"Hei,kas ma võin sisse tulla?" Küsisin arglikult.
"Jaa tule aga edasi.." Naeratas ta enesekindlalt.
"mis sa muidu peoks selga paned?" Küsis ta
"Sellepärast ma tulingi siia,kas sa saaksid mulle midagi laenata?" Küsisin
"Jaa ikka,selle jaoks sõbrannad ongi." Naeratas ta.
Ta hakkas oma kohvris sobrama kuni ta leidis väga kena outfiti mille ta mulle ulatas.
"Suured tänud." Naeratasin ja ta lükkas mu vannituppa.
"Vaheta nüüd kiirelt." Ütles ta ja hakkas endale meiki tegema.
Sain riided selga ja väljusim vannitoast ning Layla pani mind istuma ja tegi mulle normaalse meigi.
"Nii valmis." Kilkas ta ja see kõlas natuke feigilt?Ma ilmselt liialdan.
"NAISED TULGE JUBA!" Hüüdis Ashton ja me läksime trepist alla.
"Mis kenad neiud" ütles Michael flirtivalt.
"Ah mis sa nüüd." Ütles Layla ja kallistas kutte,Luke ta embas ta kõige kauem.
"Michael juba täis?" Naljatasin ja teised naersid
Ash müksas Mikeyt
Jäin natuke tahapoole Lukega
"Muidu sa näed suurepärane välja."
"Sina ka." Punastasin"DANIELLA!" hüüdsin kui me majja sisenesime ja ma tuttavat nägu tuvastasin.
Me tormasime end üksteist peaaegu pikali kallistusega
Luke ja Ashton tulid meie juurde ja Ash ning Daniella suudlesid.
"Oota kas Layla on siin?" Üritas Daniella minult nii vaikselt kui võimalik küsida.
Muusika üürgas üle maja.Siin ujutas rahvamassist.
"Jah." Ütlesin ja lükkasin oma juuksed silme eest kõrvale.
"ahjaa ja me käime Lukega."
Daniella silmad läksid suureks
"Ma teadsin ,kurat te matchite nii hästi ju." Naersin kuna ta oli väga vaimustuses sellest.
"LARKE SIIS?" naeris Daniella üle muusika.
Tundsin,et keegi haaras mu õlast õrnalt,pöörasin ümber ja seal oli Ann.
Kallistasime
"TSAU." Hüüdis ta
"HEI." hüüdsin talle vastu
"Mis sa siin teed?" Üritasin temaga vestlust arendada.
"Ma olen siin Marciga ,meie vahel vist toimub midagi." Ütles ta ja näitas Marci
Marc käib meie klassis ja tal on rohekad silmad ning ta on täitsa kobe,aga mitte nii kobe kui Luke...Luke ja Ash olid ära käinud kuskil ja nad olid tulnud tagasi topsidega kus see oli ilmselt alkohol.
Noshit sherlock,ega keegi sulle kõrremahla peol ei paku.
Meeleolu läks aina paremaks ja muusika kõvemaks.
Tantsisime Lukega üpris kaua.
"MA EI JÕUA ENAM,LÄHME ISTUME." Üritasin Lukele öelda üle muusika.
Läksime diivanile.Istusime natuke aega ja Luke haaras mu käest ning me kõndisime ülesse korrusele.
Ei me ei läinud "seda" A/S pervokulmud tegema.Me läksime rõdule ja seal oli kaks rannatooli kuhu me istusime.
"See on imeline." Vaatasime mõlemad taevasse ja nautisime vaadet.
Luke ristas meie sõrmed.
"Sina oled imeline." Naeratasin
"Sa oled parim asi mis minuga juhtunud on." Sosistas Luke.
Kaks joobes alaealist istuvad ja naudivad üksteise lähedust ning nad vaatavad tähti.
Ronisin Luke kõrvale ja ta võttis mind enda embusesse.
Sulgesin silmad.*Hommik*
Ma ei saanud silmi avada kuna olin rampväsinud ja mul oli suurepäraselt mõnus peavalu mille alkohol tekitas.
Avasin lõpuks silmad ja ma olin Luke kõrval enda kodus.Me olime riietega magama jäänud.Kuna mul oli väike esmaabikast toas siis tõusin voodist ja otsisin karbi üles ning kobasin seal,et valuvaigistit leida.
"Hommik" pomises Luke
"Hommikust." Pomisesin silmi hõõrudes.
"tahad ka valuvaigistit?" Küsisin
"See oleks hea ." Ütles ta istukile tõustes.
Tõin veepudeli ja me neelasime tabletid alla.
Võtsin telefoni ja läksin Luke kõrvale.
Nägin,et mul oli mingile pildile meeldimisi tulnud ja mind oli kuskile pildile taggitud
Avasin kõigepealt enda pildi.
@LaraWinter
With my baes @DaniellaHoward // @LaylaIrwin //@AnnPouche@DaniellaHoward Mu kass kadus ära lolz,ASH KUS SA OLEEDD??
@AshtonIrwin Su kõrval ja mis kassidt sa sogad?"Luke." Ütlesin ja näitasin talle ka neid komentaare.
Ta naeris.
Viskasin pilgu pildile kuhu mind oli taggitud
@LaylaIrwin
He doesn't want you //LW LH//Ma ei saanud aru sellest LW ja LH kas ta mõtles mind ja Luke?
Ta oli vist väga purjus.
Kuigi see tekst ehmatas veidike ei lasknud ma end heidutada sellest.
"Lara." Vaatasin tema poole.
"Sa nägid seda?" Küsis ta enda huulerõngast hammaste vahele libistades.
Noogutasin
"Kas ta mõtles seda kirjutades meie peale?"
"kuna sina oled LH ja mina LW." Ütlesin.
"Me oleme ametlikult olnud koos päev ja juba üritab keegi meid lahku ajada." Ütles Luke ja peitis oma näo minu juustesse.*3 nädala pärast*
"Heii Lukey." Hüüdsin poiste majja astudes.
Ma hoidsin sõrmede vahel sooja pitsakarpi.
Kõndisin elutuppa
"TAL ON PITSAAAAT!" hüüdis Michael ja kutid hakkasid minu poole jooksma ja eks ma pistsin ka jooksu ja esimene ettejuhtuv tuba oli Calumi oma.
Kui tuppa jõudsin lukustasin ukse ja hingeldasin jooksmisest.
Keegi köhatas ja ma pöörasin ümber ning Luke seisis mu seljataga ta hingas vaikselt.
"Meil on rõdu ka muidu ja ma olen hea ronija babe." Naeratas ta.
Muigasin ja ma kiusasin teda tegin talle kaelale musisi ja ta haaras mu endale sülle ja viis mu Calumi voodini.
Nii,et tema oli all ja mina peal.
"Kallis,ära kunagi alahinda tüdrukuid." Naersin ja olin hetkega rõdul ning ma lukustasin rõduukse.
Luke vaatas ja muigas teisel pool ust.
Ronisin Calumi rõdult alla,hea,et tal miskipärast redel oli seal kõrval.
Hoidsin ikka veel pitsakarpi käes ja kuulsin kuidas poisid Calumi ukse taga karjusid mu nime.
Helistasin Daniellale.
"Hei,sa oled kodus?" Küsisin is istudes põõsas.
"Jaa,mis siis?" Küsis ta huvitunult
"Mul on plaan,aga palun tule veepüsside ja musta huulepulgaga kutide maja kõrval olevasse põõsasse." Kuulsin kuidas Daniella teisel pool toru naerma hakkas.
"Selge tibu." Naeris ta ja lõpetas kõne.
*5 minuti pärast *
"Tsau." sositas Daniella ja ta ehmatas mind.
"Ära ehmata ja hei."
Ta ladus asjad laiali.
"Teil mingi sõda?" Küsis Daniella naeru tagasi hoides.
"Pitsa pärast." Ja ta naeris.
Asetasin käe ta suule ja me piilusime ega keegi meid ei märganud.Ja me nägime kuidas poisid uksest välja tulid ja me tõmbasime musta huulepulgaga mustad triibud põskedele ning haarasime oma veepüssid.
Jooksime poiste juurde ja hakkasime neid pritsima veega ja nad kõik panid käe enda ette.
Järsku haaras Luke mind enda õlale ja jooksis basseini suunas,et mind sinna sisse ilmselt visata.
Rabelesin
"LUKE EIII!"Hüüdsin
"Ära alahinda mehi." Naeris ta ja ma tundsin kuidas külm basseini vesi mu nahka puudutas.
Võdisesin üle keha.
Daniellat hoiti õhus nagu ristina Calum kätest,Ashton pihast ja Michael jalgadest.
"EIII,ÄRGE VISAKE MIND!"hüüdis ta ja käis vali plärtsatus..
Ja Daniella lendas ikka päris pikalt...
Daniella ujus minuni ja me ronisime basseinist välja lõdisedes.
"Nii ja nüüd kõige tähtsama asjani..."ütles Asthon
"Kus on pitsa?" Vaatasid poisid meid ja mina turtsatasin
"Teie maja ees põõsas." Ütlesin ja poisid läksid pitsat otsima
"Lähme võtame käterätid." Ütles Daniella.
"Nõus,muidu Layla läks eile ära." Ütlesin nii muuseas
"Tean,ta ei meeldi mulle mitte üks põrm."
"Miks?" Küsisin
________________________
Miks ei meeldi Daniellale Layla ,saate teada järgmises osas ja votege kindlasti.
Mis võiks olla Lara ja Luke ship name? Komenteerige alla
Või Ashtoni ja Daniella?
Xoxo
-G
YOU ARE READING
If Life Gives You Lemons/5SOS/PARANDAMISEL
Fanfiction"Me võiks Titanicust Jack ja Rose olla." "Nii armas." Punastas neiu "Aga mina oleksin siis Jack kuna ma saaksin Su laevalt alla lükata." See naeratus oli ta suult pühitult mõne sekundiga. ______ 5SOS fanfic L/H Lara Winter ( 19 ) Luke Hemmings (19)...