Най-после някой , който има същата страст като моята.

95 5 3
                                    

Аз стоях до колата с отворена от учудване уста. Джъстин погледна първо мен , след което проследи погледа ми до Дайли (кръстих ги така в движение) и се подсмихна. Аз се съвзех и се насочих към тях. Джей ме последва и когато наближихме, Кайли усети присъствието ни и се дръпна от Дилън. Той я погледна объркано , но после ни забеляза и се ухили.
--Е , Тифани, исках да ти кажа , но ти разбра. - тя се изчерви и се сгуши към Дилън .
--Да , разбрах. - аз още бях в лек шок. Тогава погледа на Кайли попадна върху Джъстин.
--Оп,оп. Май и ти имаш нещо да ни казваш. - Кайли ме гледаше изпитателно, а Дилън ми смигна. Аз си отворих устата да кажа нещо , но тогава Джъстин подаде ръка на Кайли:
--Приятно ми е , Джъстин Бийбър. Гаджето на Тифани. - Кайли подаде ръка и се здрависаха, след което ме погледна с хитър поглед и отворена уста. Аз се усмихнах. Джъстин се прехвърли на Дилън. Подаде му ръка , която Ди хвана, но вместо да се здрависа, го прегърна и го потупа братски по гърба. Прошепна му нещо , на което Джъстин кимна.
--Аз съм Дилън. - и двамата бяха ухилени до уши. Мисля , че групичката им стана от трима. Бях доволна , че си допаднаха. Аз отидох до Кайли и я прегърнах , след което влязохме в сградата, следвани от момчетата, които се заливаха от смях на нещо . Тъкмо влязохме в стаята и звънецът би. Аз и Кайлс отидохме на местата си , Дилън седна до Тайлър, а Джъстин зае чина до нашия. Имахме час по рисуване. Кайли също като мен рисуваше , и то доста добре. Дилън и Тайлър дращеха нещо , колкото да се каже , а Джъстин, е , не знам какво правеше, но беше много концентриран . Той много ме вдъхнови и реших да го нарисувам . Имахме два часа по рисуване, надявах се да ми стигнат за нещо. След усилена работа и игнориране на закачките на Тайлър и Дилън, се получи това.

 След усилена работа и игнориране на закачките на Тайлър и Дилън, се получи това

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Бях горда със себе си. Всички гледаха творението ми с възхищение, а аз погледнах към Джъстин, който още не отделяше поглед от листа си. След малко и той ме погледна , след което вдигна листа от чина си и аз едва не се разплаках.

Да , това съм аз

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Да , това съм аз. Господи, най-после някой , който има същата страст като моята.
Аз веднага грабнах картината от моя чин и му я дадох , при което той ахна. Прегърна ме и ме целуна по главата.
Остатъка от деня мина нормално, като изключим това , че аз , Джъстин , Кайли и Дилън бяхме на седмото небе . Аз и Кайлс обсъждахме подробностите около връзките си , а Джъстин се запозна и с Тайлър, и , естествено, веднага се сближи с него. Като подробности около връзките си , не разбирайте , че съм й разказала за отвличането. Измислих друга история. А тя ми сподели , че Дилън й е признал , че я харесва (което и двете подозирахме) и тя му е казала, че също го харесва (което не знаех) и БУМ!!! - двойка. Бях много щастлива, че ще можем да излизаме на двойни срещи, но ми беше тъжно за Тайлър. Той харесваше Алисън, но тя май въобще не го познаваше .
Часовете свършиха и всички се качихме в колата на Джъстин. Той закара останалите до домовете им , като остави мен последна. Спря колата пред нас , целувахме се за сбогом и аз слязох. Отидох до входната врата , обърнах се и помахах на Джъстин. Отворих и влязох.

❤❤❤
Портретът на Джъстин взех от инстаграма на @yashinss , погледнете го , има талант.

БунтаркаWhere stories live. Discover now