С Джъстин вече ходехме няколко седмици и аз бях много щастлива, защото вече не се налагаше да се катери по тръби, за да ме види , просто влизаше през вратата. Междувременно Кайли и Дилън също бяха в разгара на връзката си. Тайлър призна чувствата си на Алисън и се оказа , че тя го харесва също. Така имахме тройни срещи , което беше прекрасно. Джъстин понякога дори оставаше да спи при мен , и нашите не се противяха. Той изпрати майка си и сестра си в чужбина за лечението на Джаз и лекарите казват , че всичко върви добре . Аз се сприятелих с Дара , тя е добър човек , просто на момента се е държала странно , както всъщност и аз бих , ако бях на нейно място.
Скоро идва Хелоуин и всички са в трескава подготовка. Училището ни , улиците , домът ми , всичко беше украсено с тикви , вампири и какво ли не. Ние с Кайли , Дара и Алисън мислехме костюмите си , които пазехме в тайна от момчетата , а те правеха същото.
В училище всичко вървеше нормално - аз правех глупости, учителите викаха родителите ми , те идваха , след което леко ме смъмряха, аз обещавах да не се повтаря, но всички знаехме , че ще се повтори. Иначе оценките ми не бяха толкова лоши - имах дори една петица по английски , от съжаление предполагам. Така вървеше животът ми.
Ето че Хелоуин дойде!!!Ето ме... не съм страшна , но съм страшно сладка.
Кайли и Дилън. Кайли е секси , а Дилън... Дилън си е Дилън.
Дара ... Алиса в страната на чудесата. Моя идея. Отива й.
Алисън. Доста се постарахме за нейния вид , особено трудно беше да намерим арбалет.
Тайлър също не изглеждаше зле.
Джъстин определено не се беше постарал особено. Със сигурност е купил тази глупост в последния момент, но няма значение. Красив е. Но за наказание не му позволих да ме целува тази вечер , с извинение , че ще ми развали грима. Алисън и Кайли направиха същото , макар техните момчета да имаха добри костюми.
Първо отидохме на ресторант, където седяхме до 22.00 , а после отидохме на клуб , и бяхме там до рано сутрин , след което си хванахме таксита по двойки (Дара се прибра пеша , тя живее близо до клуба) и се прибирахме. Не знам какво са правили другите , но ние с Джъстин отидохме у нас , където аз свалих набързо грима си на сърничка и си легнахме . Спахме до съм 2-3 следобед, после хапнахме , гледахме филми , свързани с празника , гушнати и пиейки какао. Това правихме до вечерта , когато той трябваше да се прибере вкъщи, защото Пати и Джаз се бяха върнали за няколко дни и го чакаха . Аз вечерях с нашите , без Бен , който кой знае какво правеше с някое момиче някъде, после си легнах, почетох и заспах.