Είχαν περάσει τρεις μέρες. Τρεις μέρες που ο Taehyung δεν είχε έρθει στο σχολείο. Και εγώ, όσο περνούσαν αυτές οι μέρες, ένιωθα ακόμα πιο άσχημα. Ο Jungkook είπε πως ήταν αρκετά εκνευρισμένος και αναστατωμένος μιας και δεν βγήκε καθόλου μαζί του ή με τα άλλα αγόρια μέσα σε αυτές τις μέρες. Για όλα έφταιγα εγώ.
"Πρέπει να του ζητήσω συγγνώμη" είχα πει στον Jungkook την επόμενη μέρα μετά το συμβάν
"Άφησέ τον πρώτα να ηρεμήσει. Είμαι σίγουρος πως θα το ξεπεράσει. Και όταν το κάνει να είσαι σίγουρη πως θα σε συγχωρέσει"
Σαν να μην έφτανε όμως αυτό εχθές βρήκα στο σπίτι μου ένα γράμμα. Ήταν τοποθετημένο πάνω στο τραπεζάκι της κουζίνας μαζί με έναν φάκελο, που στη συνέχεια ανακάλυψα πως περιείχε λεφτά. Πολλά λεφτά.
Αμέσως κατάλαβα πως ήταν από τον μπαμπά μου. Το γράμμα έγραφε:
Ελπίζω αυτά να σου φτάσουν για αυτόν τον μήνα
Δεν ήξερα που ή πως βρήκε όλα αυτά τα χρήματα αφού είχε παραιτηθεί από την δουλειά του εδώ και ενάμιση χρόνο. Αλλά δεν με απασχολούσε. Τίποτα που είχε σχέση μαζί του δεν με απασχολούσε πλέων. Πέταξα το γράμμα στον κάδο.
Ηταν Παρασκευή βράδυ όταν άκουσα την πόρτα του διαμερίσματός μου να χτυπάει. Χαμογέλασα όταν συνειδητοποίησα ότι χτυπούσε με ρυθμό και αμέσως μου πέρασε από το μυαλό ότι ήταν ο Taehyung. Έτρεξα προς την πόρτα και μόλις την άνοιξα έμεινα έκπληκτη όταν είδα μπροστά μου να στέκεται ο Jimin, το αγόρι με τα πορτοκαλί μαλλιά. Τι δουλειά έχει εδώ;
Με κοιτούσε χαμογελώντας και έκανε μια υπόκλιση πριν αρχίσει να μιλάει.
"Είστε προσκεκλημένη σε ένα δείπνο με εφτά γοητευτικά αγόρια που θα ήθελαν πολύ να φάνε μαζί σας." είπε και πέρασε το δεξί του χέρι μέσα από τα μαλλιά του, κίνηση που κάθε κορίτσι θα θεωρούσε γοητευτική και...σέξι.
Αν και απογοητεύτηκα στην αρχή που δεν ήταν ο Taehyung, γέλασα με τον τρόπο που μου μίλησε. Δεν το σκέφτηκα πολύ για να απαντήσω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
"Με συγχωρείτε αλλά φοβάμαι πως δεν θα μπορέσει να είναι εφικτή η παρουσία μου κύριε Jimin"
Ο Jimin χαμογέλασε, μάλλον από το γεγονός ότι θυμόμουν το όνομά του, αλλά έδειξε ταυτόχρονα να απογοητεύεται με την απάντησή μου.
"Λοιπόν έχεις δύο επιλογές" είπε μπαίνοντας ταυτόχρονα μέσα στο σπίτι "Πρώτη. Έρχεσαι μαζί μου, μπαίνουμε στο αμάξι του Jin, φτάνουμε σπίτι του και απολαμβάνουμε ένα υπέροχο δείπνο όλοι μαζί ενώ ταυτόχρονα τα ξανά βρίσκεις μαζί με τον Taehyung."
YOU ARE READING
Heaven (Ολοκληρωμένο)
FanfictionΗ Anastasia είναι ένα κορίτσι που από τότε που μετακόμισαν με τους γονείς της στη Κορέα έχει μια δύσκολη ζωή. Όχι μόνο της φέρονται άσχημα στο σχολείο αλλά χάνει και την μητέρα της σε ένα δυστύχημα ,πράγμα που θα την σημαδέψει. Όλη η ζωή της θα αλλά...