Κεφάλαιο 9

561 80 11
                                    

"Τι εννοείς δεν πήγε σπίτι;" ρώτησα τον Taehyung πανικόβλητη από το τηλέφωνο

Εκείνος ήταν το ίδιο ανήσυχος αλλά προσπαθούσε να μην το δείχνει.

"Ο Jimin μου είπε πως δεν πήγε στο σπίτι καθόλου. Τώρα είναι έξω μαζί με τον Namjoon και τον ψάχνουν. Αλλά μέχρι στιγμής δεν βρήκαν τίποτα." τον άκουσα να λέει

Έκατσα στον καναπέ και έπιασα το μέτωπό μου μιας και το κεφάλι μου άρχισε να βουίζει.

"Στο κινητό τον πήρες;" ρώτησα

"Πως δεν το σκεφθήκαμε αυτό;"είπε ειρωνικά και μετά συμπλήρωσε φωνάζοντας "Φυσικά και τον πήρα τηλέφωνο. Όλοι τον πήραμε. Το έχει κλειστό."

Έκλεισα τα μάτια μου από τον τόνο της φωνής του και μετακίνησα το τηλέφωνο λίγο πιο μακριά. Μόλις σταμάτησε να μιλάει το ξανά έφερα στο αφτί μου. Επικράτησε για λίγο ησυχία αλλά μετά τον άκουσα να ξαναμιλάει.

"Συγγνώμη. Δεν ήθελα να σου φωνάξω" είπε ήρεμος και αναστέναξε

Δάγκωσα το εσωτερικό από το μάγουλό μου. Ξέρω πως δεν ήθελε να μου φωνάξει. Είναι αναστατωμένος από την εξαφάνιση του Jungkook. Όπως όλοι μας.

Για ποιο λόγο εξαφανίστηκε; Που μπορεί να πήγε;

Η ώρα ήταν κοντά δώδεκα. Μόλις πριν λίγο με ενημέρωσε ο Taehyung ότι ο Jungkook δεν γύρισε στο σπίτι, όπως του είπε ο Jimin.

Όλοι τους είναι ανήσυχοι. Δεν έχει φύγει ποτέ ξανά χωρίς να ενημερώσει κάποιον, μου είπε ο Taehyung. Τον έψαχναν όλοι. Ο Yoongie μαζί με τον Hoseok, ο Jimin μαζί με τον Namjoon, ο Taehyung μαζί με τον Jin. Όλο το μεσημέρι, όλο το απόγευμα όλο το βράδυ.

"Το ξέρω" απάντησα

Το σκέφτηκα αρκετά πριν συμπληρώσω μετά από μερικά δευτερόλεπτα.

"Θα βγω και εγώ να τον ψάξω. Μπορεί να είναι κοντά στη γειτονιά μου." είπα

"Για ποιο λόγο να είναι..." ξεκίνησε να λέει ο Taehyung αλλά σταμάτησε απότομα.

Μετά από λίγο όμως συνέχισε

"Μη βγεις από το σπίτι εντάξει; Θα πάω εγώ να τον ψάξω." είπε

"Όχι Taehyung. Εγώ είμαι πιο κοντά. Αν έχει συμβεί κάτι μπορεί να προλάβω να το αποτρέψω από το να γίνει χειρότερο."

Η σκέψη ότι ο Jungkook μπορεί να έχει πάθει κάτι κακό με έκανε να ανατριχιάσω. Δεν ήθελα ούτε να το σκέφτομαι, αλλά για κάποιο λόγο είχα ένα κακό προαίσθημα.

Heaven (Ολοκληρωμένο)Where stories live. Discover now