Κεφάλαιο 4

532 83 6
                                    

"Οπότε ας ανακεφαλαιώσουμε" είπα και προσπάθησα να φέρω στο μυαλό μου ξανά τα ονόματά τους "Εσύ είσαι ο Yoongi  και εσύ ο Jimin" έλεγα ενώ έδειχνα το αγόρι με τα πράσινα και το άλλο με τα πορτοκαλί μαλλιά αντίστοιχα "Θα το θυμάμαι μιας και μου αρέσουν τα μαλλιά σας" 

 Τα δυο αγορια κοίταξαν ο ένας τον άλλον με ένα χαμόγελο γεμάτο περηφάνια. 

"Δεν έπρεπε να το πεις αυτό" είπε ο Taehyung 

"Θα το πάρουν πάνω τους" είπε το μελαχρινό αγόρι 

Του χαμογέλασα όταν έφερα στο μυαλό μου το όνομά του

"Το φωναχτό αγόρι είναι ο Hoseok. Και αυτό θα το θυμάμαι" είπα 

 Τα αγορια γέλασαν ενώ ο Hoseok με κοιτούσε χαμογελώντας ικανοποιημένος ή επειδή θυμόμουν το όνομά του ή επειδή του άρεσε το παρατσούκλι "φωναχτό αγόρι" 

 Σούφρωσα τα χείλη μου όταν προσπάθησα να θυμηθώ το όνομα του αγοριού που καθόταν δίπλα στον Yoongi. Κατάλαβε ότι ήταν ο επόμενος στη σειρά και χαμογέλασε καθησυχαστικά. Σαν να μου έλεγε ότι δεν πειράζει αν δεν το θυμηθώ. 

 Παρ'ολα αυτά μετά από λίγο το θυμήθηκα και χτύπησα παλαμάκια από τον ενθουσιασμό μου.

"Jin. Εσύ είσαι ο Jin" είπα " Ω Θεέ μου ενθουσιάστηκα πολύ!" γέλασα κοροϊδεύοντας τον εαυτό μου 

 Τέλος έστρεψα το βλεμμα μου  στο τελευταίο αγόρι που έμεινε. Με κοίταξε για λίγο και μετά κοίταξε αλλού. Τώρα που το σκέφτομαι είναι πολύ ντροπαλός. Δεν μου είπε καν αυτός το όνομά του. Μου το είπε ο Taehyung.

 Τον κοίταξα που καθόταν δίπλα στο αγόρι και με κοιτουσε επίμονα. Προσπαθούσε να μου πει το όνομα του αγοριού αθόρυβα, αλλά εγώ το θυμόμουν. Και έμεινα έκπληκτη με το πόση σιγουριά πρόφερα το όνομά του.

"Jungkook. Σωστά;" 

 Ο Jungkook χωρίς να με κοιτάξει κούνησε θετικό το κεφάλι μου. Η αλήθειά είναι πως είχα απογοητευτεί που δεν άκουσα τη φωνή του. Ίσως να μη με συμπαθεί.

 " Ο Jungkookie ντρέπεται λίγο τα κορίτσια. Δεν πειράζει θα σε συνηθίσει" είπε ο Jimin τυλίγοντας το χέρι του γύρω από το αγόρι

Θα με συνηθίσει; Σκοπεύουν να με ξαναδούν;  

 Ο Jungkook φάνηκε να ενοχλείτε από την ξαφνική "επίθεση" του Jimin και τον έσπρωξε μακρυά του. 

"Δεν ντρέπομαι τα κορίτσια..." είπε χαμηλόφωνα

 Χωρίς να το θέλω τον κοίταξα έκπληκτη όταν άκουσα τη φωνή του. Μια όμορφη, ήρεμη και μαλακή φωνή.  

Heaven (Ολοκληρωμένο)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora