Namjoon
Δυο μήνες πριν
"Namjoon ξύπνα."
Άνοιξα αργά τα μάτια μου. Το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ο νυχτερινός ουρανός έξω από το παράθυρο του φορτηγού που βρισκόμουν μέσα. Θυμάμαι πως ήταν πρωί όταν ξεκινήσαμε.
Έστρεψα το κεφάλι μου προς την αντίθετη κατεύθυνση και είδα τον αδερφό μου, ο οποίος οδηγούσε, να χαμογελάει ενώ κοιτουσε μπροστά τον δρόμο.
"Καλά ξυπνητούρια." ειπε και με κοίταξε φευγαλέα πριν στρέψει ξανά την προσοχή του στον δρόμο.
"Kyongsoo, τι ώρα είναι;" ρώτησα καθώς τεντωνόμουν στο κάθισμα του συνοδηγού.
Ειχαμε να παραδωσουμε ένα μεγάλο φορτίο από τη Σεούλ. Μαζί με τον αδερφό μου δουλεύαμε στις μεταφορές μιας από τις πιο διάσημες εταιρίες ηλεκτρικών συσκευών στη Κορέα. Πληρωνόμασταν καλά και ήμασταν ευχαριστημένοι με την δουλειά.
"Ώρα να πάμε σπιτι. Ίσως κάνουμε και μια στάση για φαγητό. Πεινάω σαν λύκος." ειπε και εκείνη τη στιγμή άκουσα την κοιλιά μου να γουργουρίζει.
"Φαίνεται πως δεν είσαι ο μόνος." είπα γελώντας μαζί του.
Από τότε που βρήκα τον αδερφό μου η ζωή μου άλλαξε προς το καλύτερο.
Μεγάλωσα σε ένα ορφανοτροφείο. Ηταν δύσκολα μιας και κάθε φορά που εκανα φίλους εκείνοι έφευγαν βρίσκοντας μια καινούρια οικογένεια.
Τους ζήλευα πολύ, και ένιωθα χάλια που εμένα ποτέ κανείς δεν με διάλεξε. Δεν ξέρω τι έφταιγε. Πάντα με θεωρούσα καταραμένο.
Όταν έγινα δεκαοχτώ εφυγα από το ορφανοτροφείο με σκοπό να βρω την παλιά μου οικογένεια και να σπουδάσω. Μου άρεσε να διαβάζω όσο τίποτε άλλο. Αυτό με βοηθούσε να ξεχάσω τον πόνο της απόρριψης.
Δεν κατάφερα να σπουδάσω, αλλά καταφερα μετά από αρκετούς μήνες να μάθω πως οι γονείς μου ειχαν πεθάνει και πως είχα έναν μεγαλύτερο αδερφό που ζούσε στη Σεούλ και πως με έψαχνε. Με έψαχνε για τρία χρόνια. Και με βρήκε.
Από τότε δεν χωριστήκαμε καθολου. Ζούσαμε στο ίδιο σπιτι, δουλεύαμε στα ίδια μέρη. Μπορεί να ήταν υπερβολικό αλλά δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, αντιθέτως μας άρεσε. Ηταν σαν να αναπληρώναμε τον χρόνο που είχαμε χάσει όλα αυτά τα χρόνια.
Την περίοδο που γεννήθηκα οι γονείς μου ειχαν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να δώσουν και έμενα και τον αδερφό μου για υιοθεσία αλλά σε διαφορετικά ορφανοτροφεία. Κανένας από τους δυο μας δεν έμαθε γιατί.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heaven (Ολοκληρωμένο)
Hayran KurguΗ Anastasia είναι ένα κορίτσι που από τότε που μετακόμισαν με τους γονείς της στη Κορέα έχει μια δύσκολη ζωή. Όχι μόνο της φέρονται άσχημα στο σχολείο αλλά χάνει και την μητέρα της σε ένα δυστύχημα ,πράγμα που θα την σημαδέψει. Όλη η ζωή της θα αλλά...