Anastasia
"Ο Jungkook δεν ηρθε στο σχολείο. Ξανά." είπα
Ο Jimin δεν απάντησε ενώ δεν έπαιρνε τα μάτια του από τον δρόμο καθώς οδηγούσε. Ο Yoongi από την άλλη, ο οποίος καθοταν στη θέση του συνοδηγού, τον κοίταξε φευγαλέα και μετά στραφηκε σε εμένα.
"Είμαι σίγουρος πως έχει τους λόγους του."
"Θέλω να μάθω ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι."
Είχαν περασει τρεις μέρες. Τρεις μέρες που είχα να δω τον Jungkook. Και ακομα περισσότερες τον Taehyung. Ο Jimin μου ειπε πως δεν ειχαν νέα του. Πως μάλλον έφυγε από την πόλη. Αλλά μόνο εμένα μου φαίνεται περίεργο να έφυγε ετσι απλά; Χωρίς να πει τίποτα;
Όσο για τον Jungkook... κανένας δεν μου λέει. Ξέρω πως κάτι γνωρίζουν, αλλά δεν μου λένε.
"Αν ξέραμε θα σου λέγαμε." ειπε ο Yoongi και κοίταξε έξω από το παράθυρο.
Ο Jimin συνέχισε να μην μιλάει. Πράγμα ασυνήθιστο για αυτόν.
"Jimin;"
Εκεινος με κοίταξε από τον μεσαίο καθρέφτη για λίγο. Τον είδα να χαμογελάει.
"Είναι καλά. Μην ανησυχείς." ειπε
Γιατί δεν με πείθει; Κάτι έχει συμβει. Το ξέρω. Και πιστευω πως έχει σχέση με τον Taehyung.
"Κάτι έχει συμβει; Έτσι δεν είναι;" ρώτησα
Το αμάξι σταματησε. Ο Yoongi και ο Jimin κοιτάχτηκαν μεταξύ τους. Δεν θα μου έλεγαν.
Κοιταξα έξω από το παράθυρο. Ειχαμε φτάσει στο σπιτι μου. Ο Jimin ήταν ο πρώτος που βγηκε. Έπειτα άνοιξε την πίσω πόρτα του αμαξιού για να βγω. Τον κοιταξα σοβαρή. Ήμουν νευριασμένη που δεν μου έλεγαν τι είχε γίνει. Ήθελα να μάθω. Κατά κάποιον τρόπο εγώ ήμουν αυτή που ευθύνεται για όλο αυτό.
Αγνόησα τον Jimin και άνοιξα την άλλη πόρτα βγαίνοντας από την αντίθετη πλευρά. Ο Yoongi βρισκόταν ήδη έξω από το αμάξι.
Ο Jimin φάνηκε να ενοχλείτε από την κίνησή μου. Έκλεισε με δύναμη την πόρτα και κατευθύνθηκε προς την είσοδο της πολυκατοικίας.
"Μην του φέρεσαι ετσι. Όλοι μας προσπαθούμε να μάθουμε τι έχει γίνει αλλά δεν ξέρουμε. Σου υπόσχομαι πως αν μάθω κάτι θα σου πω. Εντάξει;" μου ειπε ο Yoongi αυστηρά.
"Ξέρω πως κάτι ξέρετε Yoongi. Δεν είμαι χαζή." είπα
Με κοίταξε σοβαρός. Αναστέναξε πριν με προσπεράσει και πλησιάσει τον Jimin.
YOU ARE READING
Heaven (Ολοκληρωμένο)
FanfictionΗ Anastasia είναι ένα κορίτσι που από τότε που μετακόμισαν με τους γονείς της στη Κορέα έχει μια δύσκολη ζωή. Όχι μόνο της φέρονται άσχημα στο σχολείο αλλά χάνει και την μητέρα της σε ένα δυστύχημα ,πράγμα που θα την σημαδέψει. Όλη η ζωή της θα αλλά...