Ο Jin μου είχε ζητήσει να τον βοηθήσω με το μαγείρεμα και εγώ φυσικά δέχτηκα. Από τη μια επειδή όντως μου αρέσει να μαγειρεύω αλλά από την άλλη ήθελα να ξεφύγω από αυτή την άβολη κατάσταση.
Και τα αγορια από την άλλη πλευρά έδειχναν να είναι πιο ανετα όταν εγώ μαζί με τον Jin πήγαμε προς την άλλη μεριά της κουζίνας, μιας και αρχησαν πάλι να μιλάνε μεταξύ τους. Δεν τόλμησα να ξανακοιτάξω τον Taehyung αλλά δεν άκουσα καθολου τη φωνή του μετά από αυτό. Θα φταίει η παρουσία μου.
"Έφτιαξα τη ζύμη για την πίτσα πριν μια ώρα. Εσύ θέλω να κόψεις τις πιπεριές και τα μανιτάρια όσο εγώ θα στρώνω τη ζύμη στο ταψί."είπε ο Jin ενώ έβγαλε ένα στρόγγυλο ταψί από ένα ντουλάπι
Στον πάγκο μπροστά μου υπήρχαν πράσινες πιπεριές και μανιτάρια. Έπλυνα τα χέρια μου στη βρύση και έπειτα πήρα ένα μαχαίρι που βρήκα μέσα σε ένα συρτάρι που μου έδειξε ο Jin και άρχισα να κόβω.
"Συγγνώμη για την άβολη στιγμή πριν. Ξέρουμε ότι μάλωσες με τον Taehyung. Και δεν περιμέναμε να σε φέρει ο Jimin χωρίς να μας ενημερώσει."τον άκουσα να λέει
"Ήθελα να έρθω. Για να ζητήσω συγγνώμη από τον Taehyung. Ξέρεις... εγώ έφταιγα. Του φώναξα χωρίς λόγο."είπα έχοντας τα μάτια μου στον πάγκο "Αλλά τώρα δεν ξέρω πως να του το πω."
"Ναι. Η αλήθεια είναι πως είναι ακόμα κάπως... αναστατωμένος."
Δάγκωσα το μάγουλό μου από μέσα προσπαθώντας να σκεφτώ πως θα του ζητούσα συγγνώμη. Και αν τελικά δεν με συγχωρούσε; Τι θα εκανα;
"Μην το σκέφτεσαι πολύ. Είμαι σίγουρος πως θα τα ξανά βρείτε."
Κοιταξα τον Jin που μου χαμογέλασε καθησυχαστικά ενώ άπλωνε την ζύμη. Πήρα τις πιπεριές όταν τις είχα κόψει όλες και αφού τις έβαλα σε ένα μπολ άρχισα να κόβω τα μανιτάρια.
"Λοιπόν. Πόσο καιρό μαγειρεύεις;" ρώτησα τον Jin προσπαθώντας να αλλάξω θέμα
"Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Μπορώ να πω πως αναγκάστηκα να μάθω. Ζούσα μόνος μου με τον μπαμπά μου και επειδή εκεινος μαγείρευε απαίσια έπρεπε να κάνω κάτι. Για να μη μείνουμε νηστικοί." είπε και γελάσαμε μαζί "Εσύ; " ρώτησε κοιτάζοντάς με
"Από την μαμά μου." απάντησα μονολεκτικά
Επικράτησε ησυχία μέχρι να κόψω και τα μανιτάρια. Αφού τα έβαλα και εκείνα σε ένα μπολ ξέπλυνα το μαχαίρι και έπειτα κοίταξα τον Jin που είχε αρχίσει ήδη να απλώνει τη σάλτσα.
ESTÁS LEYENDO
Heaven (Ολοκληρωμένο)
FanficΗ Anastasia είναι ένα κορίτσι που από τότε που μετακόμισαν με τους γονείς της στη Κορέα έχει μια δύσκολη ζωή. Όχι μόνο της φέρονται άσχημα στο σχολείο αλλά χάνει και την μητέρα της σε ένα δυστύχημα ,πράγμα που θα την σημαδέψει. Όλη η ζωή της θα αλλά...