"Μαμά πότε θα έρθει ο μπαμπάς;"
Το μικρο αγόρι τραβούσε ελαφρά το φόρεμα το οποίο φορούσε η μητέρα του και την κοιτουσε με μάτια που γυάλιζαν ελπίζοντας πως αυτή τη φορά θα του δώσει την απάντηση που επιθυμούσε.
Η γυναίκα σταματησε να ασχολείται με το μαγείρεμα και έκλεισε τα μάτια της. Αναστέναξε και μετά γύρισε και κοίταξε το μικρο αγόρι με ένα καθησυχαστικό χαμόγελο. Έκατσε στα γόνατά της ετσι ώστε να βλέπει καλύτερα το πανέμορφο και αθώο πρόσωπο του οκτάχρονου γιου της και τοποθέτησε απαλά το απεριποίητο χέρι της στο μάγουλό του.
Το αγόρι την κοιτουσε μέσα στα μάτια. Τα καστανά ταλαιπωρημένα της μάτια τον κοιτούσαν με στοργή αλλά το παιδί διέκρινε και τον πόνο και τον φόβο που εκρυβαν. Δεν του άρεσε να βλέπει την μητέρα του ετσι.
"Δεν ξέρω αγάπη μου. Σύντομα."απάντησε με τη γλυκιά φωνή της
"Έτσι λες πάντα." ειπε απογοητευμένο το παιδί και έκατσε στο πάτωμα
"Ο μπαμπάς έχει δουλειές"
"Θέλω να φύγουμε από αυτό το σπιτι"
"Μα γιατί;" ρώτησε η γυναίκα σαν να μην καταλάβαινε τον λόγο
"Επειδή ο Rei μας πονάει."απάντησε το αγόρι κοιτάζοντας το χέρι της μητέρας του που είχε πέσει από το μάγουλό του
Η γυναίκα τον κοιτουσε χωρίς να πει τίποτα. Δεν ήξερε τι έπρεπε να πει.Ή μάλλον ήξερε, αλλά δεν ήθελε να απογοητεύσει τον γιο της.
Σηκώθηκε πάνω και γύρισε στην μαγειρική της χωρίς να απαντήσει στο αγόρι. Εκείνο όμως καθοταν εκεί περιμένοντας κάτι από εκείνη. Κάποια απάντηση, κάποια αντίδραση. Αλλά τίποτα.
Ξαφνικά ακούστηκε ο ήχος μια μηχανής μπροστά στο σπιτι. Η γυναίκα κοίταξε έκπληκτη και πανικόβλητη ταυτοχρονα έξω από το παράθυρο.
"Γύρισε; Τόσο νωρίς;"ειπε μάλλον στον εαυτό της
Κοίταξε το αγόρι και με γρήγορες κινήσεις το σήκωσε από το πάτωμα κάνοντάς το να σταθεί στα πόδια του.
"Πάνε στο δωμάτιό σου. Γρήγορα."
"Μα δεν θέλω"
"Είδες τι έγινε εχθές. Θες να ξαναγίνει;"
Η γυναίκα τον κοιτουσε αυστηρά αλλά του μιλούσε ήρεμα. Το αγόρι κούνησε αρνητικά το κεφάλι του όταν θυμήθηκε τα γεγονότα της χθεσινής βραδιάς.
"Τότε πήγαινε. Γρήγορα Taehyung" ειπε η μητέρα του σπρώχνοντάς τον ελαφρά
Όμως ήταν πολύ αργά. Η πόρτα είχε ανοίξει.
ČTEŠ
Heaven (Ολοκληρωμένο)
FanfikceΗ Anastasia είναι ένα κορίτσι που από τότε που μετακόμισαν με τους γονείς της στη Κορέα έχει μια δύσκολη ζωή. Όχι μόνο της φέρονται άσχημα στο σχολείο αλλά χάνει και την μητέρα της σε ένα δυστύχημα ,πράγμα που θα την σημαδέψει. Όλη η ζωή της θα αλλά...