YOU WONDER IF YOU'LL MAKE IT OUT ALIVE
-
Luke właśnie skończył koncert, był spocony i wykończony. Napisał tweet z podziękowaniami dla fanów w Paryżu, mówiąc im, że świetnie się bawił tej nocy, a oni są wspaniałymi przyjaciółmi.
Dzielił garderobę ze swoim zespołem, oni byli dupkami, którzy mieli tendencję do spania z fankami Luke'a. Do tego byli nieuprzejmi w stosunku do orientacji Luke'a i orientacji innych ludzi, więc byli po prostu kutasami.
Luke chciałby zapytać o zmianę zespołu, ale tego nie było w jego kontrakcie.
Jego perkusista wszedł do pokoju.
- Ludzie, przyprowadziłem kilka dziewczyn - powiedział, otwierając drzwi szerzej, żeby było widać dziewczyny. Luke zauważył, że wyglądały na legalne - zadziwiająco tym razem - i westchnął. Wziął swój telefon gotowy do wyjścia, ale zobaczył kogoś stojącego przed nim.
Podniósł wzrok widząc dziewczynę, która miała na sobie spódniczkę, crop top i wianek na głowie.
- Hej Luke. - Uśmiechnęła się słodko.
- Cześć - odpowiedział Luke, posyłając jej słaby uśmiech.
Usiadła obok niego na kanapie, Luke patrzył w dół na swój telefon i był daleko od zespołu, z którego każdy miał jakąś dziewczynę na kolanach, dotykając ją lub całując.
Luke spojrzał w górę na dziewczynę, gdy poczuł jej rękę na swoim kolanie.
- Co? - zapytał.
Ona uśmiechnęła się, zanim weszła na kolana Luke'a, zatrzymując go przed ucieczką od tej sytuacji.
- Wszyscy sobie kogoś znaleźli na ten wieczór, więc myślę, że my też powinniśmy coś zrobić - powiedziała, przejeżdżając palcem po odsłoniętym obojczyku Luke'a, a potem po jego klatce.
Luke uniósł brwi.
- Uh--nie sądzę, nie jestem w nastroju--poza tym jestem ge--
Dziewczyna potrząsnęła głową.
- Chłopcy zawsze tego chcą - odpowiedziała, przenosząc nadgartek Luke'a i kładąc go na swojej talii.
To nie może się dziać naprawdę, pomyślał Luke. Ona wcale nie przekonywała go do siebie, prawda?
- Hej, posłuchaj--
Dziewczyna usiadła na Luke'u okrakiem, odpinając jego spodnie, a jego oczy się rozszerzyły.
Luke nigdy tego nie chciał.
Luke nigdy nie czuł się taki brudny.
Luke chciał uciec.
t/n ten rozdział jest okropny, nienawidzę go z całego serca;
i przepraszam za powtórzenia, autorka używa ich bez przerwy
YOU ARE READING
the lucky one // muke PL
Fanfiction"they'll tell you now, you're the lucky one, can you tell me now you're the lucky one?" Luke wcale nie czuł się już takim szczęściarzem, więc zrezygnował w cholerę ✩ ✩ ✩ top!luke bottom!michael all credits go to @asdflkjng5sos