Viršelis: na jis man labiau primena tiesiog HP filmo viršelį. Jis visai gražus, bet norėtus dar pavadinimo ant jo ir šjp gal jį pakeist. Taip man daugelis viršelių neįtinka :D
Pavadinimas: na jis tinka nemanau jog galėtų būti nesusijęs :D
Aprašymas: man jis puikiai tinka, jame paaiškinai viską ką reikėjo, bet prašau tavęs ištaisyk jame klaidas, nes atrodo nepažysti lietuviškų raidžių. Uždėk bent : š, č, ę, ,ė, į, ų, ū raides. Maldauju.
prologas: jis yra. Jame puikiai paaiškinai kas įvyko, pradžioj šiek tiek įdėjai iš aprašymo, bet paskui paaiškinai visą kitą, man patiko. P.S. ištaisyk klaidas!!!
apie pačią istoriją: iš tikro prisipažinsiu, man buvo sunku ją prisiverst perskaityti vien todėl, kad ji yra HP fanfiction, bet mane tai gan sudomino. Bet turbūt dar vienas dalykas be to kad čia HP fanficas, yra tai, kad darai milijonus klaidų. Tokiam žmogui kaip aš, kuris taip pat jų daro milijardus, tai netgi labai kliudė. Prašau tavęs padaryk pažinti su lietuviškomis raidėmis, nebūk drovi susipažindama su jomis. Aš tai padariau man gan pavyko, manau pavyks ir tau. Nes kaikuriose vietose, tiesiog neįmanoma skaityt vien dėl gramatinių klaidų. Iš tikro ši istorija man atrodė lyg aš skaityčiau kitą dalį HP :D. Kaikuriose vietose buvo nuobodu skaityt (bet nenusimink čia tik dėl to jog aš visiškai nesu HP mėgėja). Istorija man savotiškai įdomi. Kaikuriose dalyse tu įkeldavai nuotrauką ir gale parašydavai žmogaus vardą, kad paaiškintum kaip jis atrodo. Patarimas, būtų įdomiau, jei žmogų tu apibūdintum vaizdžiai ir žodžiais, o ne su nuotrauka.
autorei/autoriui: rašai gerai, man patinka, bet turėtum padirbėt ties:
■susitarimu dėl pasimatymo su lietuviškomis raidėmis.
■veikėjų aprašymu, o ne nuotraukos įkelimu.
■galėtum ir viršelį įdomesnį padaryt ir ant jo pavadinimą įdėt.
Sekmės rašant 😉
YOU ARE READING
Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫
Non-FictionPati kuriu keletą istorijų, nelaikau jų geromis. Visada mėgau ir mėgsiu tokius istorijų vertinimų albumus, tai nusprendžiau sukurti ir aš :) Rašau nuoširdžiai ir nieko nevinioju į vatą. Siūlylite savo istorijas, kad jas įvertinčiau <3