Neatleisiu

29 5 2
                                    

PrinceseKaliause

viršelis: arba čia wattpad viską gadina arba viršelis su prasta kokybę, labai susiliejęs. Bet manau wattpad, daugeliui istorijų labai sulieja viršelius.

pavadinimas: kam tu neatleisi? nesupratau jo, gal vėliau išaiškės. Na gal aprašymas kiek pasako apie ta atleidimą.

žanras: tinka fancias čia

aprašymas: ne ne jis netinka ir nepatinka man. Kam tas dialogas. Dar gerai, kad CV nėra.

istorija: na be pjaustymosi čia reta istorija, kuri tokia yra (neesmė jog pas mane viena tokia manrodos tikrai yra). Pjaustymasis, patyčios jau banali mintis. Plius kaip tyčiojamasi iš gražios merginos, kodėl negalima tyčiotis iš tikrai negražios merginos, būtų ne taip banalu. Na aišku kaip be 1D, man jie neitin patinka. Taip ankščiau mėgdavau skaityt fanficus kol jie nepasidarė perdaug banalūs. Aš net žinau kas bus toliau, ji ofc su juo įsimylės, kelis kart išsiskirs ir galiausiai susitaikę gyvens ilgai ir laimingai, na arba tu ja gale nužudysi kai ji gimdys arba ji persipjaus venas vertikaliai ir mirtinai nukraujuos, na kaip visos pabaigos tokių istorijų. Atvirai tavo kitos istorijos man patiko, o ši mane nuvylė. Bet OMG tu įdėjai Liam kaip pagrindinį čia kažkas wow, galvojau jis visoms directionierėms neįdomus. Na istorija nesudomino atvirai. Klaidų lygtais nedarai kas gerai bent tiek.

sekmės rašyme ;)

Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫 Where stories live. Discover now