Ramybės šeimininkai

41 3 1
                                    

Eagle_of_Peace

Viršelis- na žmonės ten labai blankiai pavaizduoti norėtus tokio kažkokio wow efekto jog labai įsimintų viršelis, nes jei šiaip eičiau per istorijas ir pamatyčiau tokį viršelį jis manęs neikiek neužkabintų.

Žanras: tinka

Aprašymas - pagal mane jis kiek ilgokas ir perdaug atskleidžiantis, bet jis nėra toks labai ir blogas. Tik norėtus labiau intrigos ir mažiau tolimesnę istorijos eigą nusakančių detalių.

Pavadinimas : tinka, bet tik po paskutinės dabar esančios dalies

Įžanga: aš tik pasakysiu savo nuomonę. Aš kiek sutrumpinčiau tą pirmą įžangos dalį su visais apmastymais, bent jau per pus. Ištrinčiau jos antrą dalį, kuri yra identiška su aprašymu, o visą palikčiau trečiają dalį, kuri tikrai yra į temą.  

Istorija-

+didelis pliusas už orginalumą

+netgi man (neįsižeisk tik), žmogui, kuris tiesiog nemėgsta žirgų ir man neįdomu apie juos skaityt, ši tavo rašliava - Istorija mane sudomino. (Tai pliusas tikrai tau)

+klaidų neitin pastebėjau

+kas dar orginalu viskas vyksta Kaune

-po kelių dalių greitas veiksmo posūkis/šokinėjimas laiku 

-vėl tie šaudom gaudom

Iš ties iš pradžių kiek baidžiausi šios istorijos, nes pirmos dalys man buvo sunkios skaityti. Po to dalys buvo įdomios lengvai skaitėsi. Kas kiek kartais nervino tai, tai, kad veikėjų atsiradimas kartais toks staigus, kad iškart nesupranti iš kur čia šitas veikėjas. Dar plius labai pritrūko veikėjų aprašymų. Vidurinės dalys įdomios, o paskui vėl sunkiai skaitėsi viskas.

Sėkmės rašyme, siūlau padirbėti ties veikėjų aprašymu :)

Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫 Where stories live. Discover now