Atleisk, bet kritikos bus
Viršelis: na jis man susijęs tik su žodžiu rugsėjis, lapai keičia spalvas, o su pačia istorija nei kiek.
Pavadinimas: na kaip čia pasakius, gerai rašai apie įvykius rugsėjį, bet kaip kiti mėnesiai. Pavadinimas pagal mane visai netinka. Arba nežinau gal tu esi dar kažką nusprendua dėl jo.
Žanras: nu su garsenybėm tinka.
Aprašymas: nu kas čia yra man paaiškink tai ne aprašymas, jau geriau be jo. Aš kaip žmogus rašantis tragiškus aprašymus, galiu pastebėt jog šitas visiškai netinka.
Prologas: kas čia CV??? Nu rmt dar reikėjo aprašyt kada ji eina kur ir ką nuveikė per gyvenimą ir galėtum siųst jos CV į darbo pokalbį. Ir kam tos ft, būtų žymiai įdomiau jog aprašytum namo išvaizdą. Ir čia ne prologas nežinau keisk.
Istorija: na pasakysiu tiesiai šviesiai nesudomino. Visos tikrai neskaičiau, nes jau susidariau nuomonę iš pirmųjų kelių dalių. Taigi atleisk, bet noriu pasakyti visą tiesą.
■pirmą, 1D mokosi lietuvių kalbos tu rimtai??? Plius darai visas garsenybes, kurios net nežino kas yra toji Lietuva ir bam jie mokos lietuvių pamokoje nu rmt tu?
□ vėl Zayn Malik visi bijo jis ten lyg koks karalius miesto, taip gi tai logiška ir nebanalu
■ nu aišku gi čia 12-tokai jau gyvena vos ne vieni ir gali sau leisti už savo pinigus beje pirkti brangiausias mašinas...
□ vėl banali meilės istorija, jiedu susitiko viskas jie jau myli vienas kitą. Pradžioj vienas kito nekentė, na, bet taip gi turi jie paskui būt neišskiriami meilės..
■ vėl banali istorija, kaip nekeista klaidų nepastebėjau daugAutorei: atleisk už kritiką, bet manau būtų geriau ką man viena kritikė yra pasakius apie mano vieną banalią istoriją, tai įsikelk ją į juodraštį, pataisyk, apgalvok mintį ir įdėk daug darbo, o ne rašyk atmestinai. Žinoma tu gali manęs nepaklausyti baigti rašyti šią istoriją ir jei rašysi kitą atsižvelk į tai ką pasakiau ir pabandyk parašyt ne tokią banalią istoriją.
Sekmės tau rašant atleisk, bet tokia mano nuomonė 😉
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫
Документальная прозаPati kuriu keletą istorijų, nelaikau jų geromis. Visada mėgau ir mėgsiu tokius istorijų vertinimų albumus, tai nusprendžiau sukurti ir aš :) Rašau nuoširdžiai ir nieko nevinioju į vatą. Siūlylite savo istorijas, kad jas įvertinčiau <3