Esu jau vertinus šią istoriją, bet tai buvo seniau kai dar buvo mažiau dalių.
Viršelis: man jis per blankus istorijoje yra daug veikėjų ir to būtent pagrindinio nėra, nes kiekviena dalis su kitu pagrindiniu veikėju, taigi ką norėjau pasakyti tai tai, kad viršelis su mergina, o norėtus kažko tiksliai apie istoriją.
Žanras: tinka
Pavadinimas : na manau čia viskas tikrai aišku, tinka.
Aprašymas: kai pirmą kartą skaičiau šią istoriją jis man pasirodė kiek per ilgas, bet dabar perskaičius dar kart sakau jog jis yra labai įtraukiantis.
Dabar kadangi čia yra trilogija aš aprašysiu kiekvieną dalį taigi:
"Tyrosios beieškant "
Prologas : aš asmeniškai ištrinčiau tą prologo dalį, kuri įdentiška su aprašymu. Palikčiau tik tą antrą dalį. Beje čia gal tik pas mane, bet dubliuojasi ta vieta nuo "trys jaunuoliai "iki pabaigos ten ir td vėl tas pats.
Istorija :
+ tu vien gauni didelį pliusą už tai jog esi vaikinas, kuris nebijo ir nemano jog yra keista kelti savo darbus ir išsakyti mintis ir rašyti tokias įtraukiančias dalis.
+ visą laiką jaučiausi lyg skaityčiau tikrą knygą, na jei nebūtų kaikurių gramatinių ir skyrybos klaidų, tai tikrai kaip profesonalo knyga
-na klaidos kaip ir sakiau, jų yra
+knyga tikrai sužavanti, tų angelų aprašymas, kaip jų deimantinė oda ir viskas tiesiog tobula, kaip tu moki juos aprašyti.
+atrodo tu geriau rašai negu " Puolęs angelas" rašytoja
+ jau kas kas, bet intrigas palikti tu išties moki
Apibendrinus šią dalį ji išties yra labai įdomi, įtraukianti ir šiaip esi geras rašytojas.
Beje ten kur toj dalį "trijų personažų istorija" va tas viršelis kur uždėtas kažkas tokio ko reikėtų istorijai
"Viešpatavimas"
Prologas: taip pat įtraukiantis
-dėl klaidų tas pats
+ istorijos įdomumas neįtikėtinas
+ tikrai moki įtraukti žiūrovą
+norėčiau būt tas žmogus, kuris surežizuotų šio tavo darbo ekranizaciją ir aš rimtai sakau
+ intrigų palikimas taip pat kaip pirmoje dalyje dažnas ir tai tikrai dar labiau įtraukia į pačią istoriją
Dalys labai ilgos, bet nebūna nuobodžios. Palikta daug intrigų ir tu tikrai tai moki padaryti.
Apie trečią dalį dar negaliu nieko pasakyti, nebent tada kai jau ji bus pradėta. Labiausiai įsiminė ir labiausiai patinkantys veikėjai, kaip ir pirmą kartą esu vertinus, taip ir išliko Ana ir Azazielis. Man patinka tavo retų vardų pasirinkimai. Žaviuosi tavo drąsa viešinti savo darbus, kurie tikrai yra puikūs, nes žinau keletą vaikinų, kurie nedrįsta viešinti savo minčių, dėl to tave gerbiu. Esi tikras intrigų palikimo profas. Linkiu trečioje dalyje daryti mažiau klaidų ir atidžiau rašyti kaikuriuos žodžius ;) taigi lekiu skaityti tavo kito kūrinio !
Sekmės tau rašant :)
STAI LEGGENDO
Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫
SaggisticaPati kuriu keletą istorijų, nelaikau jų geromis. Visada mėgau ir mėgsiu tokius istorijų vertinimų albumus, tai nusprendžiau sukurti ir aš :) Rašau nuoširdžiai ir nieko nevinioju į vatą. Siūlylite savo istorijas, kad jas įvertinčiau <3