Kupolas

298 7 4
                                    

GabijaVaranauskaite

Viršelis: asmeniškai galėtų būti daug orginalesnis.

Pavadinimas: na tikrai tinka :D

Žanras: fantasy, taip tinka.

Aprašymas: jis puikus.

Prologas: jo nėra, bet perdaug ir nereikia.

Istorija: ammm ką galiu pasakyt aš labai norėčiau iš šios istorijos sukurti filmą. Ši istorija priminė kažką iš divergentės ir kitų dalių tipo. Nenori šios istorijos nusiųst divergentės kūrėjams, kad jie filma pastatytų?? Ar kokiam Spielbergui???
  Pamačius jog istorijoje yra 78 dalys galvojau skaitysiu amžinybe, bet ji taip sudomino jog persiskaitė labai greitai.
  Iš kur tiek kūrybingumo pas tave jezau, net kalbą sukūriai. Daugeliui čia iš tavęs tik mokytis ir mokytis reikia. Nuostabiai rašai ir tau puikiai tinka tai rašyt.
  Tik kas man šiek tiek kliuvo, tai kam ji tą įrašą kūrė praeities žmonėms, bet turbūt čia aš tik nesupratau.
  Aš tikrai nuoširdžiai sakant apsiverkiau kaip mirė Hantas.  (Tada norėjos tai Emai nuraut kudlas visas jog jį nužudė) Man jo taip pagailo. Na, bet vėliau tu jį atgaivinai.
  Beje su zombiais galėjai jų nekišt, bet čia tavo fantazija, vistiek nuostabi istorija.
  Dėl viršelio galėtų jis būti orginalesnis, mačiau šią istoriją ankščiau, bet aš apie knyga sprendžiu iš viršelio, tai ji manęs vis nepatraukdavo skaityt. Ir ačiū tau labai jog ją pasiūlei perskaityti.
  Gal kiek pabaiga banaloka, nes visi įsimylėjo ir gerai ir laimingai gyveno, bet man vistiek ši istorija yra nuostabi. Nesu labai fantazijos gerbėja, bet ši istorija DIEVAS.

Autorei: rašai nuostabiai. Čia ne prie ko, bet tavo pavardė mane patraukė, nes ji tokia pat kaip mano buvusios bff 😂 gerai čia ne apie tai. Taigi tau tinka toks žanras ir kurk tokių daugiau dar paskaitysiu būtinai, kaip supratau tęsini šios istorijos, nes mačiau. 

P.s. aš norėčiau šios istorijos PDF formatu 😄

P.s.s. daiktas, ne daigtas 😀

Sekmės tau rašant !!! 😉

Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫 Where stories live. Discover now