Našlaitis

52 3 3
                                    

VaunHunter

Atleisk, kad teko ilgai laukti dalies, bet tu sakiai pačiai išsirinkt, kurią įvertint  iš tavo istorijų, taigi pasirinkau šią.

Viršelis: visai įdomus man patinka.

Pavadinimas: tinka ir atitinka.

Žanras: tikrai puikiai atitinka.

Aprašymas: man jis tinka

Pati istorija gal kiek norėčiau aptarti kiekvieną sezoną atskirai taigi pradėsiu nuo pirmo aiškus.

I dalis

Tai viena iš nedaugelio istorijų apie vampyrus, kuri mane išties įtraukė. Kartais norėjos trumpesnių dalių, nes atrodė jog niekada neperskaitysiu. Kiek buvo keista jog 20-metį vaikiną priėmė kaip mokytoją ir kaip jis taip gerai žino apie istoriją arba tiesiog praleidau paaiškinimą apie tai. Plius jo požiūris į metais ar dviem už jį jaunesnius žmones, kai jis juos vadina vaikais tai erzinantis.
   Norėjos jog Angelas su Kaira taip greit nesusiburkuotų, ji gan greit pavergė jo širdį, aišku buvo labai gaila kai jis apsėstas demono jai taip padarė ir ji neitin norėjo jam atleist. Aš ir neatleisčiau, net jei žinočiau jog jis tai daro ne savo noru. Man patiko ir Igorio pozicija, jis perteiktas kaip įdomus rusų berniukas, aš bandžiau kaip jis galėtų atrodyt, nežinau kodėl aš ji tapatinau su Ian Somelhanderiu tik daug jaunesniu, gal dėl juodų Igorio plaukų. Visi veikėjai čia aprašyti tikrai įdomiai. Kad ir Mersis atrodo nieko neišsiskiriantis senukas kunigas, kuris pasirodo turi paslapčių, kurias tu atskleidei II dalyje. Štai nuo čia prieikime prie antrosios šios istorijos dalies.

II dalis

Ji buvo gal labiau skirta meilėms. Nes Angelas susitaikė su Kaira na atmetant tai jog ji ten kažką bandė sukt su Nolanu, o Igoris susipažino su Eva.  Kartais prisipažinsiu buvo tikrsi nuobodu skaityt. Ir aww beždžioniukas vardu Banditas. Ir pasirodo jog nekaltas senukas Mersas visai yra ne kunigas, o atjaunėjęs Džonas. Kiek graudu buvo tai jog Angelas susirgo. Ir pabaigoje, kai jau galvojau jog jis pakratė savo vampyriškas kojas trečia dalis pasakė visai ką kitą. Taigi prieikime prie jos.

III dalis

Angelas gyvas  kolkas, tai labai smagu. Man taip pat patinka tai jog tu nedarai jog Angelas paskęstu meilės sukūryje su Kaira. Man patiko jo bagažinės plovimo įgūdžiai orginalu išties. Dalys kaip visada ilgos, kartais tai nusibosta. Vis dažniau pagailsta Angelo kai jis taip kankinas. Net negalvojau jog egzistuoja Angelo dvinys ir negalvojau jog jis toks geraširdiškas ir jis tikrai atkleidė koks kartais Angelas yra egoistas. Kaira tai prie Nolano tai prie Džono tegu apsisprendžia pagaliau. Kažkur praleidau Dvynio vardą bet bandysiu išsiaiškint jį. Na ji dar nebaigta negaliu labai kažko pasakyt apie ją.

Apibendrinus visas teigčiau nuomonę jog istorija tikrai įtraukianti nors kartais dalys galėtų būt ir trumpesnės, bet istorija vistiek yra orginali. Ir keista jog mane tikrai labai sudomino istorija apie vampyrus, bet sudomino. Tu orginali, ir nenužudyk Angelo. Nors tragiška pabaiga man ir patiktų.

Sekmės rašyme 😉


Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora