viršelis: gal ir visai nieko, bet tos melynos raidės pagal mane nesiderina, plius šriftas nesutvarkytas.
pavadinimas: pradžioj man jis visiškai su niekuo nesisiejo, bet poto tiko.
žanras: taip tinka
aprašymas: yra klaidelių ir kaikur aš įdėčiau kablelius, tai pataisyk ten truputį. Bet aprašymas man tiesiai šviesiai pasakius gan daug atskleidžiantis, reikėtų daugiau intrigos.
prologas: viskas su juo gerai
istorija: tiesiai šviesiai pasakius iš pirmų dalių galvojau, tai bus banali istorija, apie maištingą, pasipūtusią paauglę, vakarėliai, atsikalbinėjimai ir taip toliau, jau norėjau po 2 dalių mest skaitymą ir nuomonę susidaryt vien iš 2 dalių, bet prisiverčiau skaityt toliau ir tuo nesigailiu. Istorija įtraukė, kas man patiko. Nesu didelė fantastinių istorijų megėja, o tos kurios man patinka yra mažuma, bet tavo įeina į mano patinkančių sąrašėlį. Taip istorijoj yra klaidelių, kaip pvz. ne tokia galūnė ar raidė, ar kableliai, ar gramatika, bet visi daro klaidų (ypač aš :D). Labai gaila jog taip nesmagiai baigėsi istorija, bet užmačiau pas tave dar 2 ir 3 sezonus, kuriuos eisiu būtinai paskaityti, jau dabar įdomu kaip ten viskas bus.
Kas man dar patiko jog tu rašiai apie angelus, man tai priminė knyga "nežemiškoji" ir kitas jos dalis. Mielai įspausdinčiau tavo istorijas kaip knygą ir tai mielai skaityčiau kaip ir mano minėtą knygą, kuri beje man labai patiko, o tavo istorija nėra kitokia. Man patiko. Galėtum ateity išvis PDF formatu kaip knygą įrašyt. Galėtum kai kur ištaisyti klaidas ir viskas būtų išvis puiku.
autorei: rašai gerai, aš mielai paskaitysiu kitus sezonus, bet prieš tai dar paskaitysiu tavo kitą istoriją, kurią prašei perskaityti.
P.s. dar kart priminsiu kiekvienas vienas žodis :')
Aš visiems tikrai rekomenduoju šią istoriją paskaityti <3
sekmės rašyme ;)
ESTÁS LEYENDO
Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫
No FicciónPati kuriu keletą istorijų, nelaikau jų geromis. Visada mėgau ir mėgsiu tokius istorijų vertinimų albumus, tai nusprendžiau sukurti ir aš :) Rašau nuoširdžiai ir nieko nevinioju į vatą. Siūlylite savo istorijas, kad jas įvertinčiau <3