Viršelis: eh toks
Pavadinimas: siaubingai tiesiog siaubingai ilgas noris geriau never say nothing. Nu jis per ilgas ir vpš dar netinkantis nors dar tik viena dalis tai.
Žanras: fanficas čia, nesvarbu ar tu čia rašysi kažką romantiško, bet rašai su garsenybėm taigi čia tik fanficas nebent pakeistum jiems vardus.
Aprašymas: jis yra jis, ji yra ji... nu blm tokio tipo aprašymu jau maniau nieks neberašo tai gal užtenka tokias nesamones rašyt. Ir bent išsitaisytum klaidas. Beje padiktuosiu 2 sakinius su panašiai skambančiu žodžiu, bet yrs dvi prasmės kaip ir dvi galūnės.
Jai dvidešimt ketveri.
Jei jai būtų mažiau, ten jai kažkas būtu. Kai rašai galūne "ai" tai kaip žmogui Pvz. Jai Samantai
O kai rašai galūnę "ei" tai sąlyga.
Pvz. Jei Samanta yra mergaitė, Petras yra berniukas. (Nu gerai nekoks pavyzdys 😂😂😂, bet esmę turėjai suprast). Bet tai tavo pirmas kūrinys, tai manau tai atleistina, bet vistiek išsakiau klaidas.Prologas/įžanga: vėl CV. Gerai stop. Esi mačius nors vieną knygą, kurios prologe autorė rašytu. Sveiki mano vardas Samanta, man 15, turiu drauge Stase ir bla bla.. tiesiog dažniausiai toks prologas labai atmuša skaitytojus. Bet kadangi tu nauja ir žalia rašyme tai tai pat atleisčiau. Beje žvilgsnio ne žvilksnio. Bent klaidų nebūtų...
Istorija: gal jei tiek daug klaidų nebūtų normaliau gautus skaityt. Aš negaliu sakyt, kad tu dar nepasiruošus rašyt, nes ir aš ir kiekviena čia pradėjome nuo nulio. Ir jei yra noras rašyti, tai yra nuostabu. Bet aš tau pasiūlysiu perskaityti vieną knygą čia wattpade, kuris tau turėtų padėti suprasti ką darai ne taip nepagailėk laiko toks 23 ar šiek tiek daugiau dalių ir perskaityk tai tau padės. T.y. SlaptaRasytoja jos knyga/kūrinys/vadovėlis nežinau kaip pavadint "Istorijų rašymo kursas pradinukams" ten yra paaiškinta viskas ko reikia istorijai. Patikėk man tai taip pat padėjo, nors negaliu sakyt jog pati rašau tobulai, nes to nėra tikrai, bet visi su laiku tobulėjam ir manau tau šis vadovėlis manau taip pavadint padėtų.
Sekmės rašyme 😉Nenorėjau tavęs įžeist jei taip padariau labai atsiprašau to nenorėjau, tiesiog noriu padėti suprasti kur darai klaidas 😊
YOU ARE READING
Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫
Non-FictionPati kuriu keletą istorijų, nelaikau jų geromis. Visada mėgau ir mėgsiu tokius istorijų vertinimų albumus, tai nusprendžiau sukurti ir aš :) Rašau nuoširdžiai ir nieko nevinioju į vatą. Siūlylite savo istorijas, kad jas įvertinčiau <3