Wonderfull Dangers. Awakening || Nuostabūs pavojai. Pabudimas

70 5 1
                                    

Naktyje

Viršelis: na tinka kaip ir manau.

Pavadinimas: ilgokas 😃, bet manau tiks. Man jis kažkodėl siejasi su filmu beautifull creatures 😂 jis gan tinka, manau su vis kita dalim labiau tiks.

Žanras: tinka nėra priekaištų.

Aprašymas: pradžioj galvojau kam tie pasakojimai apie visus filmus ir bla bla, bet jie tinka. Aš palikčiau paskutinius 5 sakinius geriau, bet gerai.

Istorija: šiaip istorijų apie vampyrus, vilkolakius, raganas ir kitas atngamtines būtybes, nelabai mėgstu skaityt, nes daugelis jų būna tiesiog TVD, T, TW kopijos, bet tavo yra gal tik labiau mintis ta pati. Man tik labai mažas sąrašėlis fantastinių istorijų patinka, kurios mane sudomino, bet tavoji mane taip pat sudomino.
  Matosi jog turi gera fantazija, rašai ilgas dalis ir matau jau dabar jog į istoriją įdėsi daug darbo, kruopštumo ir kūrybingumo. Man patinka, kai darbai nebūna rašyti visiškai atmestinai arba tai nebūna kokių garsių fantastinių filmų kopijos. Daug tokių būna ir tada tiesiog visiškai neįdomu skaityt. O tu įdedi išties daug darbo į tai. Aš išties daug negaliu apie tai pasakyt, nes kolkas tik 3 dalys, bet manau jog tu įdėsi labai daug darbo į šią istoriją ir ji bus nuostabi.

Šaunuolė, sekmės rašant 😉

Vertinu jūsų istorijas| Closed 🚫 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant