5.Bölüm✔

277 19 1
                                    

~Düzenlendi~

LÜTFEN OY VERMWYİ UNUTMAYIN ARKADAŞLAR SİZİ SEFİYURUMSJSJS

Nash?-
Nash?-
NASH!-

Mr Grier kişisi aranıyor...📞

"Alo" -Nash

"Nash, bugün ikimiz için buluşmaya gelemem" -Riley

"Neden Riley?" -Nash

"Grip öldüm" -Riley (Bilerek yazdım sjsjsjs :))

"Bir şey ister misin?" -Nash

"Bugün dinlenicem sende gel" -Riley

"Ben varıııım!" -Nash

"Çikolata alıp gel kanka" -Riley

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Hoşgeldiiin" dedim ve Nash'in boynuna atladım.

"Hoşbulduuuuuum" dedi o'da ve ellerini belime sardı. Ellerimle o'nu itip : "Sanada mikrop bulaştırıcam" dedim.
Gülümsedi ve benden ayrıldı.

"HADİ DEPRESYON BAŞLASIN BİEBER" Diye bağırdı ve elimden tutarak merdivenlerden çıkmaya başladı. O'nu odama yönelttim ve içeri girdik.

Tam 6 saat film izledik, tıkındık ve bütün mendilleri sümüğe buladık. Bunları yapmak çok eğlenceliydi. Hava kararmıştı ve benim uykum gelmişti. Aksiyonlu bir film vardı. Nash'e baktığımda gözleri kapalı bir şekilde kafasını koltuğa yaslamış uyuyordu (Sjsjkwksjskjekwje)

Bende kafamı omzuna yasladım ve gözlerimi kapattım.
Gözlerimi açtığımda sabahın erken saatleriydi. Bunu anlamıştım çünkü güneş doğup, perdeden sızmaya çalışmıyordu. Kafamı Nash'in omzundan kaldırdım ve gözlerimi kaşıdım.

Biraz diklendim ve bu sefer kafamı ellerinin arasına aldım. Telefonumun bildirim sesi birden odayı doldurdu ve Nash'i aniden sıçrattı. Bende Nash'in üstüne...

Burnum burnuna deydi. Tabi ben kendimi tutamadım ve yüzüne hapşırdım. Ayh! Eyvah!

Üzerinden kalktım ve bu sefer tamamen ayağa kalktım. "Çok pardon. Ben baya kötü grip olmuşum." dedim. Sesim değişmişti. Nash omzu ile yüzünü sildi "Sorun değil de şimdi bende grip olcam sana kim bakıcak?" dedi.

"Sen?" dedim bende tek parmağımı o'na doğrultarak. "Peki bana kim bakıcak?" dedi kaşlarını kaldırarak. "E ben" dedim bende.
"Ebem nerde ne biliyim?" dedi. Düz bir şekilde baktım ve ve arkamı dönüp, hiç bir şey olmamış gibi tualete gittim. Çişimi yaptım ve yüzümü yıkayıp,çıktım.

"Kahvaltı yapalımmı?" dedi Nash ve kollarını açıp esnedi. "Tabii" dedim bende dolaba ilerlerken...
"Kahvaltıdan sonra giderim" dedi. Bende onu kolundan gülümseyerek tutup kaldırdım ve kapıya yönelttim. Kapıyı açıp, onu sırtından dışarı ittim. "Tamam" dedim ve kapıyı yüzüne kapattım. Yavaşca ses çıkmayacak şekilde anahtarı çevirdim. Ne olur ne olmaz.

***

"Görüşürüz Grier" dedim ve gitmesini bekledim.
Ama gitmedi. Kapanın önünde öylece duruyordu. Kaşlarımı soru sorarcasına çattım. Yaklaştı ve gülümsedi. Dibine girdi ve yanağımı öptü. "Görüşürüz Bieber" dedi ve benden uzaklaşarak kapıyı açtı. Son bir kez arkasını döndü, göz kırptı ve gitti.

One Day // Nash Grier (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin