30.Bölüm✔ ~Letters~

88 9 1
                                    

İngilizce dersinde mektup göre göre bana pek yabancı değil. Mektuplarla -özellikle komik olanlarla- baya bir içli dışlıyım. İngilizce sağolsun. Çok uzattım. Size iyi okumalar. Bana da iyi final yazmalar :)

~MEKTUPLAR~

Riley.
Nasıl başlayacağımızı bilemeyerekten böyle başlamak istedik. Burada bize yaşattığın iki ay boyunca biz hep bir aradaydık. Aylar sonra ilk defa konser verdik. Birbirimizin ne kadar değerli olduğunu anladık. Seni Old Magcon Boys olarak çok seviyoruz ve çok seveceğiz. Birgün tekrar birleşip, komik şeyler yapmayı hepimiz istiyoruz. Sen çok yakışıklı bir kızsın Riley (jekwnwks). Kendine iyi bak. Nash'i biz hallederiz.

"Magcon" (daha çok ben. yani Cam :))

***

Hey çılgın kız.
Seni seviyorum balım. Sana bal dememin sebebi sarı saçlı olman değil, sadece sen çok tatlısın. Skylnn'in her gün yediği şekerlerden farkın yok, ama seni ben yiyorum. Yani yiyordum.

Sen şuan gittin ve benim Sky'dan başka şekerim kalmadı. O'da seninle daha bir güzeldi sevgilim.
Komik şeyler yaşadık ve yaşadığımız şeyleri düşününce yüzündeki gülümsemeye engel olamıyorum. O gülümsemeyi sana borçluyum. Bizi tekrar birleştirdiğin ve tekrar bağladığın için sana minnettarız. Son gününe gelememin sebebi ise tamamen acı. Bu mektubu sana kendim verebilmek isterdim ama malesef buna pek fazla cesaret bulamadım. Hayes'a okumaması ve senin dışında kimseye vermemesi için öyle bir tembih ettim ki. Elinde bu mektup olduğu süre boyunca ve hatta olmadığında da, uyuyorken de oralarda bir yerde olacağım. Mars'a gitmiyorsun ama sanki başka bir galaksiye gidiyormuşsun gibi bir his var içimde. Bu bir veda değil. Sadece 'görüşürüz' demeye çalışıyorum. Umarım tekrar karşılaşırız.

"Nash"

***

RİLEY'NİN MEKTUPLARI...

Sizi gidi küçük aptallar.
Size baya bir alıştım ve kopmak zor geliyor. Her ne kadar uyduruk ve komik anılarımız olsa da, bunlar yaşadığım ve hatırlayacağım paha biçilmez anılardı. Sizi seviyorum manyak tayfası. Shawn beni ziyarete geleceğini söyledi. Sizde onun peşine takıln ve özlemlerimizi giderelim. Çok koydu bana bu gitme meselesi. Ama karşı gelemedim. Sizi sevdiğimi söylediğimi biliyorum ama sizi seviyorum. Nash'e mektup yazmayı demedim ama pek başarılı olduğum söylenemez. Artık bu kadarmış yolumuz beyler. Hoşçalakın.

"Riley"

One Day // Nash Grier (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin