~Düzenlendi~
Şuanda koltuklarla oturmuş oflayıp, pufluyoruz. Nedeni ise biz Taylor'a burayı haber vermeyi unutmuş olmamız ve Taylor, Shawn'ı buraya gelmeye ikna edememesi olası. Kapı çaldığında, oturduğun yerden kalktım ve girişe doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açtığımda karşımda Taylor'ı gördüm. Gözlerim etrafı taradı ama Shawn yoktu. Bende içeri girdim ve tekrar salona ilerledim. Kalktığım yere geri oturdum ve düşünmeye başladım. Bir plan lazımdı. Öyle bir plan olmalı ki, Shawn hiç bir şey anlamdan buraya gelmeli ve bizde ona süpriz yapabilmeliyiz.Aklımda birşey vardı. Cesaretimi topladım ve masadaki telefonumu almak için ayağa kalktım.
"Sessiz olun, bir fikrim var" dedim. Rehberde Mr.Mendes kişisini buldum. Arayıp kulağıma götürdüm."Alo, Riley?"
"Shawn, Shawn bu saatte aradığım için çok özür dilerim ama hemen buraya gelbilir misin? Lütfen çok önemli" dedim endişeli sesimle.
"Sorun ne?" dedi. Sesinden onunda endişelendiğini anlaybiliyordum.
"Shawn çok kötü bir şey oldu. Nash'i aradım ama açmadı lütfen bizim eve gelebilir misin ?"
"Ah elbette, hemen geliyorum" dedi ve telefonu kapattı. Bende Whatsappa girip evin adresini attım ve gülümseyerek etraftakilere bakmaya başladım.
"İş tamam hadi ışıkları söndürün ve ön kapıyı aralık bırakın hadi hadi hadi acele edin." dedim.
Ay çok zekiyim, kendimi yerim 🍴
Işıkları kapattık ve ön kapıyı aralık bıraktıktan sonra biri ışık düğmesinin olduğu duvarın arkasına, biri salonun girişine yakın bir yere elinde konfeti ile duruyordu. Bazı kişilerin elinde de konfeti vardı. Kafamızda doğum günü şapkları, ağzımızda da şu yılbaşında şey eden şeylerden -düdük 🎉- vardı. Kapının sesi verdımda Shawn'ın sesi
"Riley?" dedi biraz bağırarak. Adım sesleri salona yaklaştı. "Riley burdamısın?" dedi. Ay yazık endişelenmiş 😐
Birbirimize işaret verip birden fırladık "Süpriiiiiz" diye bağırdık. Bunu yaparken ışık açılmış ve komfetiler patlatılıyordu. Bu süper bu pozdu. Shawn'ın yüzünde oluşan gülümseme herşeye bedeldi. İnsanları mutle edebilmek çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Day // Nash Grier (Tamamlandı)
FanfictionHer dakikası, bir gülümseme. Bir adet Riley ve karşısında Magcon çocukları. Nash ile başlayan komik bir aşk. Olması istenen sadece bir gün boyunca takılmaktı, ama gerçekler küçük bir ayrılmada kopamayan insanları anlatıyor. Nash ve Riley... Riley ve...