31.Bölüm✔

101 10 1
                                    

Zaman.
Geçmiyor.

Hayır!

Onsuz.
Zaman.
Geçmiyor.

Günlerdir bekliyordum. Bana geri dönmesinden çok beni geri döndürmesini istiyordum. İçimdeki son umut kırıntılarınıda böylece tüketiyordum. Koskoca 1 yıl boyunca sürekli uzak durmuştu ve kaçmıştı benden. Benim aksime. Ben ise ona ulaşmaya ve arayı daha fazla açmamak için çabalıyordum.

Magcon çocukları neredeyse her ay ziyarete gelmişlerdi. Nash ise sadece kaçmıştı. Onu özlüyordum ama bununla ilgili bir karar almam gerektiğini de biliyordum.

Biraz Justin'le konuştum, biraz Pattie ile...
Onlarda benimle ile aynı fikirde olunca kararımı kesinleştirdim.

Hayatıma devam edicektim. Nash'i unutucam evet ama yaşadıklarım asla bu kafadan silinmeyecekti. Ben sadece hayatıma devam edicektim ve geri kalan herşeyi zamana bırakıcaktım.

Umutsuzca baktım telefonuma tekrar. Gene yoktu ondan mesaj. Derin bir nefes çektim ve üzerimdeki örtüyü iterek kalktım yataktan.
Justin'in odasının önüne geldim ve kapıyı birkaç kere tıklattım.

"Müsait misin?"

"Ah, evet... Gel"
Kapıyı açıp, içeri girdim. Justin Leptobunda Selena'nın love you like a love song şarkısını inceliyordu.

"Gene mi takip?"

Cevap vermedi, sadece güldü. Gidip Justin'in yanına yattım ve bende izlemeye ve dinlemeye başladım.

"Gene mi üzüntü?" diye Justin beni taklit etti.
Bende cevap vermedim ve kafamı omzuna koyarak biraz daha yayıldım yatakta.

"Sence sağlıklı bir karar vermem için ne yapmalıyım?"

"Bence sağlıklı bir karar vermen için sağlıklı olmalısın. İlk önce piskolojin, sonra ruh halin, sonra görünüşün. Erkekler kovalanmaz!
Onlar seni kovalamalı. Biraz kaçmayı dene. Eğer olmuyorsa fazla üsteleme. Yeni kişilerle de tanışabilirsin. Sana inanıyorum mutlu olucaksın"

Kafamı kaldırdım ve gülümsedim, ardından kafamı tekrar Justin'in omzuna koyarak dediklerini düşündüm. Justin'in ağzından çıkan her kelime kutsanmış bir önem taşıyordu ve biri bunları kaydetmeliydi.
Kulağım yeniden başlayan Selena şarkısında, gözüm Justin'in yeni yaptırdığı karnındaki koca yazılı dövmedeydi.  Sonofgod. Şarkının sözlerine odaklandım bir süre. Kendime yorumladım şarkıyı ve sonra gözlerimi yumdum.

It's been said and done
Söylenen söylendi ve yapıldı

Every beautiful thought's been already sung
Bütün güzel düşünceler söylendi

And i guess right now here's another one
Ve sanırsam şimdi bir başkası var

One Day // Nash Grier (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin