~Düzenlendi~
*MULTİMEDİA TAMAMİYLE GERÇEKTİR O AN MÜKEMMELDİ, HERŞEYE BEDELDİ. SİZİNDE YAŞMANIZ DİLEYİĞLE...*
Shawn herkese tek tek sarılıp teşekkür etti. Herkes hediyesini vermişti. Benim hediyem Taylor Swift sevdiği için Taylor imzalı gitardı. Ama işin komik yanı bunu Taylor'ın imzalamasıydı. Caniff olan. Taylor Swift'i artık başka bir gün.
Benim akşam için de herkese bir süprizim vardı.
Bu herkesi sevindirecekti. Bende bununla mutlu olacaktım. Çok büyük birşey değildi ama yüzler de bir gülümseme oluyordu.Müzik açılmıştı ve plastik bardaklara içecekler doldurulmuştu. Az önce de pastayı kesmiştik. Şuan herkes ellerindeki tabaklardak pastalara odaklanmıştı. Eksiklik hissedince etrafıma baktım. Nash yoktu. Sanırım en son o'nu 'Süpriiiiz' derken görmüştüm. Tabağı masaya koydum ve sürgülü kapıyı açarak bahçeye çıktım. Orada yoktu. Tekrar içeri girip, alt katı dolaştım. Orada da yoktu. Üst kata çıktım ve odaları dolaşmaya başladım. Kendi odama girdiğimde benim yatağımda uyuyordu. Gülümsedim ve yanına ilerledim.
"Yirim seni" dedim ve yanağından öperek, üzerini örttüm. Burada uyumasının benim için bir sakımcası yoktu, ama süpriz olduğunda uyandırmak zorunda kalacaktım.
Tekrar aşağıya indiğimde herkes çabuk sıkılmıştı. Müziğin sesini açtım ve "Haydiii" dedim. Taylor güldü "Pe-eter" dedi. Bunun üzerine Aaron "Büyükbaba" dedi. Cameron "Meeeee" dedi ve herkes çocuklara sırıttı. "Hadi ama biraz dans falan edelim. Shawn hadi doğum günü çocuğu" dedim ve Shawn'ı elinden tutup ayağa kaldırdım. Sonuç yine hüsran. Ama pes etmeyecektim. Bu gece mutlu başlamadı ama mutlu bitecekti.
1-2 saat sonra kendimi tuvalette kusarken buldum. Kafam bit pazarı gibi ve çok karışık. Elimi yüzümü yıkadım ve salona geri girdim. Herkes bir yerde sızmıştı. Ama benim süprizim vardı. Süprizimi yapmak istiyordum. Banyoya geri gidip kova aldım ve içini su ile doldurdum. Mutfağa gidip buzluktan buz aldım ve koca kovanın içine buzları boşalttım. Salona geri gittim ama hepsinin üzerine birden dökemezdim. Bahçeye çıkıp çiçek sulama kabını aldım ve buzlu suyu ona döktüm. Sonra sırayla uyuyan herkesin üzerinde gezdirmeye başladım. Üzerine su değen bağırarak ayağa fırlıyordu. Gülümsedim ve herkes uyanana kadar herkesi suladım💧
"Size bir süprizim var. Bahçeye çıkın"dedim. Herkes beni söverek bahçeye çıktı bende üst kata çıkıp Nash'in poposunu cimcikleyerek uyandırdım ve onu da bahçeye yolladım. Bende dolabın karşısına geçip üzerime uygun kıyafetler giydim ve aşağıya indim. Hadi başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Day // Nash Grier (Tamamlandı)
FanfictionHer dakikası, bir gülümseme. Bir adet Riley ve karşısında Magcon çocukları. Nash ile başlayan komik bir aşk. Olması istenen sadece bir gün boyunca takılmaktı, ama gerçekler küçük bir ayrılmada kopamayan insanları anlatıyor. Nash ve Riley... Riley ve...