Şehrindeki hayat çok hareketliydi ama o hep yalnızlıktan yanaydı. Sahte konuşmalar gülüşmeler ona göre değildi. Mum ışığında otururdu bazen ışıkları söndürüp, bu onun ruhunu dinlendiriyordu. İşinde ise başarılı ve çalışkandı hep öğrenmeye açıktı. Takipler yapıyor, araştırmalardan asla geri kalmıyordu. Şimdi ise bu arazide yalnız çalışırken molalarında hep işini düşünmeye çalışıyordu, dertlerinden kaçış sığınağı gibiydi. Elinde projeleri birden uçuşmaya başladı, hafif bir esinti oldu sanki hava oldukça sıcak olmasına rağmen. Arkasından melodi kıvamında bir ses geldi.
-Mola vermek istermisin?
Bu o! Lena gelmişti elinde yine tepsi vardı, kendisi için hazırladığı bir şeylerle yanına adım adım yaklaşıyordu. Tüm gece düşünmekle kalmamış, çalışırken arada göz ucuyla evi seyredip merak ediyordu. Neyse ki merakı uzun sürmedi ve kendisi gelmişti bu kez.
-Hoş geldin bana mı yoksa bunlar? Elindeki tepsiyi işaret etti
-Etrafta senden başkasını göremiyorum ben dedi ve o sihirli gülümsemesini savurdu yüzüne tokat gibi vuruyordu sanki. Kalbi hızla çarpıyordu o gülümseyince. Bir ağaç gölgesine geçtiler. Lena'nın ikramlarını iştahla yerken sohbet ediyorlardı bir yandan. Yüzüne bakıyordu kaçamak halde, solgun görüntüsünü makyajla neden kapatmadığını bile düşündü fakat çok ihtiyacı yoktu bu kızın makyaja. Solgunda olsa güzel bir teni vardı ve seyir etmek çok zevk veriyordu. Semi telefonuna mesaj gelince sihrinden kısa bir an sıyrıldı kızın. Önemsiz bir mesajdı ama ışığın yanmasıyla ekrandaki resim belirmişti.
Lena;
-Bu resimdeki köpek senin mi?
Semi;
-Evet, adı Mişa. Serseri bir köpek ama yıllardır benimle böyle seyahatlerimde onu çok özlüyorum, komşuma emanet ediyorum yolculuğa çıkarken.
Lena;
-Hmmm peki ya köpeğin tasmasını tutan o güzel kız kim? Sevgilin mi?
Semi bu soruyu sormasını muhtemel bekliyordu ama yinede bahsi geçerken gözlerindeki üzüntü görülebiliyordu.
-O kız kardeşim.
Lena resimdeki kızın kardeşi olduğunu öğrenince bakışları tuhaflaştı. Semi'nin yüzüne bakmamaya dirensede üzüldüğünü görünce konuyu açmak istemedi. Kısa bir sessizlik oldu aralarında. Sağ sola bakmaya başladı sanki ilk defa görüyordu kız burayı, doya doya bakmasına şaşırttı. Bu kız hakkında bir şeyler öğrenmek istiyordu.
Semi;
-Ne zamandır yaşıyorsun burada?
Lena;
-İki gün oldu sadece.
Semi;
-Nee iki gün mü? Ama sanki yıllardır o evde yaşıyor gibisin, nereden geldin peki?
-Boşver bu konular hakkında konuşmak istemiyorum
Çok kötü bir yaşantıdan kaçtığını düşündü bu kezde Semi. Beklide bir hayat kadınıydı. Yoo olamazdı ''saçmalıyorum'' dedi kendi kendine yine. Sohbeti güzel geliyordu ki bu kızın. Geçmiş ya da acılardan hiç bahsetmiyordu. Hakkında bildiği hiçbir şey yoktu ama kültürlü bir kızdı. Hemen her konuda bir fikri vardı. Bu da dikkat çeken bir ayrıntıydı Semi için.
O kadar uzun sohbet ettiklerini çalan telefonu ile fark etti, ekip arkadaşları aramıştı. Gitme vaktinin geldiğini söylediler. Semi telaşlandı, neredeyse saatlerdir bu ağacın gölgesinde bu kızla sohbet ederken çalışmasından geri kalmıştı bitirememişti. Acele bir veda ve teşekkür ile hızlı adımlarla uzaklaştı araziden. Çadırlara geldiğinde onu bekleyen sürpriz malumdu. Masada yapılan iş hakkındaki sohbete katılmıyordu Semi.
Dilşad;
-Sen neden gün içerisindeki dosyanı teslim etmedin?
Semi fena sıkışmıştı köşeye. Ne diyecekti yani dağın başında tek başına oturan bir kızla muhabbet ettiği için yetiştiremedim mi? Yalandan başka bir şey kurtarmazdı şu anda kendisini.
Semi;
-Ben yaptığım tüm çalışmayı bugün kaydetmeyi unutmuşum hepsi silindi ama yarın tamamlarım hızla.
Dilşad gözlerini açarak aşağılayıcı konuşmasına eklenen her kelimede ortalığın gerginleşmesine sebep oluyordu. Masadaki sohbet kavgaya bırakmıştı yerini. Dilşad ne kadar aşık olsa da Semi'nin yaptığı her hatanın altında bir sebep arıyordu. Aslında kıskançlıktı tüm sebebi. Semi o kız ile sohbet ettiklerini gördüğünü bile düşündü. Ne olursa olsun Dilşad'ın hakaretlerine daha fazla maruz kalamazdı. Karşılık verdikçe dönülmeyecek yollara girecekti bu kavga. Ekip arkadaşları olaya el atarak Semi'yi oradan uzaklaştırdı. İki kişi Dilşad'ın yanında kaldı ve Semi diğer arkadaşıyla arabaya binerek yollara vurdular kendilerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZDEN BİRİ
RomanceRüyalar serisinin 2. kitabı olan Bizden Birini okurken bambaşka duyguları ile içinizde merak uyandıracak kadar farklı bir hikayesi var. Semi'nin başına gelen olaylar ile aşkı bulması bir tesadüf olamazdı.