Uyuyun

82 1 0
                                    

Uyuyun , uyuyunca geçer. Aklına takılan herşey uyuyunca geçer. Çok mu acı çekiyorsun akşama kadar uyu. Uyuyunca mutlu olursun. Dertlerinden arınırsın. Unutursun kalp ağrın geçer. Aklına bile gelmezler uyuyunca. Çektiğin acı kesilir . Uyanınca herşey yeniden başlar ama uyuduğunuz sürece mutlusunuzdur. Uyuyunca geçer dedim ya size aslında hiç bir şey geçmez. Sadece siz kendinizden geçersiniz. O zaman onlar aklınıza bile gelmezler. Buda bizim için küçük bir zaferdir. Gidenler olacak hayatınızdan herşeyi mahvedip , bütün hayellerinizi , umutlarınızı yıkıp gidenler olacak . O zaman öyle bir düşeceksiniz ki ağlamaktan yorgun düşüp uyuyup kalacaksınız. Ve uyuyunca aklınıza gelmediğini fark edince gece gündüz uyuyacaksınız iyi gelecek. Öyle derinlere dalmak iyi gelecek düşünmemek ve sizde geceler boyu uyuyacaksınız. O zaman herşeye değecek uyumak en anlamlı uykuyu o zaman anlayacaksınız. Uyku bedeni dinlendirir ya hayat sizi ne kadar yorduysa uyuyarak bu yorgunluğu gidereceksiniz. Ve eğer bir gün herkesten , herşeyden uzağa gitmek isteyeceksiniz ama olmayacak. Sonra uyuyacaksınız ve onu rüyalarınızda yaşayacaksınız. Onu rüyalarınızda görmeye başladığınızda uykuyu daha çok seveceksiniz. Ve bir gün tamamen uyuyup uyanmamak isteyeceksiniz. Ve size bir şey söylemeliyim ki kimse bu kadar sevgiye değmez. Sizi ağlaya ağlaya uykuya daldıranları değil de iyi geceler mesajıyla mutluluktan uykuya daldıran insanları sevin. Emin olun onlar size iyi gelecektir.

Dibine Kadar YanlızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin