Bittim

52 2 0
                                    

Mutluyduk , en azından ben öyle sanıyordum. Sonra beni bir bıraktı. Sonra her gün onu bekledim gelmedi. Bekledim , beklemeye yetti gücüm. Yaktım bir sigara her gelmediği her günün şerefine . Kaç gün oldu kim bilir ? Gelmediğin kaç gün. Cebimde ne kadar para varsa hepsine sigara alıyorum. Sonra ses geliyor çürüyen ciğerlerimden. Sonra diyorum ki sigara yavaş yavaş öldürüyor  belki ölmeden önce yetişir. Ölüm döşeğinde tutar ellerimi , bakar gözlerime , öylece susarız . Onun kollarında ölürüm Allahım dünyadaki en güzel veda belki de. Kim bilir belki de kollarında öleceğim belki ölümüm de senden olacak , çektiğim acılar gibi. Sonra yakarım yine bir sigara bütün gün açarım en sevdiğin şarkıyı koyarım aynayı karşıma. Haklı , neden sevsin zaten diyip. Kaçıncı sigara olduğunu bilmeden ardı ardına nefes dahi almadan içerim. Ardından bir öksürük avucumda kan. Ölümüm de senden olur o zaman , gidişimde . Zaten hiç bir şeyi beceremem hayatta ne adam akıllı gitmeyi nede unutmayı nede ölmeyi. Senin sayende ölürüm belki de. Ama sana bir şey söylemeliyim ki , sen bana deli gibi sevmeyi , saatlerce ağlamayı , beklemeyi , umutlanmayı , içmeyi , gitmemeyi , ölmeyi bunların hepsini sen öğrettin bana . Belki çok büyük zararlar aldım ama başka hiç ama hiç kimsede bu kadar düşmem. Teşekkür ederim herşey için en sağlam sen yaktın , yıktın. Kimse zarar veremez artık.

Dibine Kadar YanlızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin