Yok Olduğum Günlerde

49 1 0
                                    

Ben ölüyorum sevdiğim , yok oluyorum. Soğuk bir veda bu. Çaresizim sevdiğim bugün de haberin yok sevdiğimden. Öldüğümde mezarıma gelmeyecek birine deli divaneyim ben. Ne kadar salağım değil mi ? Ama bil sevdiğim bu gidiş sonum olucak sevdiğim. Ama şunu asla unutma sen beni defalarca öldürdün ben yok olmaya gidiyorum sevdiğim. Hiç anlamadın ki beni , ne sevdiğimi ne de öldüğümü.. yoksun sevdiğim yoksun. Nasıl anlatayım yoksun işte mezarıma gelmeni benimle konuşmanı , bir kere de olsa benim için ağlamanı. Bir kere o sigarayı onun için değilde benim için yakmanı ne çok isterdim sevdiğim. Ölüyorum ben görmüyorsun senin için çürüyen ciğerlerimden ses gelirken ben senin için dört elle sigaraya sarılıyorum. Gelmediğin bütün günlere yazıklar olsun. bugün de yoksun bugün de bir mesaj bile atmayacaksın biliyorum ama seni ölene kadar bekleyeceğim sevdiğim. Yokluğun ölümü kaç defa yaşattı zaten bu gidiş bu kadar kötü olmayacak. Sonsuz bir uyku defalarca seninle el ele. En sevdiğim rüyamsın sen benim hiç uyanmamak istediğim. Sonsuza kadar yaşayacağım seni. Allahım şükürler olsun.  Bu dünyada yaşayamasam da diğer dünya da tuttur ellerimi , sildir gözlerimin yaşlarını. Tahmin ettiğinden çok sevdim seni ama görmedin , duymadın. Beni hatırlamazsan bile arada biri beni çok sevmişti , onu ben öldürdüm. Diye tekrar et yeter.

Dibine Kadar YanlızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin