Yalanmış hepsi Yalan

354 23 7
                                    

Önce seviyorsun sandım , bağlandım. Sonra büyük bir yemin ettim bir daha kimseyi seni sevdiğim gibi sevmeyeceğim diye. Öyle bir yere geldim ki kolum kanadım kırık. Nasıl dayanırdım bu acıya ? Nasıl susardım onca şeye rağmen ? Nasıl izlerdim seni başkalarıyla ? Canımdan can gitti. Dayanamadım , sustum , izledim hepsini yaptım ama dayanadım. Önceden derdim abi ne kadar ergensiniz kolunuzu elinizi kesince noluyor ? Ne oluyor biliyor musunuz dur anlatayım . Acıdan dayanamayacak bir hale geliyorsun önce birilerine , bir şeylere zarar vermek isteyeceksin. Kimseye zarar veremeyeceksin sonra kendine zarar vermeyi deneyeceksin. Sonra açacaksın onun için saatlerce ağladığın şarkıyı hayatına söve söve batıracaksın koluna bıçağı , jileti kendine doğru çektikçe , kanamaya başladıkça zevk alacaksın bu işten devam edeceksin durmadan. Sonra diyeceksin ki neden yaşıyorum abi ben ? Hayatımda kaç kere mutlu oldum ? Hiç mutluluktan ağladım mı ? Kafanda binlerce soru. Şimdi kiminle ? Yanında kim var ? Aklında kim var ? Bunları düşünürken defalarca jilet darbesi defalarca sonrasında hıçkıra hıçkıra gelmeyeceğine yeniden ağlayacaksın , dayanamayacaksın. Ne onu başkasıyla izlemeye ne de senden gitmesine dayanamayacaksın..

Dibine Kadar YanlızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin