Yoruldum Anne

178 11 0
                                    

Anne , hani seninle markete felan giderdik ya sonra bir tanıdığını görürdün. Uzun uzun konuşurdunuz ben beklemekten yorulurdum hadi anne derdim . Anne şimdi de seni beklediğim gibi birini bekliyorum ama o hiç gelmiyor anne. Canım acıyor , sesim çıkmıyor. Hangi yola girsem şimdilerde hep çıkmaz sokak. Nasıl dayanılır anne , sen söyle hiç gelmeyecek birini beklemekle bu ömür geçer mi ? Bak anne gelip geçiyor işte ömrüm onu beklemekle , her gün bugün belki mesaj atar , arar diye uyanıyorum. Sonra bütün gün telefona bakıyorum ama aramıyor anne. Ben seni beklerken yoruluyordum ya anne bu sefer nefesim kesiliyor beklemekten ama gelmiyor anne. Hani sana diyordum ya hadi anne diye. Ona diyemiyorum , bekliyorum bekliyorum . Ama gelmiyor be anne . Aklım çıkıyor başka kızları sevecek diye. Ama anne başka bir kızı seviyor. Ben burda onun için ölürken o başka bir kız için ölüyor. Hemde onu hiç sevmeyen bir kız için. Hem sevse ne olacak ki benim onu sevdiğim gibi sevebilecek mi ? Hayır. Sonra anne duysan çok kızarsın ama yakıyorum bir sigara öyle kendime geliyorum anne. Başka türlü nefes bile alamıyorum. Boğuluyorum aldığım nefeste. Gelsin diye hıçkıra hıçkıra ağlarken nefesim yetmiyor anne. Sen söyle anne sen söyle : kızım her gün ağlıyor canı çok acıyor yanında ol de . Olmaz mı anne ? Gelirse daha mı çok acıtır canımı . Ama gelmeyince de ölüyorum anne . Yavaş yavaş ölüyorum. Gözünün önünde yok olup gidiyorum. Herkes mutlu sanıyor anne. Bilmiyorlar anne deli gibi birini severken gülerken bile canın acıyor. Gelmiyor anne gelmiyor. Önceden bir gülerdi , gözlerim kamaşırdı. Uzun uzun bakardım sonra fark edince baktığımı , gözlerimi kaçırırdım aniden bana hiç gelmedi ki anne ben neden bekledim onu bile bilmiyorum anne. Ama şunu çok iyi biliyorum onu deli gibi severken başkasının beni mutlu etmesi imkansız anne. Sen söyle anne kızım ölüyor gel de . Yada sus anne söyleme duymasın öldüğümü daha sevdiğimi bilmeyen bir insan öldüğümde mi koşup gelecek . Anne çok güçsüzdüm ben geçip karşısına bağıra bağıra seni seviyorum diyemedim. Olmadı diyemedim. Benim gücüm sadece onu beklemeye yetti canımdan can gitti ama gelmeyecek anne.

Dibine Kadar YanlızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin