"Cidden mi Sehun?" Dedi Luhan, sessizliğin hüküm sürdüğü tatil köyüne bakarken. Havada hafif bir yel vardı ve hemen rüzgarın etkisiyle önlerinden uçup giden poşet Luhan'a sanki korku filmi havası vermişti.
"Resimlerde böyle değildi ama." Dedi Sehun'da şaşkınlıkla geldikleri yere bakarken. Giden parasına mı acısaydı yoksa Luhan'a mahcup olduğuna mı?
"Evladım, kime bakmıştınız?" Arkadan gelen yaşlı bir adam sesiyle ikiside korkudan yerlerinden hoplamıştı. Hayal kırıklığı tüm uzuvlarını işlevsiz hale getirmişti ve arkadan yaklaşan ayak seslerini duyamamışlardı bile.
"Bizim rezarvazyonumuz vardı ama tadilat falan var herhalde." Dedi Sehun 60'larının ortasındaki yaşlı adama.
"Tadilat yok evladım, tatil köyümüzüm en işlek olduğu zamanlardır bu aylar."
Luhan güler gibi bir ses çıkarmak istese de yaşlı adama saygısından susmuştu. O güzel ağzını Sehun için açacaktı.
Sehun aldığı cevap karşısında ne diyeceğini bilemedi ve kaşlarını kaldırıp yeşilliğin içindeki bungolov evlere baktı. Belki, doğa ile iç içe gerçekten baş başa vakit geçirmek Luhan ile ikisini iyi gelirdi?
"Gelin benimle." Dedi yaşlı adam gençleri peşine sürüklerken. "Rezarvasyon kimin adınaydı?"
"Benim." Diye atıldı Sehun. " Ohh Sehun'un adına."
Yaşlı adam elini cebine attı ve bir anahtar demeti ile not defteri çıkardı.
" Oda numaranız 207." Dedi ve anahtar demetinden bir anahtar çıkarıp Sehun'a uzattı.
"Hemen arkandaki ev. Bir sorun olursa odadaki telefondan arayabilirsin, iletişim numaralarımız ajandada kayıtlı. İyi tatiller." Dedi yaşlı adam ve Luhan'a dönüp devam etti. " Yaramazlık yapıp abini yorma ufaklık."
Luhan'ın şaşkınlıkla açılan gözleri Sehun'un kıkırdamasıyla sinirlen kısılmıştı. Uzaklaşan adamın peşinden ateş saçan bakışlarını gönderirken Sehun'un sesiyle kendini geldi.
"Hadi Luhan, gelsene."
"Geliyorum ben, bekle sen." Diye sinirle mırıldanıp Sehun'un arkasından eve girdi.
Sehun bavulları taşımış, kendini odanın ortasına konumlandırılmış iki kişilik yatağa sırt üstü atmıştı bile. Luhan odaya şöyle bir göz gezdirdiğinden, bu işletmenin temiz olduğuna kanaat getirmişti.
"Dikilme orda, gelsene." Dedi Sehun muzip bakışlarını Luhan'a göndererek. Luhan, Sehun bakışlarını görmezden geldi ve kendini yatağa, Sehun'un hemen yanına atmıştı.
"Belki o kadar sa kötü olmaz he?" Dedi Luhan tavana bakarken.
"Yanımda sen olduğun sürece, ormanda çadırda bile tatil yapabilirim Luhan."
Sonrako bölümde son özel bölüm olur büyük ihtimal. Zaten kendi kendime yazıp okuyorum gibi geliyor. Üzüldün mü canım kendim hikaye bitiyor diye? Ahshdhfhfjks Üzül çünkü fic defterini artık kapatıyorsun ahdhdhd
Eğer hala bu fici okuyan varsa, bu zamana kadar bana destek olduğunuz için teşekkür ederim. Oy ve yorumlarını esirgemeyen okuyucular seviliyorsunuz 😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESKTEXT!//HUNHAN
FanficFizik dersinde canı sıkılan Luhan, elindeki kalemle sıraya anlamsız şekiller karalıyordu. Sonra aklına, arkadaşı Kyungsoo'nun yaptığı ve ona ballandıra ballandıra anlattığı şey geldi. Neden olmasındı? Eline ispirtolu bir kalem aldı ve sıranın üstüne...