☆Rose pov☆
-Ziua urmatoare-
Deja era dimineata...M-am trezit cu greu...Parca eram un zombi...Cand privesc spre ceas vad ca mai am doar 15 minute pana sa inceapa orele...De ce Dumnezeu nu mi-a sunat alarma?!
Nu-mi spune ca a fost Kev...Probabil s-a razbunat pentru aseara...Dar lasa ca vede el...Ma imbrac cat de repede pot intr-o pereche de blugi albastrii deschisi,un pulovar crem si imi iau geaca de piele. Ma incalt cu conversii mei albi si plec cat de repede pot.
-La liceu-
In sfarsit am ajuns la liceu...Cand sa intru observ ca nu era nimeni,clasele erau goale...Asa ca il intreb pe domnul administrator unde sunt ceilalti...
Domnul administrator:-Pai mai este o ora pana cand incep orele...
Asa ca te joci cu focul Kev...Bine,ai castigat de data asta...Dar razboiul nu s-a terminat!
-Peste cateva ore, la cantina-
Rose:-Kev, mergi si spune-i Erikai sa stea cu noi!
Kevin:-Ce? De ce eu? Nu sunt servitorul tau! Du-te si tu, ai picioare!
Rose:-Ok...dar daca nu o faci, draguta ta consola va avea de suferit!
*face ochii mari *
Kevin:-Nu iubita mea...ok, ok ma duc sa o chem pe nesuferita aia.... *mormaie indreptandu-se spre masa Erikai *
☆Erika pov☆
Stateam singura la masa si mancam pana cand un idiot ma deranjeaza. Imi ridic capul si vad ca e....Kevin cap de sfecla....
Erika:-Ce vrei? *intreb fara chef de viata*
Kevin:-Vrei sa stai la masa cu mine si Rose?
Erika:-Te-a trimis sorăta sa ma intrebi?
Kevin:-"Nu", chiar imi doream sa stau la aceeasi masa cu o persoana asa de "incantatoare" ca tine!
Erika:-Haha, aceeasi parere o am si eu despre tine...*ridicandu-ma si lundu-mi geanta alaturi de macarea pe care mi-o luasem si mergem la masa lor*
Rose:-Hey Erika!
Erika:-Salut...*asezandu-ma la masa*
Spre noi vine o blonda care pun pariu ca are botox si silicoane...
Cassy:-Hei iubire !*cu voce pitigaiata catre Kevin * Ce faci la masa cu ciudata asta? Nu vii sa stai cu mine, iubire?
Kevin:-De cate ori trebuie sa iti repet ca nu suntem impreuna?
Cassy:-Cum sa spui asa ceva iubire?! Ma ranesti! Sau cumva ma inseli cu ciudata asta?! Nu vezi ce varfuri tocite are?
Erika:-Pe cine faci tu ciudata?!Daca iti dau una te refuza 5 spitale + morga! Nu vezi ca tu consumi aerul degeaba?!
Kevin:-Pfff...
Cassy:-Iubire o lasi sa imi spuna asa ceva ?!
Kevin:-Scuze draga, dar nu-i problema mea!
Cassy:-Iubire, tu ma inseli cu asta?!
Rose:-Cassy poti te rog sa te duci la alta masa...Stii, botoxul si silicoanele alea imi provoaca sila si nu pot sa manac!
Erika:-Ce curva *mormai dar se pare ca blonda ma aude*
Cassy:-Esti josnica! Toti sunteti! Kev, nu pot sa cred ca ma inseli cu o nespalata si o mega nimeni ca si ea...
Erika:-Da' pleaca naibii de aici, ca imi faci sila!!
Cassy:-Ne mai vedem noi tocilaro! O sa mi-o platesti! *spune si cu asta pleaca*
Erika:-Yax....imi provoaca scarba!
Rose:-De acord!
Erika:-Iti cam da batai de cap ,nu-i asa?*catre Kevin*
Kevin:-Nici nu ai idee...si in plus, nu as fi iesit cu tine niciodata....nu imi plac fetele scunde*ciufulindu-mi parul*
Erika:-Idiotule, mi-ai stricat parul!!!! Si nu ma intereseaza pe mine ce fel de fete iti plac tie! Nu m-as uita niciodata la unul ca tine!!
Rose:-Pfff...Pareti doi indragostiti!
Kevin:-Femeie esti nebuna?!Te-ai tampit la cap?!Eu cu ea?! Never!!!
Rose:-Cum zici tu...Ah, mi-am amintit ca trebuie sa vorbesc ceva cu doamna de mate, asa ca va las singuri! *ma uit urat la ea iar ea imi face cu ochiul*
Perfect , acum sunt singura cu asta...
Kevin:-Deci...
Erika:-Ce?
Kevin:-Weekendul asta este o petrecere ...
Erika:-Asa si?
Kevin:-Cum eu si Rose mergem nu ai vrea sa vii si tu?
Erika:-Pf..nu stiu...nu am ce cauta acolo...adica decat pe voi va cunosc...
Kevin:-Te rog, mergi! Rose mi-a zis sa te conving...
Erika:-Pff...si de ce tu? De ce nu a putut ea sa ma intrebe ?*intreb cu o spranceana ridicata*
Kevin:-Nu mai conteaza...
Erika:-Ok,ok...vin..
Kevin:-Ok....*murmurand* e pentru consola, pentru consola!
-Sambata-
☆Rose pov☆
Ah... In sfarsit sambata...
Kevin:-Rose!!!
Rose:-Ce vrei?!?!
Kevin:-Nu ai uitat ca azi e petrecerea?!?!
Rose:-Ce petrecere?!?!
Kevin:-Ce ai zis?!?!
De ce trebuie sa cobor?!?!De ce?!?! Off...ma ridic din pat lasand laptopul pe pat si cobor jos.
Rose:-Ce vrei?!
Kevin:-Ai uitat de petrecere?!!
Rose:-Petrecerea...Petrecerea!!!
Kevin:-Cum ai putut sa uiti?!
Rose:-Trebuie sa ma duc sa imi fac dus si sa ma pregatesc!
Kevin:-Misca! Nu am de gand sa te astept pe tine!!!
Rose:-Sa nu uiti sa-i zici Erikai!
Kevin:-Da, da *dandu-si ochii peste cap* Daca nu ar fi consola la mijloc...
Rose:-Da,da *spun intrand in camera mea incepand sa ma pregatesc*
Intai ma spal, dupa ma machiez si hotarasc sa ma imbrac cuniste blugi scurti rupti, un pulovar crem prin care mi se vedea sutienul roz neon...ma incalt cu niste botine cu toc,negre. Imi iau un portofel in care imi pun servetele ,ruj,telefonul si castile. Imi las parul pe spate,facandu-mi cateva bucle si sunt gata....
Rose:-Kevin!!!Esti gata? *tip dupa scumpul meu fratior*
Kevin:-Da, te astept de o ora!!
Rose:-Ma bucur!*spun coborand scarile*
Kevin:-Hai odata! Jur ca daca Erika nu o sa fie gata , ma dau cu capul de pereti!
Rose:-Bine , trebuie sa mergem dupa Erika!
Kevin:-Ok,hai azi!
Rose:-Sa mergem!
Zis si facut! Am pornit spre casa Erikai...Mergeam cu masina lui Kev...Dupa nu mult timp deja ne aflam in fata casei ei...
Kevin:-Nu mai vine odata?!*enervat*
Rose:-Daca esti asa de nerbadator du-te dupa ea!
Kevin:-Stii ce ,stau bine aici....
Rose:-Aha!
Erika intra in masina. Era imbracata cu niste pantaloni negri scurti,rupti, un maieu negru din voal,o geaca de piele neagra si niste botine negre cu toc .Parul il avea indreptat si avea un portofel...tot negru...tipei asteia chiar ii place negru...
Erika:-Buna!
Kevin:-Mai mult nu ne puteai sa ne faci sa asteptam?!
Erika:-Oh, ba puteam!
Rose:-Gata! Hai odata!
Dupa ce pisica si sorecele s-au calmat am plecat spre petrecerea care era organizata de Ryan aka "sufletul pereche" a lui Kev...Ajungem acolo si cand sa intram in casa , in fata ne apare Ry...
Ryan:-Salut frate!*da mana cu Kev*Hei Rose! Uuu, cine e frumoasa asta?*uitandu-se la Erika*
Rose:-Prietena lui Kev!
Erika imi arunca o privire mortala iar obrajii ei se inrosesc putin...Ooooo...
Erika:-Pff, vezi sa nu!Eu , cu asta?! Never!
Ryan:-Oh, deci esti singura...Ce zici iubire, iesi cu mine la un suc?
Kevin:-Nu! Nu ii mai zi iubire, si nu poate! Sa stii ca defapt e o scorpie!
Erika:-Nu sunt o scorpie! Esti tu prea bou!*scoate limba la el si cu asta se pierde prin multime*
☆Erika pov☆
Mergeam spre bar sa imi iau ceva de baut, dar in fata imi apare blonda aia de la liceu...
Cassy:-Auzi tu, ciudato, stai departe de Kevin al meu, ca daca nu te fac bucatele!
Erika:-Oh , iar tu? Deja incepi sa ma plictisesti! Oricum, daca iti dau un pumn iti divorteaza ochii!
In jurul nostru incepe sa se stranga lume, astfel formand un cerc.
Cassy:-Nu pot sa cred ca Kevin a ales o piticanie,urata ca tine in loc de o persoana atat de incantatoare ca mine!
*ii dau un pumn* Erika:-Asculta aici Barbie , nu am de gand sa iti mai repet. Eu nu am nici o legatura cu Kevin! Sa iti intre bine asta in cap!*simtind cum iau foc si acelasi sentiment ca data trecuta, cand ochii mi se inrosisera*
Cassy:-Oricum nu stiu ce ar putea vedea Kevin la tine ai corpul unui baiat de 8 ani si o personalitate la fel!Nimeni nu ar iesi cu o tabla ca tine!
Erika:-*marai* cum iti permiti?! apucand-o de gat si simtind inca o schimbare*
Brusc sunt trasa de acolo de o mana puternica....Era Kevin...Ma duce la masina si ma obliga sa intru, pornind...
Erika:-Ce naiba faci?! De ce nu mai lasat sa o aranjez nitel?!
Kevin:-Esti idioata?!Sa stii ca nu poti transforma in vampir pe cine ai tu chef din cauza unei certi stupide!*Ma uit urat la el*
Erika:-Nu stiu de ce te intereseaza atat de mine! Si da , poate ca sunt dar cu ce te deranjeaza pe tine asta?! Mai bine ai sta departe de mine!
Kevin:-Asa de oribila e prezenta mea?
Erika:-Da! Tu in persoana ma deranjezi! Acum ca am lamurit asta, imi spui si mie ce mi se intampla?
Kevin:-Tu chiar nu ti-ai dat seama ca te transformi?*Fata mea isi schimba expresia, acum fiind una speriata*
Erika:-Cum...cum revin la normal?
Kevin:-Daca ar fi fost Rose aici ar fi putut folosi o incantatie, iar cum eu n-am habar sa fac asta mergem sa luam o seringa si o substanta care te ajuta...Ai fi putut sa o faci fara atatea complicati dar tu nici macar nu esti in stare sa te transformi singura in vampir...
Erika:-Tu esti prost sau prost?! Nu am idee cum se face asa ceva....si in plus...nu se apropie nici o seringa de mine!
Kevin:-Marea Erika neinfricata se teme de un ac?*se uita la mine cu un zambet smechereste apoi isi intoarce privirea spre drum*
*Ma uit urat la el* Erika:-Nu.... nu imi e frica...*Incerc eu sa ma tin tare*
Kevin:-"Sigur"...
Erika:-Ok, nu ma judeca! Da, imi e frica de ace!
Kevin:-Se pare ca poti sa fi o "fata" din cand in cand!
Erika:-Esti asa idiot! Nu stii multe despre mine! Nu ma cunosti ca sa ma judeci!
Kevin:-Asta se aplica si pentru tine,dar sa stii ca deja am ajuns...
Afisez o fata terifiata si ma dau jos din masina.Intram in casa si merg in living ,in timp ce idiotul ala de Kevin aduce ce trebuie....sincer , imi e frica...Il vad pe Kevin cum se intoarce cu o seringa care avea in ea o substanta incolora. Se apropie de mine dar eu sar de pe canapea, foarte speriata.
Kevin:-Stai locului daca nu cine stie unde te intep!!
Erika:-Stai departe de mine, idiot posedat!
Kevin:-Nu te mai comporta ca un copil si stai locului!
Erika:-Pe bune , stai departe de mine! Nu vreau sa mor, sunt prea tanara!
Kevin:-Daca nu stai cuminte te intep in fund si crede-ma doare si mai tare....
Rose:-Ce faceti nebunilor?? Scuze nu voiam sa intrerup....
Prind acel moment de neatentie a lui Kevin si fug in spatele lui Rose
Kevin:-La fel de amuzanta ca intotdeauna,Rose...Si tu nu te mai ascunde si vino aici!!
Erika:-Nu! Idiotule stai departe de mine!!!!
Rose:-Aha...Deci Kevin incerca sa te faca sa revii la loc...Si tie iti este frica de seringa?
Erika:-Nu!
Kevin:-Da!
Erika:-Esti un maniac idiot,nu am increrere in tine!
Rose:-Pfff...Hai ca o ajut eu si tu domnule maniac idiot poti duce alea la loc!
Idiotul mormaie ceva si dispare din living, in timp ce Rose ma indruma sa ma asez pe canapea.
Rose:-Bine acum da-mi mana si inchide ochi...
Erika:-Ce o sa imi faci?
Rose:-O sa vezi tu...dar acum calmeaza-te si inchide ochii!!
Erika:-Ok...*spun putin speriata*
Rose:-Atunci sa incepem...
Inchid ochii si astept. Dintr-o data , ma calmez....n-am habar ce mi-a facut dar m-a calmat
A spus niste cuvinte ciudate si apoi m-am calmat....
Rose:-Sa sti ca acele "cuvinte ciudate" cum le spui tu sunt o incantatie...
Ma uit ciudat la ea...acum citeste si ganduri?!
Rose:-Sa stii ca ,da, pot citi ganduri....
Erika:-Ma sperii...Ma rog, ar cam trebui sa plec...
'Da Doamne sa nu il trimita pe Kev incu mine'
Rose:-Nu ai vrea sa stai peste noapte?
Erika:-Mnu...nu vreau sa va deranjez...si in plus, nu am cu ce sa ma imbrac...
Rose:-Nu deranjezi pe nimeni. Oricum parinti nostri sunt plecati...Si in legatura cu hainele iti dau eu ceva sau ai prefera sa-ti dea Kev?
Erika:-Nu am de gand sa port ceva de la el...serios, nu vreau sa va deranjez si in plus tata va face ca trenul...Oricum nu ne intelegem noi bine, va fi si mai rau...
Rose:-Hai te rog...Nu ma lasa singura cu el...Vrea sa se razbune pentru ce i-am facut...Si daca stai iti pot da un album cu el imbracat ca o printesă...
Erika:-Ok...M-ai convins cu albumul...
Rose:-Ok, dar sa nu afle Kev...
Erika:-Ok...
Kevin:-Despre ce vorbiti voi acolo?
Rose:-Erika sta peste noapte!
Kevin:-Nuu!!! O sa fiu terorizat....nu mai dorm la noapte!
Rose ma trage de mana spre camera ei cred. Intram in camera si se duce spre dulap, scotocind pe acolo dupa niste haine. Dupa ce le gaseste mi le da , impingandu-ma in baie. Ma schimb , apoi ies...
Rose:-Vrei sa dormi in living sau peferi sa dormi cu Kev?
Erika:-*imi maresc ochii* nu dorm nici moarta cu el!!
Rose:-Pfff
Rose imi da o patura si cobor jos , asezandu-ma pe canapea si adormind. Doua ore mai tarziu sunt trezita de niste zgomote care cred ca veneau din bucatarie. Ma ridic si merg acolo. Cineva umbla de zor in frigider pe intuneric. M-am speriat , crezand ca e un hot sau ceva de genu'... Am luat Dry Cooker-ul si m-am apropiat incet de acea persoana. Ridic tigaia si ii dau una un cap persoanei aleia. Aceasta cade pe jos.
Kevin:-Sa.mi bag...
E:Oricine ai fi, poti sa iti bagi si in alta parte! Am o tigaie dry cooker si nu imi e frica sa o folosesc!
Kevin:-Tu ai fost pitico?!
Erika:-Kevin?!
Kevin:-"Nu" sunt baubau!
Erika:-Idiotule, m-ai speriat. Ce faci la 2 noaptea aici?
Kevin:-Imi e foame!
Erika:-Pentru numele lui Dumnezeu, esti bine?!
Kevin:-Tie chiar iti arde de glume!
Erika:-Nu serios, esti ok?
Kevin:-In afara de o durere de moarte in cap n-am nimic...Oricum vampiri nu sunt ca oameni normali...Asa ca nu e mare lucru...
Erika:-Si daca iti era foame , aveai de gand sa mananci pe intuneric?
Kevin:-Pot vedea in intuneric...Oh, am uitat ca tu nu sti sa-ti folosesti puterile...
*ii dau un pumn in umar si pun tigaia la loc*
Erika:-Esti un idiot! Credeam ca e gen, un hot....
Kevin:-Bine,bine, scuze ca te-am speriat, dar sa stii ca tigaia aia nu a fost prea dulce...Acum...daca tot esti treaza si esti aici...nu vrei tu sa imi faci ceva de mancare?
Erika:-*ii mai dau un pumn in umar si atunci observ ca nu avea tricou...ma inrosesc instantaneu..*Nu o sa iti gatesc nimic...Si pune ceva pe tine!
Kevin:-Si daca nu o fac ce o sa imi faci? Nu ai idee cat de rosie esti la fata...
Erika:-Taci! Mai bine ma duc sa ma culc la loc...
Kevin:-Pai atunci noapte reaaa,piticot!
Erika:-La fel si tie, paluga!*scot limba la el fiind sigura ca m-a vazut, apoi ma duc la loc adormind imediat*________________________________
Hei!Sper sa va placa capitolul...
PS:La medie este Rose.