Capitolul 11

19 5 0
                                    

Erika:-Nu creeeed *Razand*
Kevin:-Oh, mai taci *fiind putin jenat* Trebuia tu sa ii spui...
Erika:-Deci Rose...Esti bine?
Rose:- P-presupun...*amindindu-mi ce mi-a zis Sebastian *
Erika:-Mmm...ok...dar cum s-a intamplat, Rose?
Rose:-Ammm...Nu mai stiu, p-probabil eram stresata din cauza balului si chestii...S-se mai intampla.
Erika:-Bine...balul a fost unul reusit...mie una mi-a placut foarte mult...
Rose:- M-ma bucur, eu o sa p-plec acum...
Erika:-Esti ok?
Rose:- D-de ce spui asta?
Erika:-Te balbai si te-ai cam albit la fata...
Rose:- Sunt un p-pic slabita. M-ma duc sa m-manac ceva
Erika:-Ok...ar cam trebui sa mananci ceva...Si eu ar cam trebui sa plec...
Kevin:-Si...Cum sa o spun...Aseara nu ti-am facut nimic, nu ?
Erika:-Nu...doar te-am adus in camera...dar cand am vrut sa plec mi-ai zis sa mai raman asa ca am ramas...am stat cu tine pana ai adormit, dar cand am vrut sa plec m-ai tras la loc in pat...si am adormit pana si eu pana la urma....
Rose:- Auziti, eu va las. M-ma duc jos la bucatarie sa mananc ceva...
☆Erika pov☆
Erika:-Ok...Sper sa fii mai bine dupa...*Rose pleaca* Te doare capul, banuiesc?
Kevin:-Cam asa ceva...Nu trebuia sa ma imbat..
Erika:-Dar nu inteleg de ce ai facut-o...
Kevin:-Pai am zis si eu sa incerc si dupa am continuat..Si mda..
Erika:-Off...esti un idiot...stii ca esti dragut cand dormi?
Kevin:-Numai cand dorm? *ranjind*
Erika:-Nu... Amm...eu ar cam trebui sa plec...dar mai intai trebuie sa vorbesc ceva cu Rose...
Kevin:- Bine, dar sa-mi spui cand pleci.
Erika:-Ok...*el intra in camera, iar eu cobor jos, apoi ducandu-ma in bucatarie unde o gasesc pe Rose*
Rose:-Hei...
Erika:-Hei...voiam sa vorbesc ceva cu tine inainte sa plec...
Rose:-Ce?
Erika:-Pai...
☆ Rose pov ☆
Rose:- Vrei niste ceai?
Erika:-Da...
Rose:-Sebastian?
Sebastian:-Da?
Roee:-Poti face niste ceai pentru mine si Erika, te rog?
Sebastian:-Desigur...
Rose:- Si Erika, ce vrei sa-mi spui?
Erika:-Pai...voiam sa te intreb mai mult ceva...tu...si Sebastian... Ceva?
Rose:-Erika...
In timp ce incercam sa-i raspund Erikai la intrebare...Sebastian se impiedica si rastoarna ceaiul fierbinte pe mine si Erika..
Arsh, chiar ma arde...
Sebastian:- In cer mii de scuze, nu era intentia mea sa ascult, a-a-adica sa rastorn ceaiul peste voi!
Erika:-Sa-mi bag picioarele ce arde...
Rose:- Se mai intampla, Sebastian...Ai putea sa aduci niste prosoape?
Sebastian:- D-da... I-imediat!
*peste cateva minute Sebastian se intoarce cu prosoape*
Rose:-Multumesc!
Sebastian:-va rog sa ma scuzati, a fost o greseala...nu am vrut...doar...*il intrerup*
Rose:-Am inteles Sebastian...Dar e ciudat pentru tine sa gresesti acest tip de lucuri. Acum ca ma gandesc te-ai comportat ciudat in ultima vreme... S-a intamplat ceva?
Sebastian:-N-nu...nu s-a intamplat nimic...Doar sunt mai obosit si asta ma face neatent...
Rose:-Ti-am spus sa te odihnesti..Ai vrea sa-ti dau o zi sau doua libere?
Sebastian:-Nu...ma descurc si asa...voi incerca sa fiu mai atent...
Rose:- Sebastian, te rog nu te supra-solicita. Nu vreau sa ti se intample ceva rau, esti o persoana importanta pentru mine.
Sebastian:-Nu ma supra-solicit...nu o sa mi se intample nimic... Si tu esti o persoana importanta pentru mine...dar chiar sunt ok...
Rose:- Bine, acum poti sa te retragi...
Sebastian:-Ok...*pleaca*
Erika:-Se purta ciudat si nu cred ca e din cauza oboselii...
Rose:-Si tu ce crezi ca e?
Erika:-Eh...mai bine sa nu imi dau eu cu parerea... tot nu mi-ai raspuns la intrebare...
Rose:- Intre mine si Sebastian nu e nimic...Si niciodata nu a fost... Nu l-am vazut niciodata in acest mod si nici eu cred ca el m-a vazut pe mine...In plus el e un adult, iar eu inca sunt un copil mic si prostut...sau cel putin asa vad eu lucurile.
Erika:-Mhm...cum zici tu...Stii ca dragostea nu are varsta nu?
Rose:- Stiu...dar pur si simplu nu m-am gandit si...
Kevin:-La ce nu te-ai gandit? *intrand pe usa si speriindu-ma pentru ca eram prinsa in discutia mea cu Erika*
Rose:- N-nimic...
Kevin:-Hai ma zii! Ce e atat de important?
Erika:-Secrete intre fete... Ma rog...eu ar cam trebui sa plec...
-Peste ceva timp-
☆Kevin pov☆
Trecuse vreo saptamana de la bal. Nu se intamplase cine stie ce... Lucuri normale... Am fost la liceu, am iesit...Si acum sunt in drum spre casa... Tocmai s-au terminat orele, iar eu merg singur pentru ca toata lumea e prea ocupata sa mearga cu mine...Acum ca ma gandesc Rose mi-a lasat o lista cu niste chestii pe care vrea sa i le iau... Ea e prea ocupata...Si ma are la mana...
Dupa ce ajung acasa ma duc si ma schimb, mananc si chestii de genul...
Dar am sentimentul ciudat ca am uitat ceva... A, da lista cu ce trebuia sa-i iau lui Rose. Asa ca urc sus pentru ca nu vreau sa o incurc pe Rose... Intru in biroul ei. Avea foarte multe hartii si documente... A zis ca e in sertarul din dreapta parca... A uite-o aici, dar ce e cu hartiile astea? Bla, bla, bla...Asta nu e un certificat de nastere?...
Sebastian:-Kevin, ce faci aici?!
Kevin:-Cautam lista de cumparaturi pe care mi-a lasat-o Rose aici...
Sebastian:- Acum poti sa pleci,nu?
Kevin:-Da...am gasit-o...
Sebastian:-Foarte bine, acum eu trebuie sa iau niste documente.
Kevin:-Ok...am plecat...
Dubios, foarte, foarte dubios... Ma intreb ce imi ascund Rose si Sebastian... Dupa ce ies astept sa plece Sebastian si ma duc din nou in biroul lui Rose... Si caut din nou, dar nu gasesc certificatul de nastere... L-o fi luat Sebastian?
Dupa ce stau pe ganduri vreo 5 minute ma gandesc si hotarasc sa il urmaresc pe Sebastian, poate gasesc unde le-a pus...
Ies din birou si incep sa-l caut pe Sebastian...Unde o fi?
Sebastian:-Puteti duce acestea in camera lui Rose?
Menanjera:-Desigur!
Ce sa duca? Nu-mi place sa ascult pe ascuns, dar sunt curios...Astept ca menanjera sa iasa din camera lui Rose si intru...Pe masa ei era o cutie cu documente...Certificatul de nastere...Ce?!?! Iti bati joc de mine? Dar...
Rose:-Kevin ce faci cu documentele alea?!
Kevin:-Rose, ce e asta?!
Rose:-Ai citit tot?
Kevin:-Rose ,zi ce e asta! *ridic tonul* Ce ce cu certificatul asta?!
Rose:-Vezi si celelate documente, iti vei da seama singur...
☆Rose Pov ☆
*se uita putin la ele*
K:-Rose! Nu e adevarat, nu?! Nu e adevarat! Nu are cum sa fie adevarat! *fata lui era prea socata*
Rose:-As vrea eu...
Kevin:-Nu! Nu se poate!!!
Rose:-Asta era marele secret al lui tata...
Kevin:-Adica vrei sa spui ca...
Rose:-Da, ea e....
Sebastian:-Intrerup ceva?
Kevin:- Nu cred...nu poate fi real...spune te rog ca e o gluma! Spune ca astea sunt false!
Sebastian:- Stie?
Rose:- A gasit documentele...
Kevin:-Adica... El stia?! *catre Sebastian* Si mie de ce nu mi-ai zis?! Parca nici nu am fi frati! De ce a trebuit el sa stie ?!
Rose:-Pentru ca l-am rugat sa afle ce ascunde tata. Daca nu era el, nici eu nu stiam.
Kevin:-*da cu pumnii in masa* Ea stie?
Rose:-Nu si macar pentru o perioada, nu vreau sa stie...
Kevin:-Trebuie sa stie! Trebuie sa ii spui! Trebuie sa ii spun! *se duce spre usa *
Sebastian:- Te rog ascult-o pe Rose...
Kevin:-Ca de nu, ce?! Trebuie sa stie asta! Trebuie sa plece de acolo...
Rose:-Mai am nevoie de timp...Te rog, te rog, Kevin...*lacrimi imi cad din ochi*
Kevin:- Offf...Ok...nu o sa spun nimic... *ma imbratiseaza* Nu mai plange...gata...
Dupa ce ma linistesc...
Rose:-Ce luna este?
Sebastian:-Octombrie.
Rose:-Deci ziua aia se apropie..
Kevin:- Stai,ce zi? *spune nedumerit*
Rose:- Ziua in care nu ne putem transforma in forma noastra umana..
Kevin:-Ah...am uitat complet...
Sebastian:- Si este maine...
Kevin:-Atat de repede a trecut timpul?!
Rose:-Se pare ca da...Si anul asta pica in timpul saptamanii...
Kevin:-*ridica din umeri* Nu murim pentru cateva absente...
Rosd:- Nu cred ca i-ai zis Erikai, nu?
Kevin:-Nu...dar ar trebui sa ma grabesc...e deja seara...
Rose:- Si ce astepti?!
☆Kevin Pov ☆
Imi scot telefonul si o sun pe Erika, dar nu raspunde... O mai sun inca odata dar nimic... Daca s-a intamplat ceva...?
Rose:-Si?
Kevin:-Nu raspunde... Daca a patit ceva?
Rose:- Nu fi asa paranoic, probabil i s-a descarcat telefonul sau nu e pe lanaga el sau il are pe silentios...
Kevin:-Dar...mereu raspunde...daca i s-a intamplat ceva pe drum spre casa?
Rose:- Atunci du-te si caut-o, dar ai grija sa nu intri in probleme.
Kevin:-Off...lasa...poate sunt doar paranoic...poate are doar telefonul descarcat...sau pe silentios...
Rose:-Cum vrei...Eu ma duc sa ma spal pe fata...
Kevin:-Bine...*Rose se duce la baie *
Kevin:-Mdeci...Tu...o placi pe Rose sau ceva de genul? Adica sunteti foarte foarte apropiati...
Sebastian:-Ce-ce tot spui, asa dintr-o data?!
Kevin:-Atunci de ce te balbai?
Sebastian:- E adevarat...Dar ea nu cred ca ma vede asa. Mai degraba ca pe un frate mai mare...
Kevin:-Pai...ai vrea sa te ajut eu?
Sebastian:-Sa ma ajuti...?!
Kevin:-Da...de ce nu?! Se vede cu ochiul liber ca o placi...
Sebastian:- Si ea nici macar nu observa...
Kevin:-Mda...are cam multe probleme pe cap...
Sebastian:- Imi amintesc cand am inceput sa lucrez aici... Rose avea 14 ani si prima mea impresie a fost ca e o fata mica si rasfatata...
Kevin:- Ok...o sa incerc sa te ajut cum pot...poate iese ceva...
Sebastian:- Mersi!In cele din urma poti si tu sa faci de folos...
Kevin:-Hei! Nu ma face sa renunt la ideea de a te ajuta!
Sebastian:-Cum zici...
*Rose se intoarce*
Kevin:-Eu merg in camera mea sa o mai sun pe Erika... v-am lasat...paa! *iau cheia inainte sa ies si dupa ce inchid usa, o incui cu cheia, apoi bag cheia in buzunar si plec in camera mea*

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Hei ,Hei ,Heiiii!!! Stiu ca nu am mai postat de foarte mult timp dar scoala...teste , ascultari, vor urma si tezele...sper sa va placa capitolul de azi si voi incerca sa postez mai des...nu stiu daca voi reusi dar sper ...Atat pentru azi.
Ciawww!:***

Dangerous VampiresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum