Capitolul 3

80 6 0
                                    

-Dimineata-
Rose:-Trezirea!!!!
Ma sperii si cad de pe canapea. Ma uit in jur si o observ pe Rose ranjind...
Erika:-Ce naiba?! *intreb confuza si adormita*
Rose:-Am zis sa te trezesti!! Azi incepi antrenamentele!!!
Erika:-Ce antrenamente?
Rose:-Nu vrei sa inveti sa-ti stapanesti puterile?
Erika:-Ba da...
Rose:-Atunci hai sus si vezi ca ti-am lasat haine sa te schimbi.
Erika:-Ok...mersi...
Merg sus si incep sa ma schimb cu hainele pe care Rose mi le pregatise...cand voiam sa imi iau pe mine tricoul, usa se deschide. Instinctiv ma acopar cu tricoul. Cel care intrase peste mine era....Kevin...oh, fuck! Cred ca eram rosie la fata...
Erika:-Idiotule, iesi afara! Nu te-a invatat maica-ta sa bati la usa?!
Kevin:- Upss... *ranjeste* Scuze, eu doar o cautam pe Rose...
Erika:-Iesi odata!!! *tip* Ce naiba e in neregula cu tine?!
Kevin:-Faci prea mare caz! Ce? Crezi ca nu am mai vazut o fata in sutien?!Pff...
Erika:-Esti un idiot! Am spus sa iesi! Nu ma intereseaza daca ai mai vazut sau nu fete in sutien! Eu sunt eu asa ca te rog iesi!!!
Kevin:-Cum doreste printesa...*se intoarce sa iasa, dar se opreste si spune* Apropo, frumos sutien... *il injur in gand*
Iese din camera, eu lundu-mi tricoul pe mine. Cobor jos unde o gasesc pe Rose si pe Kevin. Merg la el ridicandu-ma pe varfuri si ii dau una dupa ceafa...
Rose:-Ce se intampla?
Erika:-Ce? Nimic...
Rose:-Atunci de ce l-ai lovit?
Erika:-Nu conteaza...el stie de ce!
Rose:-Ce stie? *fata perversa*
Erika:-Nu ziceai ceva de un antrenament?*schimband subiectul*
Rose:-Aha...L-am invitat si pe Ryan, daca nu te deranjeaza...El are un frate mai mic si are cateva lucruri care ne pot fi de ajutor...
Erika:-Nu ma deranjeaza...imi face mare placere sa il vad din nou...
Rose:-Ok...
Kevin:-Vine Ryan?
Rose:-Dap, a zis ca vine...
Kevin:-Deci imi dai consola inapoi?
Rose:-Poate...Nu stiu...Sau poate...ca nu...
Erika:-Stai sa inteleg, Rose ti-a luat consola si te pune sa faci lucruri pentru a ti-o da inapoi?
Kevin:-Si ce daca?
Erika:-Fraiere *mormai*...ma rog, cand ajunge Ry?
Rose:-Pfff...Nu stiu, in curand...
Kevin:-Nu e vina mea ca ea e pursange si eu sunt doar normal!
Erika:-Pai nu sunteti frati?
Rose:-Frati vitregi..
Erika:-Aa...
Kevin:-Sa stii ca Rose e un monstru pe dinauntru...
Erika:-Eu as zice invers, dar ma rog...
Kevin:-Mai bine sa nu stii...
Rose:-Daca esti asa de energic nu ai vrea sa ne ajuti?
Kevin:-Nu, nu , nu! Eu imi vreau consola...
Rose:-Atunci trebuie sa ne ajuti!
Kevin:-Pff...ok...
*Ding-Dong*
Rose se duce sa deschida si se intoarce peste un minut cu Ry.
Ryan:-Salut frate...Oh, buna! Ne intalnim din nou...
Erika:-Hei,imi face mare placere sa te revad!
Kevin:-Ry, acum ca esti aici avem o sansa sa recuperam consola!
Rose:-Dar gandul tau e numai la consola?!
Ryan:-Mai ales cand ai in living o domnisoara asa incantatoare! *tipul asta pare total vrajit de mine*
Kevin:-Cine ar iesi cu un gnom ca ea?!
Erika:-Heii! Singurul gnom de aici esti tu! Sunt mai draguta ca tine , asta-i clar!
Rose:-Hai gata cu certurile voastre! Am venit sa o ajutam pe Erika!
Kevin:-Sa o ajuti tu!
Rose:-Bine domnule gelos!
Kevin:-Gelos?! Eu?!
Rose:-Pai cine altcineva?
Kevin:-Si de ce ma rog as fi eu gelos?!
Rose:-Sa stii ca pot citi gandurile persoanelor!
Intre timp noi ne uitam ca la extraterestrii...nu intelegeam nimic...
Rose:-Bine spune ce vrei...Acum ca ma gandesc mai bine trebuie sa merg pana undeva...E foarte important...Nu ai putea, Ryan sa o ajuti singur pe Erika?
Ryan:-Desigur! Mi-ar face placere!
Rose:-Bine atunci va las...*catre Kevin*
*Rose iese din incapere*
Erika:- Bun, cu ce incepem?
Ryan:-Pai mai intai, vreau sa iti cer numarul de telefon...poate te razgandesti vreodata cu invitatia aia la suc...
Erika:-Ry, hai sa incepem antrenamentul!
Kevin:-Daca Ry nu vrea, te ajut eu...
Erika:-Nici moarta! Oricum spui asta doar pentru consola ta!
Kevin:-Atunci preferi sa iesi cu tipul asta in oras?
Erika:-Poate ca da! Nu inteleg de ce te intereseaza pe tine!*spun nervoasa*
Kevin:-Stii ce?! Chiar nu-i problema mea! Am vrut sa fiu si eu o data bun cu tine...Dar ce tot spun...Fa ce vrei!
*Rose intra in living*
Rose:-Imi pare rau daca intrerup ceva, dar am uitat niste fise...
Erika:-Nu intrerupi nimic! Hai Ry!
Rose:-Kev de ce nu le dai si tu o mana de ajutor?
Kevin:-Eu nu o ajut pe insuportabila asta!
Rose:-*spune la urechea lui Kevin* Inca trebuie sa investighez despre stii tu ce...Asa ca stai cu un ochi pe Erika...Nu sunt sigura daca si ea are vreo legatura, dar mai bine e sa fim siguri..
Kevin:-Offf...ok...
Erika:-Nu e nevoie!*uitandu-ma urat la Kevin* Se descurca Ry cu mine...*ma uit la Ry zambind*
Kevin:-Am zis ca te ajut si asta e!
Erika:-Bine!*continuand sa ma uit urat la el*
Kevin:-Nu te mai incrunta asa ca faci riduri!
Erika:-Din nou, de ce te intereseaza pe tine?!
Kevin:Nu poate sa ma intereseze?
Erika:-Nu! Nu are de ce sa te intereseze pe tine!!
Rose:-Hai gata porumbeilor, va las!
Ryan:-Hei , mai sunt si eu pe aici!
Rose:-Au revoir!!*Rose pleaca*
Erika:-Hai sa incepem!
Dupa antrenament am plecat acasa.
-Ziua urmatoare-
Ma trezesc adormita, fara chef de viata. dupa ce imi fac rutina ma imbrac intr-o pereche de blugi stil armata, un maieu negru, si geaca de piele. Ma incalt cu niste bocanci negri si imi iau ghiozdanul. Plec la liceu cu motorul...mda, am asa ceva...am avut si masini dar de la moartea mamei le-am vandut. Ma rog, ajung la scoala si imi las motorul in parcare. Intru in scoala si merg la dulap. Ma sperii de moarte cand cineva apare langa mine. Perfect, fratii dinamita....
Rose:-Pe cine faci tu "fratii dinamita", Kev e Kev, dar eu?!*imi dau ochii peste cap*
Erika:-Care-i treaba?
Rose:-Nimic special...
Erika:-Aha...Am o intrebare...Ry invata aici?*Kevin pare deranjat de intrebarea mea*
Kevin:-Si ce-ti pasa?! Iti place de el sau ceva?
Erika:-Dar pe tine de ce te intereseaza de mine?! Uite ca vreau sa stiu! Si daca imi place, ce?! Te oftici?
Kevin:-Bine, du-te cu acel curv!
Erika:-Pff, esti gelos cumva?
Acesta nu raspunse.
Erika:-Si tacerea e un raspuns....ma rog... Deci , imi raspunde si mie cineva la intrebare?
Rose:-Da, si chiar in aceasi clasa cu acest domn gelos...
Erika:-Pff,si ei se numesc prieteni...un prieten nu il face, pe la spate, curv pe celalalt!
Rose:-Sunt buni prieteni...Doar ca cineva e cam gelos azi si mna...
*Kevin ii da un cot, incercand sa para subtil*
Rose:-Ups... am zis cam multe...
Imi dau ochii peste cap plictisita deja de situatie si plec spre clasa mea lasandu-i pe cei doi frati sa discute...
☆Rose pov☆
Kevin:-Ce faci?! Esti nebuna?! Ai grija ce zici!!!
Rose:-Da,da...
Kevin:-Pe bune...nu vreau sa stie nimic! Nu mai spune ca sunt gelos!
Rose:-Atunci nu mai fi...
Kevin:-De parca am cum!!Daca idiotul ala sta prea mult prin preajma ei...si ea cred ca il place....
Rose:-Idiotul ala ne-a ajutat mult si iti e prieten...Asa ca nu mai fi un copil...
Kevin:-Dar e prea apropiat de ea!!
Rose:-Atunci gaseste un mod in care sa-ti salvezi printesa, bufonule!
Kevin:-Ok...o sa ma gandesc...ai grija ce spui! Daca o sa ma intrebe daca e adevarat, e numai vina ta! Acum hai la ore...
☆Kevin pov☆
Dupa ce Rose pleaca la ore, merg si eu in clasa mea. Ma asez, ca de obicei in ultima banca, alaturi de curvul de Ryan si asteptam sa inceapa ora. In cateva minute in clasa apare proful. Se aseaza la catedra. Dupa cateva minute usa se deschide si pe ea intra.... ce cauta idiotul asta aici?!jur ca il omor!!
Tylor:-Buna ziua...imi pare rau de intarziere, sunt nou...
Cred ca sunt rosu de furie....dupa ce a facut ce a facut mai indrazneste sa isi arate fata....Ce nenorocit!
Profesorul:-Foarte bine...Acum te poti prezenta...
Tylor:-Salutare, ma numesc Tylor Smith, am 18 ani.*ma observa* Oh, Kevin, prietene , nu credeam ca o sa fim in aceeasi clasa. Mi-a fost dor de tine! *ranjind*
Mama ce imi venea sa il iau la bataie chiar acum...
Profesorul:-Oh, cum il cunoasteti pe domnul Brown... Nu ati vrea sa va prezinte el liceul?
Kevin:-Sa faca ce?! Eu nu ii prezint liceul idiotului asta!
Profesorul:-Limbajul Kevin...Ar trebui sa iei exemplul surorii tale...
Kevin:-Pff, sora mea! *imi dau ochii peste cap*. Este un idiot, deci am spus un adevar.... Lasa ca gaseste si el clasele!
Porfesorul:-Asa mult vrei detentie?
Kevin:-Eu?! Pentru ce?!
Profesorul:-Pentru limbajul tau neadecvat, stii ca suntem o scoala foarte stricta!
Kevin:-Am zis ca nu ii arat scoala ratatului asta!
Profesorul:-Atunci o vei face drept pedeapsa pentru jignirea lui!
Kevin:-Dar asta este realitatea! Si dumneavoastra sunteti chel si gras cat un butoi...
Profesorul:-Du-te imediat la director!
Kevin:-Si daca nu vreau?! *spun enervat...idiotul ala...e vina lui! Imi cauzeaza numai probleme...dupa ce ca a facut ce a facut....*
Profesorul:-Nu-mi pasa ce probleme personale ai cu el, dar sunt sigur ca ai intrat acum in alte probleme... Acum daca nu vrei sa fii suspendat, mergi la biroul directorului!
Nu mai spun nimic si ma ridic din banca mea , mergand la director...
-Dupa ce ies de la director-
Am primit detentie...jur ca o sa il iau la bataie cand o sa ii vad fata..trebuie sa ii spun si lui Rose... Ies din biroul directorului si o caut pe Rose, fiind deja pauza. O gasesc intr-un final . Discuta nu stiu ce cu Erika.
Kevin:-Rose, urgență!
Rose:-Ai facut din nou pe tine?
*Erika incepe sa rada*
Kevin:-Nu!!! Am putea sa vorbim singuri?
Rose:-Bine, dar sa stii ca de data asta o suni pe mama...
O trag de mana departe de Erika si ii zic:
Kevin:-Ty e aici si e in clasa cu mine!!
Rose:-Cumva e o gluma proasta?Pentru ca stii ca nu ma amuza!
Kevin:-Ți se pare ca glumesc?! *spun serios*
Rose:-Dar nu are niciun sens...De ce ar veni aici?!
Kevin:-Ma ingrijoreaza gandul...sigur a venit aici cu un scop...nu mai vreau sa se intample ca la "vizita" trecuta...
Rose:De parca eu as vrea...Oricum nu vreau sa faci spectacol...
Kevin:-De abia m-am abtinut sa nu il iau la bataie si din vina lui am ajuns la director!
Rose:-*facepalm* Esti un idiot... Ma duc sa vorbesc cu directorul... Doar ti-a dat detentie,nu?
Kevin:-Mda...nu eu sunt idiotul! El e! Din vina lui am ajuns la director!
Rose:- Dar tu esti desteptul care din cauza unui idiot a ajuns la director...
Kevin:-Mare chestie!
Rose:-Stii si tu cum sunt parintii nostrii cu lucrurile astea...
Rose se duce la director, iar eu merg la Erika...
Erika:-Unde e Rose?
Kevin:-Cu treaba....
Erika:-Pff...mereu e asa ocupata?
Kevin:-Mda...
Tylor:-Kev prietene, ce mai faci?
*Venind spre mine si Erika*
Marai nervos cand ii aud vocea enervanta. Inspir si expir pentru a ma linisti, dar nu prea merge...
Kevin:-Nu mai imi spune prietene , javra! Eu nu o sa fiu niciodata prieten cu unul care mi-a omorat sora!
Gura ma ia pe dinainte, si spun asta nedandu-mi seama ca e si Erika aici....nu trebuia sa afle...
Tylor:-Si cine e domnisoara?
*Uitandu-se la Erika*
Erika:-Moartea! Incantata!*spune rautacios...se vede ca nici ea nu prea il place pe idiotul asta*
Ryan:-Hei, ce se intampla? *apropiindu-se de Erika si punandu-si mana dupa umerii ei...e mai rau ca o lipitoare omul asta*
Rose:-Ce se petrece aici?!
Tylor:-Oh, buna Rose! Mi-a fost foarte dor de tine!
Rose:-Ty!...
Kevin:-Jur ca nu te mai suport! Pleaca de aici , idiotule!! *izbucnesc*
Rose:-Kevin!
Kevin:-Nu Rose, nu! Ne face numai probleme! Nu te mai suport! Pleaca de aici sau te fac sa pleci cu forta!*repezindu-ma la el , dar sunt prins de mana...era mana Erikai...Rose cred ca era destul de socata* Lasa-ma! Revino la gagicul tau si lasa-ma pe mine!*smucindu-mi mana*
Rose:-Ryan,Kevin,Erika va rog puteti pleca...Vreau sa vorbesc singura cu el...
Kevin:-Nu te las singura cu asta!
Rose:-Ryan, Erika luati-l, va rog!!
Ryan:-Hai frate!*tragandu-ma de acolo dar degeaba*
Erika:-Kevin, te rog!*spune cu voce subtire*
Pana la urma reusesc sa ma ia de acolo, si ma duc in spatele scolii pentru a ma calma.
Erika:-Calmeaza-te...o sa fie bine...*isi pune mana pe bratul meu dar imi retrag bratul imediat*
Oftează si il roagă pe iubitelul ei Ryan sa plece.
Erika:-Ok...acum, calmeaza-te...poti sa imi povestești ce s-a intamplat si care e faza cu tipul ala...stiu ca nu e momentul potrivit dar...*o întrerup incepand sa ii povestesc*
Kevin:-Nu vroiam sa-ti spun asta...Si nici Rose nu cred ca ar vrea sa stii...Dar cred ca s-au intamplat prea multe si trebuie sa stii...Cum deja stii eu si Rose suntem frati vitregi...Parintii nostrii s-au recasatorit cand noi eram foarte mici...Rose avea 5 ani si eu 6... Sa zicem ca nu prea ne intelegeam atat de bine...Poate o sa sune ciudat dar lucrul care ne-a apropiat a fost nasterea surorii noastre....Asta s-a intamplat decat dupa cateva luni...A fost un soc mare...Dar intr-un fel ciudat ne-a ajutat sa devenim "frati"...Si asa anii au trecut...Si a venit aniversarea lui Kate, sora noastra, de 10 ani...Rose era foarte entuziasmata...Si atunci...Eu nu pot sa-ti descriu prea bine...Pentru ca Rose a fost cea care i-a gasit corpul intr-o balta de sange...Si pe el,pe Ty....
Erika:-Oh, Doamne...ce groaznic...imi pare rau...ca am intrebat...nu voiam sa te fac sa te simti naspa sau sa iti readuci aminte...Scuze! *ma surprinde atunci cand imi ofera o imbratisare*
Dupa ce ne despartim din imbratisare, ma intreaba:
Erika:-Esti ok?
Kevin:-Nu....Cu gandul ca Rose e singura cu el...
Erika:-O sa fie bine... Rose nu o sa pateasca nimic...E destul de puternica incat sa-i tina piept! Si in plus, tipul nu cred ca mai are intentii rele...
Kevin:-Are un trecut negru...Rose a investigat multe despre el...Si sa stii ca si el e pursange...
Erika:-Mhm...*dintr-o data incepe sa se uite in gol si imi dau seama ca a patit ceva cand o lacrima ii curge pe obraz*
Kevin:-Hei, esti ok? Nu plange...De ce plangi?
Erika:-Mi-am adus aminte de....mama...a murit intr-un accident de masina...de atunci nu ma mai ating de masini...poate din cand in cand de motor...imi e frica sa nu il pierd si pe tata...chiar daca nu suntem asa apropiati...daca o sa il pierd, voi ajunge la orfelinat pentru ca nu am 18 ani...in fine...mai sunt multe chestii care nu cred ca te intereseaza...
Kevin:-Imi pare rau...Eu nu mi-am cunoscut tatal...
Erika:-Ce s-a intamplat cu el?
Kevin:-Mama nu a vrut sa-mi spuna prea multe...Dar stiu ca inca e in viata...
Erika:-Ai sansa sa il cunosti...incearca sa il cauti...poate il vei intalni!
Kevin:-Nu vreau...
Erika:-Ce?! De ce? De ce nu ai vrea sa iti intalnesti tatal biologic?
Kevin:-Putem sa nu vorbim despre asta? S-au intamplat foarte multe azi...
Erika:-Ok...dar imi promiti ca o sa imi zici candva?
Kevin:-Promit...doar cu o conditie...
Erika:-Ce conditie?
Kevin:-O sa imi spui si tu lucrurile alea care nu ma intereseaza pe mine...
Erika:-De acord...Batem palma?
Kevin:-Batem palma.
Erika:-Ok...hai sa mergem la ei...cred ca au terminat de vorbit...
Intram in scoala , gasind-o pe Rose la dulapul ei. Statea sprijinit de el si astepta ceva. Ne apropiem de ea si cand ajungem langa ea , o intreb:
Kevin:-Ce s-a intamplat? Ce ati vorbit?
Rose:-Nu mai conteaza...Voi ce ati facut?
Kevin:-Sa stii ca nu ce crezi tu...doar am vorbit...
Rose:-Bine...
Kevin:-Mergem?
Rose:-Puteti sa o luati inainte...
Kevin:-De ce? Ce mai vrei sa faci?
Rose:-Am treaba ca de obicei...
Kevin:-El a plecat?
Rose:-D-da...
Kevin:-Vorbim noi acasa!
*Spun indepartandu-ma alaturi de Erika si Ry...*
☆Erika pov☆
Iesim din scoala si atunci imi aduc aminte....Domnul Collins , proful de mate m-a pus sa il ajut cu nu stiu ce prostie...le spun celor doi ca si eu mai trebuie sa raman. Intru din nou in scoala si merg in cancelarie cautandu-l pe Domnul Collins...
Il gasesc pana la urma. Imi spune ca trebuie sa il urmez undeva. Accept si iesim din scoala. Urcam intr-o masina, banuiesc ca masina lui. Il intreb unde mergem si nu imi raspune, ignorandu-ma. Dupa scurt timp, parcheaza masina si se intoarce spre mine. Scoate din torpedo o carpa. Mi-o pune la gura, eu zbatandu-ma, dar degeaba. La scurt timp adorm...
Ma trezesc. Dar...nu vad nimic...incerc sa imi duc mainile la ochi dar nu pot...sunt legata....ce naiba se intampla?!
Imi dau seama ca sunt legata si la ochi si la maini. Brusc o mana ma trage, cred ca afara din masina....unde sunt?! Ce sa intampla?! ma trage spre...nu stiu unde... si apoi aud o voce de baiat...
Tylor:-Buna treaba, domnule Collins! Du-o in camera!
Domnul Collins ma taraste pana intr-o camera. Imi dezleaga ochii si mainile , apoi imi spune sa nu incerc sa evadez ca altfel iese rau, iar apoi iese din camera inchizand usa cu cheia.
Ce se intampla?! Ce ma fac?! Cum scap de aici?! Nu are cine sa ma salveze....pe Kevin banuiesc ca il doare undeva....Rose e prea ocupata...tata e ocupat cu serviciul lui...nu are cine sa ma salveze...
☆Kevin pov☆
Ajung acasa cu gandul la tot ce s-a intamplat azi...ce o fi vorbit Rose cu idiotul ala....oh...o sa aflu eu...ma asez pe canapea si imi las capul pe spate. Dupa vreo 15 minute se aude usa de la intrare si Rose intra in living.
Rose:-Kevin....
________________________________
Ps: La medie este Kevin.

Dangerous VampiresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum