*Rose Pov*
De ce? Cu ce am gresit eu? Ma intreb daca sunt un magnet pentru probleme...Deja e prea mult, deja nu mai vreau, decat liniste si pace. Fara Kev si idiotenia lui, fara supararea lui tata, fara Ty...
Am nevoie sa ma relaxez...Poate daca vorbesc cu cineva ma voi simti mai bine. Acum ca ma gandesc, nu venisem sa-mi caut telefonul sa o sun pe Erika? Memorie de peste... Zis si facut, am sunat-o pe Erika
-Convorbire telefonica-
*fâşâit*
?:-Nu, nu te mai cunosc! Din ultimul timp nu mai esti tu! Umbli cu baieti...poate fumezi, sau poate te droghezi!Nu se mai poate...Vezi, d-asta a murit mama ta! Din cauza ta!Ce ciudat, aceasta voce nu este a Erikai... N-am gresit nr. de telefon, poate mi-a raspuns din greseala?
Erika:-Ar fi cazul sa nu mai dai vina pe mine! Nu eu am pus-o sa se urce in masina aia si nu eu am intrat cu masina in ea! Nu eu am omorat-o! Nici nu stiu daca iti mai pot spune tata! Nu, nu ma droghez si nici nu fumez! Si ce daca umblu cu baieti?! Am 17 ani ce naiba...doar nu vrei sa ma imbrac in roz si sa cant "I'm a barbie girl"!
...Omorat-o ...Se pare ca nu sunt singura cu multe pe cap... Nu stiam ca Erika se intelege asa de prost cu tatal ei.
?:-Sa iti fie rusine! Ma faci de ras!Esti un esec!Daca eram pe vremuri, te bateam! Asa invatau copii sa fie ascultatori! Du-te in camera ta imediat! Sa nu te mai vad ca te aduc acasa baietii si te mai si saruta pe frunte!
Deci Kevin a condus-o acasa si a sarutat-o pe frunte... Foarte interesant..
Cel putin tații nostrii au ceva in comun, ambii urasc persoana pe care o plac fii lor.Erika:-Tu nu mai esti tatal meu!*se aude un fâșâit continuu si apoi se intrerupe apelul.
Am sunat la un moment nepotrivit... Dar am aflat niste lucruri, totusi nu ar fi trebuit sa stiu de ele...
*Cineva ciocane la usa *
R: -Sebastian?
Se:-In carne si oase.
R:- Ai facut rost de documetele pe care ti le-am cerut?
Se:-Cum sa nu?! Ti-am spus sa te bazezi pe mine...
R:- Ma bucur ca macar tu esti de partea mea...
Se:-Mereu o sa fiu de partea ta...
R:- Este bine de stiut ca am pe cine ma baza. Deci documentele?
*mi le da*
Se:-Poti apela oricand la mine..
Ma uit peste ele...Dar nu gasesc ceea ce caut. Am nevoie de informatii despre trecutul tatalui meu...Stiu ca ascunde ceva, dar o ascunde foarte, foarte bine...
R:- Poti sa mai cauti informatii?
Se:-Ce intrebare e asta? Normal ca pot!
R:- Ma intreb ce este atat de secret si important de nu poate sa.mi spuna?!
Se:-Probabil e ceva ce va poate face rau...nu se stie...o sa incerc sa aflu cat mai multe...
R:- Sebastian esti sigur ca poti? Iti dau prea mult de munca... Nu vreau sa te suprasoliciti...
Se:-Nu,nu,nu...normal ca pot...nu ma suprasolicit deloc...Nu imi dati mult de munca...
R:- Ti-am mai zis ca ma poti trata normal , nu trebuie se mi te adresezi cu domnisoara si sa-mi vorbesti la plural. Ne cunoastem de multi ani si in plus, esti mai mare ca mine.
: Seb:-Bine...cum doriti..adica doresti...
?-Sebastiaaaann!
Seb:-Ar cam trebui sa plec...o sa mai cercetez...
R:- Noapte buna!
Seb:-Multumesc , la fel!*iese din camera*
-ziua urmatoare-
-La liceu-
Erika:-Hei...
R:- Hei...
Erika:-Ammm....ce faci?
R:Bine...Presupun...
Azi era imbracata ciudat...avea un hanorac si avea si gluga pusa...nu e asa frig azi... Si parul mult pe față...
Erika:-Kev a venit?
R:- Cred ca intrazie, aseara a stat pana tarziu...Am incercat sa.l trezesc, dar degeaba.
Erika:-Mhm...si ce...mai zici?*se comporta ciudat*
R:- Erika esti bine?
Erika:-Da, de ce nu as fi?
R:- Te.ai certat cu tatal tau?
Erika:-De unde stii???
R:- Pai pot citi gandurile si ieri cred ca mi.ai raspuns din greseala la telefon si am cam auzit , poate, o discutie intre tine si cineva care parea sa fie tatal tau..
Erika:-Las-o balta...uita tot ce ai auzit...*isi trage gluga mai bine pe cap* Nu s-a intamplat nimic diferit...
R: Erika poti avea incredere in mine...
Erika:-Ok, da...m-am certat cu tatal meu ...ce vrei sa mai afli? Ca m-a lovit sau ce?
R: Erika, calm, nu trebuie sa te agiti!
Erika:-Off...doar,nu ii spune lui Kev...si daca poti ,uita ce am zis de lovitura aia...
R:- Cel mai bine este sa nu tii in tine totul...Dar nu te fortez sa.mi spui, doar vreau sa stii ca oricand ai nevoie de cineva sa vorbesti, voi fi acolo
*da din cap*
Erika:-Ok...dar te rog...sa nu ii zici lui Kev!
Kevin:-Ce sa imi zica?
R:- Secret!
Erika:-Nimic...
Kevin:-Dar....de ce ai gluga in cap?
Erika:-Nu conteaza...Rose,hai la ore...
R:- Mai vorbim!
-la cantina-
Stateam la masa cu Erika pana cand la masa noastra se aseaza Kev....
K:-Hei , ce faceti?
R:- Nimic important.
K:- Inca nu ti-ai dat gluga asta jos?
E:-Dupa cum vezi, nu...si nici nu am de gand...
K:-Hai...serios,ce ai de ascuns?
Erika:- Nimic...
K:-Atunci o s-o dau eu, daca tu nu vrei!
R:- Kevin daca nu vrea, nu o forta! Daca tii la ea respecta-i deciziile!
Kev:-Ce imi ascundeti voi doua?! Nu aveti incredere in mine? Erika , nu ai incredere in mine?
Erika:-Amm...eu...am incredere...
R:- Oricum e un secret intre fete, asa ca nu te baga unde nu-ti fierbe oala!
K:-Oh, haidee....ce poate fi atat de secret incat nu imi poti spune? Stii ca ma roade curiozitatea pe dinauntru...nu poate fi atat de rau...*apuca gluga de o parte si o trage putin , astfel incat Erikai i se vede obrazul usor vanat...Kevin nu apuca sa vada ca Erika ii plesneste mana si isi trage gluga la loc pe cap
Erika:-Am zis nu! Nu trebuie sa stii! Lasa-ma!
R:- Fiecare are secretele lui si cred ca o stii prea bine, inca mai am albumul!!
K:-Nu...albumul ala trebuia sa arda ! O sa aflu eu pana la urma...fie ca imi spuneti de buna voie fie ca aflu eu singur...
E:-Bine! Eu nu o sa iti spun nimic!Asta e numai treaba mea ! Rose stie pentru ca poate citi ganduri...
In timp ce discutam cineva se apropie de noi, era Ty.
Ty:-Buna...*se aseaza langa mine si imi sopteste la ureche* Trebuie sa vorbesc ceva cu tine...
As fi vrut sa-l refuz, dar mi-am amintit ca inca are poza...Asa ca m.am redicat , vrand sa merg cu el , dar...
Kevin:-Ce faci? Unde te duci cu asta?!
R:- Problema mea , asa ca mai bine ai grija de problemele tale si eu de ale mele.
Si apoi plec cu Ty pe hol...
Ty:-Ar fi bine sa ii spui fratelui tau idiot sa nu se mai bage...
R:- Am eu grija, oricum ce era asa de important incat nu aveai rabdare sa-mi spui ?
Ty:-Vreau sa iti cer ceva...sa ma meditezi la mate...
R:- Sa te meditez la mate?!?!
Ty:-Nu mai te mira asa! Da, vreau sa ma meditezi la mate...vreau sa trec anul asta!
R:- Credeam ca esti inteligent...M-ai dezamagit...Nu-mi vine sa cred ca tu esti cel care ma santajeaza pe mine si care a reusit sa planuiasca atatea.
Ty:-Oh serios, termina!*maraie si eu fiind cu spatele la perete, el pune mana pe perete si se apropie de mine* Taci! Acum o sa o faci !O sa iti dau eu un sms cu detalii...
R:- Ok...
Ty:-Ciau,pustoaico!*imi face cu ochiul, apoi pleaca*
Mda...Sunt surprinsa, socata ,dar nu cred eu ca el chiar are nevoie de meditatii, presupun. Oricum nu mai conteaza, nu ma deranjeaza sa-l meditez , daca asta este...Stii ce gata, ma duc inapoi pentru ca i-am cam lasat cu ochii in soare.
Dupa ce ajung la cantina ma asez din nou la masa..
Erika:-Am zis sa ma lasi!*vorbea cu Kevin*
R:- Ce se intampla?
Erika:-Tu ce crezi? Tot continua...vrea sa afle despre stii tu ce...
R:- Kevin, curiosii mor primii.
K:-Te rooooggg....Rose, ce ai vorbit cu Ty?
R:- Nu e treba ta!
*si atunci...Kevin prinde momentul de neatentie al Erikai si ii da gluga jos...fata lui ramane socata...il cred si eu...avea o vanataie pe obraz si mai multe zgarieturi...aceasta se ridica , se uita la mine si pleaca nu stiu unde...
R:- Bravo, probabil ai facut-o sa planga!
K:-Eu...*vrea sa mearga dupa ea, dar il prind de mana si ii spun*
R:-Las-o singura!
*isi smulge incheietura din mana mea si alearga dupa ea...toata lumea se holba la mine...*
Eu o sterg de aici...
**Erika pov**
Lacrimile imi curgeau pe fata...nu a avut incredere...acum ma aflam in spatele scolii...voiam sa fiu singura...nu voiam sa vina nimeni!
K:- Erika!
E:-Lasa-ma!
K:- Ce e? Cine te-a ranit?
E:-Am spus sa ma lasi! Vreau sa fiu singura...nu vreau sa vorbesc despre asta...nu ai avut incredere...nu mi-ai respectat decizia...
K:- Chiar imi pare rau, dar vreau sa ai incredere in mine...Erika eu te iubesc cu adevarat....
*il iau in brate si il strang cat de tare pot...*
E:-Am incredere...
K: Deci acum poti sa-mi spui?
Erika:-Tata...de la moartea mamei s-a schimbat...e mai mereu ocupat...si...ieri...ne-a vazut cand m-ai adus acasa...apoi ne-am certat pana s-a ajuns la asta...
K:- Dar asta e maltratare!
Erika:-Si Rose a auzit cearta...i-am raspuns din greseala la telefon si a auzit...*suspina*
K:- Acum inteleg, dar nu il poti lasa sa.ti faca asta... Ai vrea sa stai la noi peste noapte pana reusim sa rezolvam lucrurile cu tatal tau?
E:-Nu...nu am ce sa fac...daca ma apar va fi si mai rau...si daca raman la voi, din nou, va fi si mai rau...Nu e nevoie sa faceti nimic...E tatal meu...nu am ce sa fac. Oricum...mersi...nu am vrut sa iti spun pentru ca te ingrijorai si tu degeaba pentru mine...
K: - Dar trebuie sa existe o solutie!
E:-Nu stiu...dar mai bine lasa...sa speram ca nu o sa se mai intample...cat despre asta*imi pun mana pe obraz* o sa treaca...
K:- Dar sigur esti bine?
E:-Da...cat de cat...mersi...mersi ca iti faci griji pentru mine...mersi ca esti aici...*cand vreau sa ii dau un sarut pe obraz, acesta isi intoarce capul si il sarut pe buze...un tuset ne face sa ne despartim din sarut sau ce o fi fost...
R:- Porumbeilor, au inceput orele!
Eu cred ca eram rosie, iar Kev se uita la ea nervos...
K:-In alt moment nu puteai aparea?!
R:- "Sa stii ca asteptam cu nerabdare sa va stric momentul". Dar am venit pentru ca m.a trimis profa dupa Erika.
Erika:-Ar trebui sa merg...*inca fiind rosie...il mai iau odata in brate,apoi merg cu Rose spre clasa...in drum imi zice*
R:- Deci cum saruta fartimio? Bine sau rau?
*ma uit urat la ea*
E:-De ce vrei sa stii asta?!
R:- Curiozitate, si cum e sa fii impreuna cu el?
E:-Nu...nu pot sa spun ca suntem impreuna...dar serios, pui niste intrebari idioate...
R:- Nu sunteti impreuna... Atunci de ce v-ati sarutat?
E:-Uite , chiar nu stiu daca el chiar ma place sau vrea doar sa isi bata joc de mine...Dar eu una chiar il plac...
R:- Foarte interesant, sa stii ca Kev nu e tipul de persoana care sa-si bata joc de sentimentele altora...Si sa fim seriosi, a facut multe pentru tine, nu a fost el cel care a vrut sa te salveze cu orice pret?!
E:-Mhm...Hai in clasa...*intram la ora*