-Ziua urmatoare-
☆Rose pov☆
Deja se facea ora la care trebuia sa ne apucam de treaba si eram pana in gat de foi, documente si alte prostii legate de bal... De ce trebuia sa se organizeze balul la noi anul asta?! Cat eu eram cu gandul la pregatire si chestii se aude usa...
Rose:- Keeeeviiiin!!! Mergi si raspunde!!!
Kevin:-Da' dute tu! Eu am treaba!
Rose:- Atunci vino tu aici si fa treaba in locul meu si ma duc eu sa raspund!
Kevin:-Ok, ok...ma duc eu si raspund...
Se aude usa...
Rose:- Cine e???
Kevin:-Erika si Ryan *tipa*
Rose:- Vin imediat!
☆Erika pov☆
Eram acasa la Rose si Kevin...Rose apare din living
Erika&Ryan:-Buna!
Rose:- Hei! Deci v-am chemat sa ne ajutati cu pregatirea balului.
Erika:-Da...mi-a zis Kevin...Deci, cu ce te ajutam?
R:- Pai ma gandeam... Ca tu si Kevin sa decorati sala, eu si Sebastian pregatim mancarea si Ryan tu te ocupi cu muzica si dupa ce termini, poti da o mana de ajutor in bucatarie sau cu decoratiunile.
Kevin&Erika&Ryan:-Ok...*apoi fiecare pleaca la treaba lui...Eu merg cu Kevin in living sa ne apucam de treaba...dupa ceva timp in care am aranjat ce era de aranjat pe jos, trebuia sa ne urcam unul din noi pe scara sa aranjam si decoratiunile pe sus...dar faza e ca eu nu puteam...eram imbracata in fusta...
Kevin:- Deci te urci tu,da?
Erika:-*ii arun o privire de "vorbesti serios?!" * Nu! Tu te urci!
Kevin:- De ce eu?
Erika:-De ce eu?! Kevin, sunt imbracata in fusta! Nu am cum sa urc eu!
Kevin:- Promit ca nu ma uit!
Erika:-Si cine Doamne iarta-ma vrei sa te creada? Tu te urci acolo! Sa fie clar, eu nu urc acolo!
Kevin:- Nu ma urc pentru nimic in lume!
Erika:-De ce?!
Kevin:- Problema mea...
Erika:-Iti e frica de inaltimi?? *ranjesc*
Kevin:- Poate...
Erika:- *scap un chicot* Nu cred...eu nu ma urc! Dar tu,trebuie sa iti invingi frica !
Kevin:- Hai, promit ca nu ma uit!
Erika:-Keviinn*marai* Urca-te naibii pe scara asta odata!
Dar atunci se aude soneria, iar Rose se duce sa raspunda...se intoarce fugind si ii spune lui Kevin...
Rose:- Avem probleme!! Tata e aici!
Kevin:-Cum?! Nu ai zis ca ai rezolvat?
Rose:- Nu stiu de ce a venit, poate a uitat ceva. Dar acum ascunde-o pe Erika!
Kevin ma trage dintr-o data de mana spre un dulap...imi spune sa intru acolo si eu ascult intrand acolo...Inchide usa...
☆Rose Pov☆
Doamne...Ma intreb de ce a venit... Credeam ca Sebastian a rezolvat...
R:- Buna, tata....
D.B:-Buna Rose...cum merge treaba?
Rose:- Bine, dar nu erai ocupat cu ceva azi?
D.B:-Oh, ba da...dar am uitat niste acte * se apropie de dulapul in care e Erika*
Rose:- Nu vrei sa-i spui unui majordom sa le caute? Cum ar fi Sebastian sau majordomul tau personal?
D.B:-Nu, pot sa le iau si eu...si in plus sunt niste acte foarte importante...
*pune mana pe manerul dulapului*
Sebastian:- Domnule, fisele pe care le cautati sunt sus, in biroul dumneavoastra . Am fost trimis de catre majordomul dumneavoastra care nu a putut sa vina in acest moment. El a dorit sa va comunic aceasta informatie.
D.B:-Multumesc, Sebastian...atunci o sa merg sa le iau de acolo...*da drumul manerului si pleaca sus...apoi se intoarce peste cateva minute si pleca*
Rose:- Mersi din tot sufletul Sebastian! Era cat pe-aci...
Sebastian:-Nu ai pentru ce...*Kevin o scoate pe Erika din dulap*
Erika:-Ammm....tu esti Sebastian?
Sebastian:- Da, domnisoara.
Erika:-Eu sunt Erika...
S:- Inacantat de cunostinta.
Erika:-Si eu de asemenea... Ah, apropo, unde e Ryan?
Roses:- Ar trebui sa fie in biroul meu...
*Kevin isi drega vocea deranjat ca Erika a intrebat de Ryan*
Erika:-Oooo,cineva e gelos?
Rose:-Hehehe.
Erika se prostea lundu-l de obraji si tragandu-l...Kevin reactioneaza si o ia in brate invartind-o prin camera
Sebastian:-* imi sopteste la ureche * Sunt impreuna?
Rose:- Cred.
*dupa ce o lasa jos, ii intreb*
Rose:- Hei, indragostitilor mai sunt si alti pe aici! Sa ghicesc sunteti impreuna?
*se uita unul la altul si raspund amandoi*
Erika& Kevin:-Da!
Rose:- Ma mir....
Kevin:-Nu mai te mira atat!
Rose:-Aha, tot sunteti doi idioti. Acum treceti la treaba!
*si asa toti trec la treaba lor*
* dupa cateva ore*
Rose:- Felicitari tuturor, ati facut o treaba buna!
All:-Multumim...
Rose:- Deci tema balului anului acestuia este bal mascat si asa va putea participa si Erika.
Erika:-Dupa , vreau sa vorbim*imi spune mie Erika*
Rose:-Bine.
Dupa ce vorbim detalii gen ora si alte chestii spun:
Rose:- Daca nu mai aveti vreo nelamurire puteti pleca. Apropo era sa uit sa va dau invitatiile. Pe ele scriu tot ce trb sa stiti, restul de invitatii deja au fost trimise.
*dupa ce le dau invitatiile, Ryan pleca, iar Erika ramane sa vorbeasca cu mine*
Rose:- Deci?
Erika:-Voiam sa te intreb daca vrei sa ne alegem rochiile impreuna...? Adica nu prea le am cu rochiile si am nevoie de ajutor...
Rose:- Esti asa de cute, normal!
Erika:-ok...pai atunci...ne intalnim mai incolo la mine sa le alegem? Sau vrei sa mergem acum?
Rose:- Stai un pic sa-i spun ceva lui Sebastian si mergem, ok?
Erika:-Ok..
Rose:-Poti sa astepti afara?
Erika:-Bine...
*Erika iese*
Rose:- Ai facut rost de ce aveam nevoie?
Sebastian:- Nu inca...mai am putin...promit ca nu o sa o dau in bara...
Rose:- Mi-ar fi placut sa aflu inainte de bal... Nu mi-ar placea sa am surprize neplacute, mai ales ca vin invitati foarte importanti...
Sebastian:-imi pare rau dar e greu de aflat...sa speram ca nu este asa rau...
Rose:- Sa speram...
K:-Rose!!! *tipa*
Rose:- Ce-i?!
Kevin:- Pleci undeva?
Rose:- Da, de ce?
K:-Intrebam...unde te duci?
Rose:- Si eu te intrebam de ce vrei sa stii!
Kevin:-Ce ti-a spus Erika????
Rose:- Deci asta te interesa *ranjesc* Ceva!
Kevin:-Hai maaa...spune-mi! Doar nu e vreun secret?
Rose:- Imi place sa-mi bat joc de tine.. Nu stiu.... poate....
Kevin:-Rose! Zi! Te rog!
Rose:- Mergem sa luam rochii, vrei si tu una?
Kevn:-Ah...nu mersi...
Rose:- Sigur? nu ti-ar sta rau in una...
Kevin:-Termina! Acum du-te!
Rose:- Bine, bine...Auzi ai grija, am un pesentiment ca se va intampla ceva rau...Pa!
Kevin:-Ok,pa!
*ies afara unde Erika ma astepta*
Erika:-Gata?
Rose:- Da,hai!
Si Erika hotaraste sa mergem pe motorul ei, chiar daca as fi putut ajunge mult mai repede pe jos , merg cu ea. Dupa vreo 20 de minute, sau mai mult, ajungem la ea. Cand intram in casa dam nas in nas cu tatal ei... Parea o persoana feroce, mare, inalta si puternica... Si privirea lui spunea totul...
Erika:-Buna tata...Amm...ea este Rose, o prietena...
Rose:- Incantata de cunostinta...
D.E:-Si eu...Eu am treaba...Erika, trebuia sa anunti! Asa te-am crescut?! Poate nu te lasam sa o aduci pe aceasta Rose aici....
Erika:-Tata...parca ai zis ca ai treaba!
D.E:-Nu fi obraznica....eu am plecat! La revedere!
*tatal Erikai iese afara*
Erika:-Scuze...
Rose:- Nu ai de ce sa-mi ceri scuze... Nu e vina ta, nu-i asa?
Erika:-Da...dar trebuia sa il anunt...Scuza-l...
Rose:- Sa stii ca te inteleg. Nu esti singura cu o familie complicata...
Erika:- Mda...hai sa uitam despre acest mic accident si sa mergem sa imi aleg o rochie...
Rose:- Dupa dumneavoastra pentru ca nu stiu unde e camera ta!
Erika:-Sa nu mai imi spui dumneavoastra...niciodata! Acum hai...*ma indruma pe scari...si intram intr-o camera care banuiesc ca e a ei...
Erika:-Buun...sa incepem...
Rose:- Haide!