☆Kevin pov☆
Kevin:-Hm?
Rose:-Vezi tu....Erika...Si chestii si Ty...
Kevin:-Ce? Ce s-a intamplat cu Erika si ce e cu Ty?!
Rose:-Multe...Dar sigur vrei sa stii?....Nu vreau sa te ingrijorez.
Kevin:-Spune odata, femeie!
Rose:-Bine, barbatelule!
Kevin:-Nu mai imi spune asa si zi odata ce s-a intamplat cu Erika!
Rose:-Dar daca iti spun, imi promiti ca nu o iei razna?
Kevin:-Ok... Doar spune odata, incepi sa ma sperii...
Rose:-In cateva cuvinte... Daca nu ii dau lui Ty un inel... O omoara pe Erika...
Kevin:-Ce?!?! *sar in sus ca ars* Ii dai inelul ala neaparat!!! Si ce naiba face el cu un inel?!
Rose:-Nu te speria, nu il cer in casatorie... E ceva si mai rau...
Kevin:-Ce naiba poate fi mai rau de atat?!
Rose:-Adevarul e ca nu trebuie sa-ti spun...Dar...Ahhh nu stiu ce trebuie sa fac...
Kevin:-Ce sa imi spui?!*merg la ea si o apuc de umeri zdruncinand-o nitel* Zi odata, femeie!!
Rose:-Dar nu am voie, e ceva legat de familia mea si a tatalui meu...*o privesc cruciș*
Kevin:-Ziii!!!! Nu va sti nimeni ca stiu!
Rose:-Chiar vreau sa-ti spun...Dar e prea periculos... Nu vreau sa patesti nimic din cauza acelui obiect....
Kevin:-Hai maa! Sunt puternic! Nu are ce sa imi faca acel obiect... Spune te roggg!
Rose:-Daca afla tata, suntem mai mult decat morti!
Kevin:-Nu o sa afle!! Iti promit!!!Acum spune!
Rose:-Daca afla trebuie sa alergi
gol in jurul liceului de 10 ori!
Kevin:-Gol?!
Rose:-Gol!
Kevin:-Ok...acum spune!
Rose:-Sigur?
Kevin:-Sigur!!
Rose:-Ma asteptam sa vina ziua in care trebuie sa-ti spun...Dar nu atat de curand...
Kevin:-Oh, pentru numele lui Cupidon zi azi!!!
Rose:-Acest "inel" este un artefact important pentru vampiri... Daca un vampir il poarta si se transforma, ii poate da puteri nelimitate si extrem de periculoase... Dar daca vampirul nu este pregatit, va fi omorat de puterea inelului si corpul lui va fi posedat de un demon care ar putea sa distruga aceasta lume...
Kevin:-Si acum ce facem?! Nu renunt la Erika! Nu o poti lasa sa moara!!!
Rose:-Vezi de ce nu vroiam sa-ti spun?! Nici eu nu vreau sa moara... Dar nu pot sa-l las sa puna mana pe el...
Kevin:-Nu! Nu renunt! Putem sa punem la cale un plan! Nu am de gand sa o las sa moara!!
Rose:-Nu vei face nimic!
Kevin:-De ce?! Tu chiar vrei sa moara?! Tu nu ai inima?!
Rose:-Nu e asa usor...Chiar nu trebuia sa-ti spun... Si daca trebuie sa nu am inima, nu o sa am!
Kevin:-Nu! Nu ma intereseaza! Ii dai inelul ala sau il dau chiar eu!
Rose:-Kevin!!!Nu pot sa-l las sa puna mana pe inel!!!!
Kevin:-Si eu nu pot lasa sa i se intample ceva Erikai!!!
Rose:-Daca faci ceva, eu voi fi cea care te va opri!
Kevin:-Bine! Sa te vad! Nu am de gand sa stau cu mainile in sân! O sa o gasesc si o sa o iau de acolo!
Rose:-Bine, atunci hai sa te vad! *transformandu-se*
Ma transform si incerc sa o depasesc dar ea se baga in fata mea...
Kevin:-Da-teee! *marai*
Rose:-Si daca nu vreau?
Kevin:-Da-te odata! Merg sa o salvez de acolo si punct!!*incercand sa o imping dar reusesc sa o misc putin...firar! E mai puternica decat mine!*
Rose:-Asta e tot ce poti?
Kevin:-Nu! *repezindu-ma la ea , impingand-o si mai tare...reusind sa o mut din loc cativa centimetri
Kevin:-Nu o sa renunt! O sa o gasesc si o sa o salvez din mana idiotului ala! Daca tu nu ma ajuti, bine! O fac singur, dar nu-mi sta in cale!
Rose:-Off... O sa folosesc o incantatie sa te adorm, nu vreau sa te ranesc... Noapte buna!
Kevin:-Ce?! Nu!! Stai!*Adorm *
-Ziua urmatoare-
Ma trezesc dimineata pe canapea. Dupa ce imi fac rutina si sunt gata, o astept pe Rose...Azi trebuie neaparat sa vorbesc cu Erika... Trebuie sa ii spun... E in pericol... Dupa ce vine si Rose mergem catre scoala. Cand ajungem in parcare, ii vad motorul Erikai....probabil a ajuns inainte...tocmai bine, voi avea ocazia sa vorbesc cu ea...intram in scoala si o caut cu privirea, dar nu o vad.
Ryan:-Hey Kev! Ce faci?
Kevin:-Bine frate....*Rose pleaca* Frate, ai vazut-o cumva pe Erika?
Ryan:-Neah... Nu cred ca a venit azi...
Kevin:-De ce? Stii cumva daca s-a intamplat ceva cu ea?
Ryan:-Hmm...Poti sa-l intrebi pe proful ala nou...Cred ca i-am vazut ieri dupa scoala...
Kevin:-Ce?! Si de ce nu m-aanuntata?! Sau sa anunti pe cineva...daca s-a intamplat ceva cu ea?!
Ryan:-Calm, doar era cu un prof, nu era cu vreun vagabont...
Kevin:-Stii ceva....mai bine o sun....*imi scot telefonul si o apelez, dar e inchis* E inchis...
Ryan:-Ciudat...Eu te las ca am "treaba" daca ma intelegi
Kevin:-Ok...*mormai*
Decid sa merg in clasa....poate a intarziat azi...cine mai stie...dar asta tot nu explica de ce motorul ei e aici...poate dupa ore o sa merg la ea acasa si o sa il intreb pe tatal ei...
☆Rose pov☆
Nici macar nu am inteles un singur lucru pe care la zis profesorul... Gandul meu e la ce ar trebui sa fac...Nu vreau sa o sacrific pe Erika, dar nu pot lasa inelul pe mainile lui... Kev e un idiot... Nu poate sa-si imagineze cat de puternic e...
*Ma impiedeic de cineva si cad peste el*
Tylor:- Tocmai pe tine te cautam! *ranjet* Dar daca ai vrea sa vorbim asa, pe mine nu ma deranjeaza*ranjet pervers*
Ma ridic imediat cu fata putin rosie...
Rose:-Sa o crezi tu!
Tylor:-Cum vrei tu păpușă *se ridica*... Voiam sa spun ca o am pe Erika! Ai la dispozitie o zi sa imi dai inelul daca nu, ea moare!
Rose:-Ce ai facut?! Ai zis ca-mi dai timp sa ma gandesc!
Tylor:-M-am razgandit! O zi! Doar o zi, daca nu, tipa moare!
Rose:-Esti....Ahh...si mai multe probleme, sa stii ca-ti multumesc...
Tylor:-Cu placere papusa...nu uita, o zi! Nu cred ca fratiorului tau i-ar placea sa o piarda!
Rose:-Urasc cand stii tu totul...Dar inelul ala e prea periculos...
Tylor:-Tocmai d-aia il vreau...nu ma intereseaza cat de periculos e... E foarte puternic!
Rose:-Poti sa mori!
Tylor:-Ma risc! Oh, uite cui ii pasa de mine...
Rose:-Esti la fel de incapatanat si idiot ca Kevin...
Tylor:-Nu ma compara pe mine cu fratito! *pleaca*
Cineva jur ca ma uraste...Azi se intampla toate...Iar lui Kev nu-mi da prin cap sa-i zic...Daca o fac, probabil o sa incerce sa fac pe eroul si sa o salveze...Ia stai asa...Mirosul asta...
Rose:-E cineva acolo?
*Liniste*
Rose:-Probabil imaginatia mea...S-au intamplat prea multe...
☆Kevin pov☆
Voiam sa merg spre clasa, dar o discutie intre sormea si Ty ma distrage. Ma ascund dupa un colt si ascult... Dupa ce termina de vorbit raman mut... Erika e la el...si intr-o zi posibil sa moara... Trebuie sa fac ceva... Daca Rose nu ii da inelul ala... O sa il dau eu sau o sa ma duc sa o salvez...nu poate sa moara...
Tylor:-Sa stii ca nu e frumos sa spionezi...*Tresar*
Kevin:-Idiotule, da-i drumul!
Tylor:-Daca o vrei pe iubita ta, Erika, inapoi trebuie sa-mi aduci inelul...
Kevin:-Sau as putea mai simplu sa te omor!
Tylor:-Te-ai facut baiat rau?! Dar cuvintele sunt cuvinte, iar tu nici macar nu o poti invinge pe Rose...
Kevin:-Ba pot, dar nu vreau pentru ca e soramea!! *spun apropiindu-ma de el*
Tylor:-M-as juca nitel cu tine, dar ora incepe in curand...Nu uita daca o vrei inapoi vino la 10 langa intrarea padurii... Te astept!
Ce sa fac?! Oare cum gasesc inelul ala? Trebuie sa il dau... Daca ii face ceva?!
Dupa acea discutie avuta cu Ty, merg la ora. Dupa ore, plec acasa si incep sa ma gandesc la ce ar trebui sa fac... Rose nu a venit deci probabil e inca la scoala... Dupa ceva timp cineva intra pe usa...
Kevin:-Rose!
Rose:-Asa ma numesc...Ma duc sa-mi fac un dus....
Kevin:-Ok...
☆Rose pov☆
Chiar ar fi trebuit sa-i spun.. Stii ce... Vreau sa las odata subiectul asta... Probabil un dus imi va mai limpezi mintea...
-Dupa dus-
A fost revigorant... Dar nu prea m-a ajutat... Nu vreau sa o omoare pe Erika... Oare ar trebui sa-i dau inelul...?
Si corpul meu a actiona singur si eram in biblioteca noastra fix in locul unde era ascuns inelul...
Asta e cartea, huh?....Cartea pe care obijnuia sa mi-o citeasca mama....Ce persoana buna era... A murit ca o adevarata eroina....
Iau cartea si o rasfoiesc apoi cand ajung la sfarsit iau inelul care era asejat intr-un mic plic care era lipit de coperta...
Ce tot fac?!
Pun inelul la loc si plec in bucatarie...
☆Kevin pov☆
Asa ca aici e inelul...Nu-mi place sa o spionez pe Rose...Dar nu am cum sa o las pe Erika sa moara...
Am asteptat ca Rose sa iasa din camera, apoi am intrat inauntru. Ma simteam ca un spion. M-am apropiat de biblioteca si am apucat cartea in care se afla inelul...am luat pliculetul cu inelul... Trebuie sa o fac... Pentru Erika! Il bag in buzunar si bag cartea la loc. Aud pasi pe scari si ma panichez.... Primul gand... Sar pe geam... am cazut intr-o tufa cu trandafiri... Mama lor de spini, auuch! M-am ridicat repede, am verificat sa vad daca inelul era acolo. Apoi am pornit spre intrarea in padure...era 9 si ceva asa ca nu trebuia sa ma grabesc.
Am ajuns la intrarea in padure. Am stat sa astept cateva minute, cand, o masina parcheaza in fata mea. Din masina se da jos Ty si dupa el coboara doua matahale alaturi de Erika care era tarata pana mai aproape de mine.
Tylor:-L-ai adus?
Kevin:-Erika! Esti bine? Nu te-au ranit?
Erika:-Sunt bine....*vocea fiindu-i slabita*
Tylor:-Dar nu va mai fi pentru mult timp daca nu imi dai inelul ala!
Kevin:-Dar intai o vreau pe Erika!
Tylor:-Mai intai sa vad inelul!
Kevin:-O facem in acelasi timp!
Tylor:-Vreau sa vad inelul!!!! Altfel...*face semn unei palugi si aceasta scoate un tarus de lemn de la spate si il pune Erikai in dreptul inimii...
Kevin:-Uite...
Scot inelul de la spate si il arat.
Tylor:-In sfarsit... Dupa atat timp e al meu!
Kevin:-Mai intai da-mi-o pe Erika!!
Tylor:-Imi vreau inelul intai... Oricum ce fac eu cu ea? In afara de faptul ca nu e prea puternica... Nici nu e vreo frumusete...
Kevin:-Nu am incredere in tine sa iti dau mai intai inelul! Daca imi iei inelul si dupa o omori?! Nu am de gand! *uitandu-ma urat la el*
Tylor:-Daca nu-mi dai inelul o omor in momentul asta!
Kevin:-Nu!!! Iti dau inelul! *iau inelul si ma apropii de el, dar cand sa il dau...
Rose:-Nici sa nu-ti treaca prin gand!
Tylor:-Ce cauti tu aici?! Eu l-am chemat doar pe el!!! Si tu, da-mi inelul ala odata sau ea moare acum!!!!
Rose:-Kev, mergi si ia-o pe Erika eu ma ocup de Ty... Si sa nu-ti treaca prin gand sa-i dai inelul!!!!!
Erika a prins un moment de neatentie a matahalei aleia si a venit la mine. Rose a inceput sa se bata cu Ty in timp ce alti vampiri interveneau in bataia lor. Dar o parte au venit dupa noi....
Am inceput sa alergam, dar, la un moment dat, Erika cade pe jos. Si-a dus mainile la picior. M-am uitat la piciorul ei si vad ca avea o seringa in picior....Oh fuck!!! Ma repezesc si i-o scot din picior. Cel care probabil i-a injectat ceva in corp, se apropia, vrand sa imi ia inelul si probabil sa ne bata dupa. Incercam sa o ridic pe Erika de jos, dar nu prea putea sa mearga... Ce naiba o fi fost in seringa aia?! Cand tipul voia sa se repeada la noi, este prins de cineva si lovit foarte tare... Era Rose. Ii prinsese mainile la spate, impingandu-se in spatele lui...scoate de la spate un pistol cu gloante de argint si il impusca in inima. Din spate mai vin cativa vampiri pe ea.
Kevin:-Te descurci cu ei?
Rose:-Asta nu e nimic...Dar daca nu te grabesti Erika are sanse sa moara!
Kevin:-Si ce sa ii fac?! Ce ar trebui sa ii fac?!
Rose:-Suna-l pe Ry si spune-i sa mearga la noi acasa... Stie el ce sa faca... Acum, hai!!!!!
Il sun pe Ry sa vina cat de repede poate la noi acasa. O iau pe Erika in brate stil mireasa si imi folosesc puterea de a alerga rapid sa ajung acasa. O las pe canapea...Nu era bine de loc... Era foarte palida la fata si ochii de abia ii mai tinea putin deschisi... Nu vreau sa pateasca ceva...
Kevin:- Rezista Erika... Te rog... *o iau de mana, care era foarte rece...*
*Ry ajunge acasa, iar eu il intampin*
Ryan:-Nu arata deloc bine...
Kevin:-Stiu si eu, genius!!!!
Ryan:-Bun, am sa-i iau o mostra de sange sa vad cu ce a fost injectata presupun...
Kevin:-Nush ce faci tu acolo, dar grabeste-te!!!!!
Ryan:-Am nevoie de liniste! Asa ca mai bine mergi in alta camera...
Kevin:-Promit ca o sa tac!!!*asezandu-ma pe un fotoliu*
Ryan:-La fel de copil ca intotdeauna... Sa vedem... Nu e de bine...
Kevin:-Stiu ca ar trebui sa tac, dar ce s-a intamplat?
Ryan:-Veninul cu care a fost injectata e unul periculos...
Kevin:-Venin?! Fa ceva!!!*panicat*
Ryan:-As vrea dar imi lipseste ceva sa-i pregatesc antidotul...
Kevin:- Ce?! Ce iti lipseste? Spune! Iti aduc eu numai spune!
Ryan:-Poti sa.mi aduci trusa cu plante veninoase?
Kevin:-Da!
Ryan:-Atunci ce mai astepti?!
Fug pana intr-o camera speciala si scotocesc printr-un dulap pana gasesc ce cautam. Ma intorc cu viteza luminii la Ry..
Ryan:-Ai adus ce trebuie?
Kevin:-Da! Poti sa te grabesti?! Nu pare bine deloc!
Ryan:-Bine,bine... Aveti niste plante ff interesante... Aici! Am gasit ce aveam nevoie...
Dupa ce Ry termina de facut antidotul, il injecteaza Erikai.
Ryan:-Gata! In curand se va trezi..
Kevin:-Sigur va fi bine si se va trezi?
Ryan:-Ai incredere.
Kevin:-Ok...*mormai asezandu-ma la loc pe fotoliu...Pare asa firava si inofensiva...doar pare...*
Dupa o ora Erika incepe sa se miste...Dintr-o data se ridica in fund si se uita speriata in jur...
Kevin:-Erika!!!!!Esti in viata!!!
Erika:-Nuh, genius...sunt moarta... Cum am ajuns aici? Ce mi s-a intamplat?!
Kevin:-Pai ai fost injectata cu venin... Si s.au intamplat multe...Dar ma bucur asa de mult ca esti bine... *spun cu o voce de copil si o imbratisez scurt*
Erika:-Am...am....*incearca sa spuna ceva*
Kevin:-Ce se intampla?
Erika:-Am vazut-o pe mama....
Kevin:- ....
Erika:-Era imbracata intr-o rochie alba si imi spunea sa ma trezesc...
☆Rose pov☆
Kevin:-Rose!....
Rose: In sfarsit am ajuns...Auch! Piciorul meu... Cum e Erika?
Erika:- Lasa-ma pe mine! Tu esti ok?!
Rose:-Slava Domnului ca nu ai nimic... E-eu n-am nimic...
Erika:-Dar piciorul tau?
Rose:-Asta e un nimic...
Ryan:-Te-au lovit cumva cu ceva incantat?
Rose:-Acum nu mai conteaza
Ryan:-Deci rana nu o sa dispara asa usor....
Erika:-Mmm...sigur esti ok? Adica rana aia nu e tocmai frumoasa...
Rose:-Nu-ti face griji...Kev trebuie sa vorbim...
Erika:-Eu...cred ca ar trebui sa plec... *spune uitanduse pentru scurt timp in gol*
Erika se ridica usor de pe canapea si are de gand sa iasa pe usa...Se pare ca efectele antidotului inca nu au disparut... Si fix cand e pe cale sa cada, intr.un mod "splendid", Kev o prinde...
Kevin:-Esti ok?
Erika:-Da, mersi... poti sa imi dai drumul...
Kevin:-Si sa te imprastii pe jos? Mai bine ai mai sta putin...*o ia in brate si o aseaza pe canapea*Stai aici cat eu vorbesc cu Rose, ok?
Erika:-Mhm....
Kev o aseaza cu grija pe Erika pe canapea si dupa merge cu mine in librarie
Rose:-Kevin!!! *ma uit urat la el*
Kevin:-Asa ma cheama...
Rose:-O faci pe amuzantul?
Kevin:-Spune ce ai de spus...
Rose:-Imi explici si mie de ce ai luat inelul?!
Kevim:-Nu puteam sa nu fac nimic...
Rose:-Sa ne omori pe toti era unul din lucrurile pe care trebuia sa le faci?
Kevin:-Off, nu muream...nu murea nimeni...trebuia sa o fac...
Rose:-Tu chiar crezi ca nu i-as fi dat eu inelul daca nu era asa de periculos?! Si cum Dumnezeu te-ai dus singur?! Te putea ucide!
Kevin:-Eh uite ca nu m-a ucis! Sunt aici si sunt viu! Acum nu mai fa atata tamtam!
Rose:-Esti viu pentru ca mi-am dat seama ca ai plecat...De data asta nu o voi sa treaca asa usor...
Kevin:-Da,mama *dandu-si ochii peste cap*
Rose:-Daca nu vrei sa ma mai comport asa nu te mai comporta si tu ca un copil....
Kevin:-Nu ma comport ca unul! Tu o faci pentru ca te gandesti doar la tine! Erika putea sa moara si tie nici nu ti-a pasat!
Simt cum forta imi cedeaza...Ah, am pierdut prea mult sange...
Kevin:-Rose,esti ok?
Rose:-Sunt foarte bine...Acum daca ma scuzi trebuie sa plec... *ii spun rece*
Kevin:-Bine! *spune nervos si pleaca, cred ca in living*
Ma intreb daca va veni ziua cand o sa fie mai
responsabil... Off... Chiar ar trebui sa tratez rana asta...
Dar era prea tarziu...Pierdusem prea mult sange... *apoi totul devime negru*
☆Erika pov☆
Aproape ca ma luase somnul, cand se aude o cazatura... Ma intreb ce s-o fi intamplat... Ma ridic si merg tinandu-ma de pereti pentru ca eram putin ametita. Ajung in locul din care s-a auzit bubuitura si raman socata. Era Rose, intinsa pe jos, iar din capul ei curgea sange. Speriata am inceput sa tip:
Erika:-Keviiinnnnn!!!!!!!! Kevvvviiinnn vino repedee!!
Ma pun in genunchi langa ea si in cateva secunde, in care nu m-am oprit din strigat, apare si Kevin. O vede pe Rose si o ia in brate,ducand-o in living. O intinde pe canapea si pleaca dupa Ry cred... La scurt timp apare. Ry pune niste dezinfectant pe o bucatica de vata si incepe sa ii dezinfecteze ranile, mai apoi bandajandu-le. Ii spune lui Kev sa o duca in camera ei ca are nevoie de odihna si eu, impotrivindu-ma, merg si eu...o sa stau cu ea pana se trezeste. Kevin o aseaza pe pat, mai apoi rugandu-se putin de mine si spunand ca nu e nevoie sa stau cu ea... Dar cine sa-l asculte. Cand vede ca nu ma poate convinge, pleaca din camera ducandu-se la el probabil. Ma asez pe fotoliul de langa pat si in cam o ora adorm...
________________________________
Hei cititori! Sper sa va placa cartea mea...astept pareri in comentarii!
Ps:La medie e Tylor