☆Rose pov☆
*dupa vreo ora in care Erika a probat toate rochiile pe care le avea...si acum fiind la ultima, iese din baie imbracata intr-o rochie negra , simpla *Rose:- Deci te-ai hotarat?
Erika:-Nu stiu...tu ce zici de asta?
Rose:- Merge chiar daca nu are picioare. Si se potriveste si cu stilul tau!
Erika:-Mersi...Deci cred ca ramane asta...tu ai nevoie de ajutor?
Rose:- Cu rochia, poate, dar daca ar fi cu probleme , foarte mult..
Erika:-Pai...pot sa te ajut cu acele probleme...
Rose:- Nu, uita ce am zis, doar am multe pe cap, atat. Deci ce rochie zici sa port?
Erika:-Pai...asta!
Rose:- Chiar e draguta!
Erika:-Deci? Ramane asta?
Rose:- Dap.
Erika:-Ok...acum, ai treaba? Sau ? Mai poti ramane?
Rose:- Ai sa-mi spui ceva important?
Erika:-Nu prea... Dar tu? Ceva, baieti?
Rose:- Daca iti spun, promiti ca taci din gura?
Erika:-Promit!
Rose:- Nu e chiar ceva gen...E ciudat, foarte ciudat...Cum sa-ti spun?
Erika:-Poti sa imi spui pur si simplu...oricum, eu nu voi spune nimanui...si apropo...care e faza cu tipul ala, Ty?
Rose:- Pai m-a cam sarutat ca sa nu-l mai innebuneasca o pustoaica de 14 ani, care e indragostita de el...
Erika:-What the fuck?!
Rose:- Mda...Dar sa stii ca il urasc la fel de mult ca inainte... Poate si mai rau..
Erika:-Esti sigura? Adica poate aveti o sansa...asa am fost si eu cu Kevin...
Rose:- Iti bati joc de mine?! dupa cate a facut?! El e dusmanul meu si al familiei mele si asta va fi mereu!!
Erika:-Ok...poate a fost doar atat...doar un sarut...nu se stie...oricum....voiam sa te intreb...cum s-a intamplat?
Rose:- Poveste luuunga, pe care nu am timp sa o povestesc, pentru ca trebuie sa plec...
Erika:-Ok...poate alta data o sa imi zici...
Erika:-Mersi ca m-ai ajutat sa imi aleg rochia..
Rose:- Cu placere si eu iti multumesc. Ne mai vedem!
Erika:-Ok, ciauu!
- Ziua balului -
Deja era momentul... Balul anual al vampirilor. Am pus foarte mult efort si sper sa iasa bine... Dupa ce mai reviziu odata lucrurile, incep sa ma pregatesc.
Asa ca ma imbrac cu rochia aleasa.In scurt timp invitatii trebuiau sa soseasca... Aveam emotii , e a doua oara cand il organizez, dar prima oara, inca imi amintesc ce dracovenie au facut Kevin si Ryan...
Ma duc sa vad daca Kevin e gata...
Rose:- Kevin!
Kevin:-Ce e?
Rose:- Esti gata?
Kevin:-Da, sunt gata!
Rose:- Anul asta sa ma astept la vreo "surpriza"?
Kevin:-Nup... anul asta nu...cred ca totul a iesit bine...cred...
Rose:- Mhm... Vezi tu daca mai faci ceva! Vezi tu! Apropo, invitatii trebuie sa soseasca, nu cobori?
Kevin:-Vin imediat!
*cobor jos, iar la scurt timp apare si Kev... Woah, asta chiar e Kevin?!*
Rose:- Vai, vai dar ce tanar chipes avem aici; Ma intreb ce te-a facut sa te aranjezi asa... *ranjesc*
Kevin:-Oh, mai taci! Nu sunt asa aranjat...apropo, imi sta bine parul?
Rose:- Da ,domnisoaro. Se vede ca nu-ti pasa de aspectul tau, deloc! *spun sarcastica*
Kevin:-Mai taci...eu am motive!
Rose:- Acele motive sunt cumva... Erika?
Kevin:-Poate...oricum, nu te intereseaza pe tine...tu esti surioara mea mai mica si mai proasta! *ciufulindu-mi parul care era facut bucle si lasat liber pe spate*
Rose:- Mai mica si mai proasta, huh?! Bine, sa vedem cine te mai ajuta la teme!
Kevin:-Taci!*incep sa soseasca invitatii*
Rose:- Bine ati venit!
Asa am salutat invitatii timp de cateva minute bune, apoi l-am obligat pe Kev sa-mi ia locul pentru ca imi era sete.
☆Kevin pov☆
Dupa ce am terminat de intampinat majoritatea de invitati, am inceput sa o caut pe Erika...probabil avea vreo rochie neagra asa ca am mers la prima fata care avea rochie neagra...ii pun mana pe umar, iar aceasta se sperie si tipa...nu era ea...nu era Erika...imi cer scuze si ma adancesc in multimea de oameni...vad alta fata cu parul blond prins in coc si cu rochie neagra...nici de data asta nu e ea... Fata aceea, a tipat si mai tare si am primit cateva genti...hai ma...nu sunt asa urat...de ce toate se sperie de mine?! Dupa vreo ora in care am tot cautat-o pe Erika, prins in gandurile mele, simt cum cineva imi pune doua maini pe spate speriindu-ma...ma intorc si dau de ...cred ca am gasit-o! Era imbracata cu o rochie, cum am banuit neagra, avand o masca tot neagra, iar parul ei blond lung fiind lasat pe spate, ondulat...
Erika:-Hei!Sorry pentru sperietura...
Kevin:- Pe unde ai umblat? Te caut de ceva vreme.
Erika:-Am ajuns putin mai tarziu...Apropo, arati foarte bine!
Kevin:- Si tu esti cea mai frumoasa fata de la petrecere! *o sarut pe obraz*
Erika:-Exagerezi...dar oricum mersi...
Kevin:- Imi acordati acest dans? *intinzandu-i mana ca un domn cu maniere ce nu sunt*
Erika:-Cum sa nu...
☆Erika Pov☆
*Incepem sa dansam pe o melodie lenta...nu prea stiu sa dansez...nu a avut cine sa ma invete...la un momendat, imi vine sa intru in pamant de rusine...ce idioata sunt...ca sa va explic ce am facut...l-am calcat pe Kevin pe picior...nu cred ca m-am mai facut niciodata de ras asa cum m-am facut acum
Erika:-Scuze...Eu...nu stiu sa dansez...*spun stanjenita *
Kevin:- Nu are nimic, nu toti stiu sa danseze pe melodii lente.
Erika:-Nu, serios...scuze...stiu ca sunt aiurita si mereu stric tot...
Kevin:- Esti foarte amuzanta si foarte draguta. Daca vrei ne oprim...
Erika:-Da, te rog...Nu vreau sa ma fac de ras si mai mult de cat m-am facut...*ne oprim din dans si mergem la o masa*
Kevin:- Si cum ti se pare balul pana acum?
Erika:-Pai, pana acum frumos...adica pentru mine e putin ciudat pentru ca nu am mai fost pana acum la un bal...
Kevin:- Mda...Balul asta e mai sofisticat pentru ca vin invitati de clasa mare...
Mai voiam sa spun ceva dar atunci la masa noastra apare Ryan... da mana cu Kevin si apoi imi saruta mana...
Ryan:-Buna seara...permiteti-mi sa va spun ca sunteti superba, domnisoara Erika!
Erika:-Oh, multumesc...nici tu nu esti mai prejos...
Kevin:- Hey! Ryan, suntem ocupati, daca intelegi.
Ryan:-Oh, scuze de deranj...am vazut-o pe aceasta domnisora incantatoare si am zis sa trec sa o salut...
Kevin:-Gata, Ryan ! Intreci masura! Oricum, degeaba incerci!
Ryan:-De ce incerc degeaba? Ia zi!
Eu urmaream amuzata conversatia dintre ei...Sincer dintre ei doi l-as alege pe Kev, normal...
Kevin:- Erika vino cu mine! *ma trage de mana*
Erika:-Bine, domnule gelos!
Kevin:- Nu mai fura replici de la Rose si hai!
Erika:-Dar unde mergem?
Krvin:- Vreau sa-ti arat locul meu special!
Erika:-Ok...
Dupa cateva minute ajungem in gradina cu trandafiri...erau atat de multe tufe de trandafiri...si trandafirii erau absolut minunati...mergem intr-un fel de labirint...defapt erau mai multe drumuri despartite de tufe cu trandafiri , pana ajungem la un fel de foisor...era decorat cu luminite si acolo era un hamac si o masa cu patru scaune...
Erika:-Wow...*ramasesem aproape cu gura cascata*
Kevin:- Deci iti place?
Erika:-Da, foarte mult...nu am mai vazut un loc atat de frumos ca asta!
☆Rose pov☆
Balul mergea bine. Lumea parea sa se simta bine si nu erau plangeri...Chiar si asa, eu tot eram stresata... In ultimele zile am fost cam stresata si nu am putut dormi, cine stie ce...Poate o gura de aer proaspat m-ar linisti. Asa ca hotarasc sa ies pe balconul mare.
Ty:-Buna seara!*ranjind*
Rose:- Ty!!Am inceput sa am halucinatii, chiar ar trebui sa dorm putin..
Ty:-Nu halucinezi! Sunt chiar aici!*se apropie de mine si imi sopteste la ureche* Arati foarte bine!
Rose:- Mda...Imi spui si mie ce cauti aici?
Ty:-Pai e un bal al vampirilor...sunt unul asa ca am zis, de ce sa nu vin?
Rose:- Dar nu imi amintesc sa te fi invitat.
Ty:-Pai...am venit neinvitat...cam nepoliticos sa nu ma inviti si pe mine...oricum, ai facut o treaba destul de buna cu balul...si tu arati senzational *uitandu-se la mine din cap pana-n picioare cu un ranjet pervers*
Rose:- Poti si tu sa nu fii odata pervers?! Si urat din partea ta!
Ty:-Asta sunt eu si stiu ca tu ma placi asa cum sunt!
Rose:-Te plac pe naiba! Stii ce?! Nu mai am chef de tine, esti acolo fix la momentul perfect sa-mi strici ziua si...
In momentul urmator, se apropie brusc de mine si.... ma saruta...raman stana de piatra si incerc sa procesez ce se intampla...vreau sa ma retrag, smucindu-ma, dar el imi pune mainile pe talie si ma trage aproape de el...il observ cu coada ochiului pe Sebastian stand in usa... Ne despartim din... bleah... sarut... si Sebastian se apropie spunand...
Sebastian:-Imi cer scuze ca va deranjez...
Rose:- Sebastian... *jenata
Sebastian:-Pot vorbi doua minute cu tine, Rose?
Rose:- D-da... Asteapta-ma in camera mea, vin imediat...
Sebastian:- Cum spui tu... *spune si pleaca*
Ma intorc spre Ty, care ranjea pervers, si ma uit cu o privire ucigatoare la el... Sunt plina de nervi in momentul asta, sper sa nu-l iau la șuturi pe-aici!
Ty:- Vezi ca ti s-a intins rujul! *muscandu-si buza murdara de rujul meu, in clipa asta ii vine sa vomit...* Vrei sa te ajut sa....*se apropia din nou de mine, dar l-am intrerupt eu... Dandu-i o palma zdravana, intorcandu-i obrazul*
Rose:- Nu sunt jucaria ta, ai inteles?? Asa te comporti tu cu o fata?! Josnicule!! Dispari din casa asta!! Acum!!! *tip la el si fug din locul ala cat de repede pot*
Imi sterg buzele... Doamne, trebuie sa mi le dezinfectez... Si ma indrept in camera mea unde-l gasesc pe Sebastian...
Rose:- Scuze, Seb.....*ma intrerupe*
Sebastian:- Rose, trebuie sa-ti spun ceva... Urgent!
Rose:- Ce anume? *ma panichez*
Sebastian:- Vezi tu.....
________________________________
Heii! Scuze ca am postat tarziu capitolul dar am şcoala si mna...
Sunteti curiosi ce i-a spus Sebastian lui Rose?
Am nevoie de o parere...Merita sa continui cartea? Va place?