2.Bölüm

130 19 15
                                    

Yavaşça irkildim Hazal sadece bi soru uf "Aynı sınıfa düşmüşüz okulu gezdirdi öyle" "Ben markete gidiyorum evde hiç bisey yok" oturdum ve dusundum cok degismisti küçükken hep onla hayal kurardım bütün hayallerim onlaydı instagramına baktım o barbi suratlı yellozlaydı "Ben o kızı" noluyobe bana oha yoksa barbi suratlıyla bunlar sevgilimi? Bir meteor bir çakıl taşına bakarmıkı? Uyuya kalmıstım o sırada emre aramış (benden hoşlanan zengin çoçuk) Eylül açmış size geri dönücek demiş ve şimdi o mala geri  dönmek zorundayım aramıştım ''Emre beni aramışsın?'' ''Biz oraya taşınıyoruz 1,2 güne aynı liseye gidicez'' ''İyi''  iki üç konuşup kapattım bu çoçuk çok değişmişti tipi artık okadar iğrenç değildi.

....

O gün okula yürüyerek ve yanlız gidiyodum taşa ayağım çarpmıştı ve yere düşmüştüm. ''Ahh of sakarlığında bukadarı olsa gerek!'' denizde  gerideki bi evde yaşıyomuş ki beni gördü ''Hazal noldu böyle?'' ''Odunluğu bırakıpta kaldırsan diyorum?'' kaldırmıştı dizim morsarmıştı ''Acıyomu?'' ''Sence? öküzcüm'' ''-Cüm ha'' sırıtmıştı kucana almıştı evine kadar taşımız evinde mobilyaya koyup buz getirmişti ''Bura seninmi?'' ''Evet'' ''Güzelmiş'' buzu aynanda tutmuştuk ve ellerimiz birbirine gelmişti ''Yerim'' die mırıldanmıştı ''Yeni biri geliyomuş bugün bizim sınıfa heralde'' ''Emre mi iinanmıyorum çıldırıcam o yapışık bizim sınıfamı of!?'' şaşırmıştı ''Emre derken?'' ''Yapışığın teki uf geçti bacağımda'' ''Birlikte gidelim okula'' ''Tamam'' ''Minik bi parti düzenlenicekmiş duydunmu?'' ''Barbi suratlıyla gidersin işte'' güldü ''Güldenmi bahsediyosun yoksa kıs-kanıyorum deme'' ''Öf bigitya odun nolcak hiç okula gidesim yok gitmesekmi?'' ''Saçmalama meleğim'' ''Ne?!'' ''Diyomki melek grafitisi gördüm o a-klıma geldi'' ''Bide yalan söylemeyi becersen'' diye güldüm okula geldik emre bana sarıldı deniz sinirlendi emre nerdeyse deniz kadar daş olmuştu ''Emre hoşgeldin naber'' inadına iyi davrandım emreye ''İyi çok güzel olmuşsun hadi gel sınıfa gidelim'' deniz ''Şunla takılmayı bırakırmısın'' diye fısıldadı ''Barbi seni bekler'' dedim ve uzaklaştım sırama oturdum ''Artık bi kız arkadaş bulmalıydım'' diye mırıldandım Mira adında biriyle tanıştım onla takılıyodum olayları anlattım ve dediki ''Kalbini dinle''  şaşırmıştım gülümsedim ders başlıyordu                           

....

O gün yağmurluydu kapı çalmıştı koştum pijamalıydım Eylül uyuyordu Denizdi ıslanmıştı yine çok şirindi ''Benimle gelirmisin?'' ''Bi dakika içeri gel durma orda'' koşarak üste çıkıp şort yarım çorap yarım ceket içimede sıfır kol beyaz bluz giymiştim makyaj yapmadım saten yağmurda akıcaktı be dışarıya çıktımızda inanamamıştım ''İnananmıyorum'' kırmızı bi motosiklet ve arkasındada koca balonlar deniz beni kucana alıp motosiklete bindirdi arkadada bi sepet vardı gülüyordum Deniz ''Belime sarıl''dedi ''Nedenmiş o?''  ''Seni yerden toplamak istemeyiz'' dedi ve güldü yağmur durmuştu aşık oldum galba ya bi susarmısın çapkın iç ses seni.Gelmiştik çok mutluydum yüzümde gülücükler uçuyordu ''Balonları uçurmak istermisin?'' ''Evett'' diye sarıldım ''Ş-ey'' çekildim geri gülüyodu çok güzel gülüyodu bu sefer ama çok masum gülüyodu kıyamam Elime balonları verdi ve dediki ''Her kötü gününü söyleyerek uçur'' ''Tamam'' çok masum demiştim bunu ''Bu o lanet kadın yüzünden ....'' bitmişti ''Bidaki prenses'' piknik alanı görmüştüm kucana almıştı ''Biraz odunlukmu var sanki'' ''Sen odunla romantikliği karıştırmışsın'' dedi ve güldü. Piknik yapıyoduk sonra ortamıza bi köpüş dadldı çok tatlıydı ''Şen ne şiyinşin öyle köpek aniden başkasına gidince ben denizin üstüne yanlışlıkla düştüm ''A-y'' deniz beni kaldırarak omzuna koydu yerimya Eylül arıyordu.''O-olamaz!'' ''Noldu?!'' ''Eyl-ül napıca-m napıcam'' ''Sakinleş önce bi Sakin ol  ve bi yalan uyur'' Eylül ü aradım ''Eyl-ül pardon duymamışım ben yürüşe çıkyımda'' ''Hı-ı tamam'' deyip kapattı ''Eylül sanırsam kıskanıyo bizi'' ''Deniz az saçmala bence'' ''O kızda bişey var benim sağ duyum çok iyidir ve okızda bişeyvar'' ''Öyle olsun.'' ''Buraya aslında bişey söylemek için geldim'' ay nolur dilediğim şey olmasın nolur ''Neymiş o?'' ''Senden hoşlanıyorum'' şaşırmıştım ama aniden bana sarıldı ''Ş-ey aslında bende senden biraz hoşlandığım yalan deyil'' deyip bende ona sarıldım çok mutluydum   ona sımsıkı sarıldım.

'' ''Buraya aslında bişey söylemek için geldim'' ay nolur dilediğim şey olmasın nolur ''Neymiş o?'' ''Senden hoşlanıyorum'' şaşırmıştım ama aniden bana sarıldı ''Ş-ey aslında bende senden biraz hoşlandığım yalan deyil'' deyip bende ona sarıldım ço...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(O günden kalan tatlış resmimiz çok tatlıyız biliyorum)

Gizli mesaj geldi telefonuma açıp okuduk ''Hazal denize zarar vermemi istemiyosan beni seviceksin!'' endişelenmiştim ''Bu em-re olabilirmi? iinanamıyorum'' ''Evet o olmalı'' ''Deniz seni seni hiç birzaman hakettmedi bense yıllardır köpek gibi peşinden koşuyorum!'' bu esaj gelmişti naphamalıkdık ''Denize ''Korkuyoru-m'' diyince sarıldı bende ona sarıldım ''Saçının telie bile bi zarar gelmesine izin vermicem bitanem!'' mutlu olmuştum birinin bana sahip çıkmasına ''Azcık yürüsekmi?'' ''Olur bisaniye ama'' heryeri hemen toplamıştı deniz hafiften yağmur yağıyordu iki şemsiye almış geliyordu ''Hazırlıklı öküzüm benim'' ''Ver tamam'' diyip güldü verip yağmurda koşmaya başlamıştım çok güzelde yağmurun altında ''Gelsene buraya!'' gülüyodu şemsiyeleri biyere koyup yanıma geldi hırkasını çıkardı ve benle koşmaya başladı ben düştüm oda benim üstüme göz göze gelmiştik deniz gözlerime bakarak ''Bu gözlere bin sene yüz sene bakabilirim dedi ve iyice yaklaştı'' Bende yaklaşmıştım ve öpüşmüştük sonunda dudağımdan çekilmişti kendimi çok mutlu hissediyordum ve aniden gizli numara aradı ''Hazalcım hata yaptın hemde çokkk büyük bi hata bunun bedelini ağır ödiceksiniz'' şeytani bi gülüş attı Deniz tedirginleşmişti ama gösstermiyordu bende yüzüm buruk bi şekilde ''Gidebilirmiyi-z nütfen?'' ''Tamam ama benim eve'' dedi. 

....

Denizin evine gelmiştik tedirgindim gözümden bi yaş uçup gitti ''O-ff y-a y-a Eylül görürse'' ''İlişkimizi ggizlicez meleğim'' mutluydum neskafe yapmıştı deniz koltukta film izliceztik ''Romantik komedimi korkumu?'' gülümsedim ''Tabikide korku siccin olabilir mesela tab, korkmassan'' güldü ''Benmi korkmakmı güleyim bari'' yastık attım ''Sussas da makbül sevgilim'' ''Sevgilim diyen dillerini yiyim'' deyip 3 yastık birden attı ''Odun okadar romantikliğe bu kadar odunluk olurmu?'' diyip güldük film bitmişti ben Denizin kucapında uyuya kalmmıştım tam uyandım deniz beni izliyodu kıyamamya Yanağına bi buse kondurdum ''Film yerine benimi izledin şapşik?'' güldü ''Sen saten benim filmimsin bitanem'' dedi hala üstümdekiler kurumamıştı ''Giysin varmı boşda?'' ''Üstümdekiler ne yaprakmı?'' güldü bana bi şort birde tşört attı tuvalete girip üstümü değişdim şort olmuştu ama t-shirt 3 yaşındaki çoçukları 15 yaşındaki ablalarının üstüne giyip abla naşıl oldum gibi  işey olmuştum deniz beni görünce güldü ve mesaj geldı ''Denizi bukadar çokmu seviyosun? ozaman eylüle söyliceksin yada benmi söyliyim?!'' bi mesaj gelmişti ve diyoduki..

"Sadece Sen"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin