İnanmıyorum bubu bi bebek! Nası yani "Bu bebegi almalıyız tozdan ölmek uzere ev iyi yakın zamanda haber veririz" adam kafasını salladı bizde en çabuk zamanda eve gittik eylül ve emre de ordaydı bebegi gorunce cok sasırdılar."Oha hamilemiydin yoh artık" Eylül sacmalama istersen baktımız evde bulduk" büyük bi kovanın icine su doldurmustum bebegi kundaktan alıp koydum."Cok sirin baksana" denizde "Adı ne olsun erkek cocugu bu?"Bence adı Selim olsun" hepsi onayladılar.D enizle alışverise cıkmalıydık "Deniz hazırlan alışverise" "Eylüle cık iste" "Hödük" "Eylül gel
Tosum sen" selime o tozlu kundaga geri koymadik evde kucuk bi buset varmıs ona koyduk ve magazaya gittik "Ayy cok tatlı bunlar" "Ayy evet yaa yerim" minik minik corablar minik pantolonlar Selim eliyle biyeri gosterip ağlamaya basladı sonra gosterdigi yere gittik minik pelüş oyuncaklar vardı istegi bitaneyi aldık sonra selim bana ayye diye sarıldı eylulle ikimzde cok mutlu olmustuk kafasindan öptük sonra denize iki uc kiyafet bi bebek arabası aldık ve ödeme yaptıktan sonra denizi arabaya koyduk biyerde oturduk.
"Hazal bu bebeğin bi anne babası olması lazım böyle bırakılamaz bi cocuk kurumuna versek sonra sahiplensek."
"Ya ya bizden alırlarsa napıcaz hic gostermicez.
...
Deniz'in gözünden
"Lan trik eylülle aralar nasıl?"
"Bi sen eksiktin anasına iyi ama daha açılmadım"
"İyi boh yedin Selim in odası nerde olsun?"
"Hazal o evi tutucakya orda olur buyuk ihtimalle"
"Bisey sorcam o parayı hazal nerden buluyo?"
"Hazal 2'5yıl boyunca calısmıs biriktirmis"
"Dayanıklı kızmış harbi"
...
"Bisey dicem o cocugu alirlarsa geri almak icin evlenmeniz lazim"
"Bide o var neyse"dışarı çıktık.Bi yavru köpek sevelim dedi emre severken anası geldi tabiki ve kovalamaya basladı "Emre yapıcağınn isi!" "Napem yane cok sirindi" "Sus pen trik" "Kos lan kos geliyo" en sonunda bi kafeye geldikki kızlarda ordaymıs selimi kucakladım hemen.
"KOCUM benim kocum oy oyun parkına gidelimmi aslan"
"Hazal:Bi hayvanat bahcesini saymaıgın kaldı"
"Deniz:İki dakika giydirelim kundakta üsicek cocuk" giydirdim ağlamaya basladı
"Altını pislemis al denizcim tepe tepe degistir"hee nah temizlerim.
"Tamamda ben bilmiyorum"
"Ver ver hadi" hazal lavaboya gitti.
Hazalın gözünden
Lannyine kaldı bu alt deistirme seansı bebegin altına bomba koysak daha az kokar yeminlen" bebegin altını degistirdim bebek dans edermis gibi gulerek dans etmeye basladi sjsjsjjs gulerek masaya geri dondum.
"BENDEN İYİ dansediyo yeminlen"
....
Yeni tuttugum eve geldik elimizde boyalar selim bnm yanimda uyuyacaktı oyuzden benim odamı mavi beyaz yaptık deniz burnuma klasik olarak boya surdu bende elimi yuzune gecirdim güldüm sonra beni kucklıyıp boyanın üstünde dolandırdı "Bunu yapamassın demi?" Dedim ve kendimi boyanın icinde buldum eylülle emre bize mal gibi bakıyodu "Hazal banyo yapcak baskayer bulamadınmı?" Mal gibi herkez güldü "üf saçmalamayın"
.....
Nerdeyse tüm odalar bitmisti tabikide bizde bitmistik kusumu alıp selimle tanıstırdım selim kusları cok sevmisti "kuss kus" "Selim makarna adı ögrendi" Selimi erkeklere emanet edip eylülle esya alısverisine cıktık.
......
Yarın olmustu esyalar eve teker teker gitmisti bizde onları teker teker yerlestirdik ev artık gercek bi eve benzemisti.O turma odası mutis olmus .
En sonunda kendi evimde kalabilecektim uf eylül bu gece bende kalıcaktı ben yorgunluktn uyuyakalmısım ki bi cebabsız arama vardı inanmıyorum alam ablam aramıstı uzun zamandır gorusmuyoduk hic bi aile bireyimle gorusmuyoduk hemen geri dondum ve aradım.
-Ablam bitanem seni cok ozledim antalyadan dondunmu?
-Kardeslerin gulu olayları duydum cok iyi yapmısın kacmakla dondum ve bil bakalım nereye geliyorum!
-Y-oksa yanımamı inanmıyorum!
-2 3 gün icinde geliyorum kalïcak bi evin var demi ponciğim
-Yeni ev tuttum biriktirdigim parayla cok iyi oldu hersey yeni gelebilirsin bitanem
Biraz gıybet yapıp kapaattım gobek atıyodumki kosakosa eylule haber verdim evde gobek atmaya basladık selimde el cırpıyodu jsjjsjs "Selimin haremi gibi bisey oldu sjsjj" "Aynen" gün bitmek üzereydi eylülle emre kavga etmisler telefonda onu dinliyodum "Bak simdi ben burda kaldımya ondan once berkay die bi arkadasim vardi onla karsilasmistim konusurken emre godu ve sinirli bi sekilde gitti onun evine gittim ve bana tek dedigi o cocukla git konus dedi ve kapattı" "Oha yani emre seni kıskanmışmı bence emre seni seviyoki kıskanıyo cöpcatanlıkmı yapsam" güldük selimi kucama alıp besigine koydum ve yaninabebek diafonumu öy!e bisy koydum.
...
Gecenin dortuydu selim ağlamaya baslamıstı atesi vardı eylulle hastaneye goturduk hemennhemennacile aldılar ben aglıyordum deniz ve emrede gelmisti deniz bana sarıldı "Korkma" dedi yatıstım doktor dısarı cıktı ve dediki "Hafifbi ateslenme ustune cok kalın giydirmissiniz omdan" sinirli bi sekilde aglamaya baslamistım "Hep hepsi benim suucum" sonra hemsire geldi ve dediki "Asagıda bu cocugun sağlık durumu ve anne baba oldunuza doru imzalar gerek ve tc ye bakılacak" inanmıyorum simdi napıcaz nahapmamız gerek eylul deniz emre hepsi ayrı bi endiseliydi herseyi acıklamalımıydıkki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sen"
RomanceNe olursa olsun ne yaparsa yapsın... unutamazki insan sevdigini her gördüğünde yine carpar yüregi yine canlanır o içindeki sevda iste benimde aynen bu gibi sevdam İyi okumalar^^