9.Bölüm

43 11 0
                                    

"Hazal iyimisin gercekten cok merak ettik."
"Nihayet biri sana karakter almış."
"Bak o gece..."
"Blablabla bide anlatsaydın neler yasadınızı!." Ve yuzune kapattım buneya bune yussuzlukya bu bune cesaret! Kimden alıyo bu cesaretiya ben vicdanımla actim lan o telefonu hoduk selim aklıma gelmisti yine aglamaya baslamıştım biran once selimi gormem lazımdı yataga yattım ama uyuyamadım of of ve en sonunda yelizi durttum deniz ofkeli sekilde.
"Ne varlan bi uyutmadın!"
"Gidiyorum"
"İyi bok yiyosun o seref ozurlusune git tammamı!"
"Kes lan sesini ben yavruma gidiyom!" Kafa salladı teyzeme ve amcama sarıldım ve gittim yurda gittim selimi gordugumde ona sarıldım kokladım "Geldim iste annen geldi yavrum bitanem" o sırada

Deniz'in Gözünden
Hazal herseyi yanlıs anlamıstı ama oyle degildi bilerek aldatmamıstım melise donup.
"Nahaptini saniyosun sen!"
"Deniz karnimda senin cocugun var" iki uc belge uzatti ama inanmiyorum baba kısmında benim adım yazılıydı Hazalın ablasi geldi ve elimden belgeleri aldı baktı.
"Deniz!Deniz sen nası bi insansın ya sen insanmısınki ha solesene! Kızı kullanmaya utanmıyomusun!"
"Kayboldugum gece bana biseyler icirdi tamammı nahaptıysa kendikendine yaptı!" "Cocukta kendi kendine yapılıyo saten be!" Diz coktum nefes alamiyodum sanki hersey ust bananinat yapılmıştiki babanem aradı.
"Ogulum senin lisehin orda cenaze vardir oraya geliyom gelmisken 4 5 hafta kalacem"
Yok artık yani her bok benim ustume sıcmaya geliyo valla ya yeter lan!.
"Ta-mam" dedim ve kapattım basım donmeye basladı ve yere yığıldım
...
Gozlerimi acamadım bi an kalkmıyolardı sonunda yavasca acılabildi doktor cıktı ve buse abla girdi.
"De-niz herseyi anlat nutfen zorlanıyosan hic zorlama"
"Bak Buse ablam ....................... yani okız hic pesimi bırakmadı ve sizofren kesildi"
"Bak Deniz Hazal herseyi kaybetti ilk once annesini sonra babasının sevgisini yanlız kaldı aynı oksuz yetim bi kız gibi sen cıktın sevgini verdin kimse yokken Sadece Sen a guvendi ama aldattını duydugunda yıkıldı" doktor iceri girdi ve "Hastanın dinlenmesi gerek aksama taburcu olur zaten" dedi ve buse abla bana su icirdikten sonra gitti kalbim yanıyordu sanki vucudumdan cıkarcasına icim acıyordu hazalım benim güven melegim ben sana ihanet etmedim.....
....
Taburcu oldum ondan sonra evine gelicektim yarın sabah babanem gelicekti etrafı toparladım 3 saatim gitmisti bi an belediyeyi çagırmayı düsünmüstüm ve aklıma selim geldi 2 3 gündür onu hic ziyaret edememistim yatagıma çıkıp uyudum
.......
Pek rahat uyuyamadım oyüzden sabah erkenden gittim tam iceri giricektimki Hazal selimi kucaklamıs aglıyordu yanına giticektim ama beni dinlemicekti hemen kostum ve danısmadan kagıt aldım ve yazmaya basladım ve en sonunda bitti yukarı cıktım tam cıkıcaktıki kolundan tutttum ve mektubu uzattım "Nut-fen oku" dedim hazalın gozleri doldu "V-e-r" yanağından optum istemesede ve selimin yanına gectim kucagimdaydi oglum oglum benim.
Hazalın Gozunden
Onu gordum neden hayat hic beklemedigin anda kalbine bıcak saplar neden tek guvemdigin kisi **** çıkar neden ha kolumdan sıkmadan tuttu ve bana mektup verdi gozlerim doluydu iki soz ettim goz yaslarim artık duramıyodu kosarak merdivenden asagı indim dayanicak gucum yoktu yağmur yagıyordu kostum kostum ve nefesimin bittigi yerde durdum bi banka oturdum goz yaslarimi silsemde dinmiyordu tam mektubu açıcakken yanıma minnik üsümüs bi kopek geldi titriyordu ona sarildim ve v antamdan kisa kot ceketimi çıkardım ve ustune koydum titremesi gitmisti bacagima uzanmıs uyuyordu mektubu actım ve kendimi tutamadım mektubta hersey yazıyordu ama ama melisin hamile oldugunu degistirmiyordu napıcaktım sevdigim adamdan baskasının bebeginin olmasına dayanıcakmıydım yoksa bu isi bitirecekmiydim?

"Sadece Sen"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin