-Hazal se-ni cok ö-zledim (yüzünde kücükte olsa bir tebessüm oluştu)Ve yine konusmaya basladı
-Seni zorlamak istemiyorum bize ikimize bi sans ver herseyi yoluna koyucam tammammı ama sen iste yeter hatta bi kac gün düsün-
-Tamam Deniz tamam (kapıyı çekip cıktım)
......
Eve vardım simdiyse düsünme zamanıydı o uçsuz bucaksız sevda girdabina baslamistim yine bence bi sans herseyi hakederdi ama buna hazırmıydım herseye yeniden katlanmaya ne kadar yipransamda sevdami korumaya biraz uyku herseyi çözer ya....
......
Sabah oldu hemen cevabı vermek istiyodum cabuck giyindim hemen bi taksiye bindim ve direk hastanedeydim hemen onun odasina girdim ve ayaklanmıstı.
-Ha-zal-
-Evet hazırım!(Sarıldım)Sanki onun kollarında huzur buluyordum sanki onun sarılması beni saran koruyup kollıyan bir melek gibiydi.
-Ozaman gel bi restorana gidelim sana herseyi anlaticam
-Tamam
.....
Restorana varmistik bi masaya oturduk Deniz derin bi nefes alarak.
-Sen gittikten sonra Melis'i doktora goturmek icin zorladim ve en sonunda bin bir takla atarak goturtum ve bebek yokmus o yalancı herseyi planlamis bunu ögrendikten sonra sinirlenip her gördügümde sinirli bakarak onu korkuttum ve artik yuzume bile bakamiyo senden sonra o cocukta benle ugrasmayi birakti heralde polis alip hapse fln atmıştır.
-Ben artık burda kalmak istemiyorum Deniz.
-Nası?
-Hersey burda yasandı yine olabilir bu olaylar cunku herkez nerde oldugumuzu biliyo deniz.
-Nereye gidicez peki?
-Yurt dısına.
-Peki digerleri nolıcak arkadaşlarımız?
-Onu sen düşün aşkım? Arkadaşımı?
-Hazırlan gidiyoruz.
-Tamam. Mutluluktan olmek uzareydim gercektende cok guzel olucaktı
......
Artık halizimi toplama zamanı gelmisti artik hic biseyi dusunmeme gerek yok ne abuk subuk insanlar,kalitesiz dusunmeye deymiyen insanlar,deger verdigin halde seni kolayca kiran insanlar..... Derin bi nafes aldım ve sıra sıra hepsini doldurmaya başladım.
.....
Uyuya kalmış olmalıyım ucagın kalkmasına sadece 1 saat var off Hazal!? Hemen giyindim Deniz 30dan fazla aramis hemen onu aradim.aradiktn 5dk sonra evin önündeydi hemen arabaya bindim.
-Cok bravo ya ne kadar cabuk giyindin.
-Deniz susta yetiselim.
-Tamam canım.
Özledim ya su lafı özlemişim yanlızlıktan olmekten kurtardi tabikide harbi cok yanlizmisim oha daha yeni farketisim.
......
Sonunda yetistik Akdeniz bolgesinde Antalyaya gidicektik ve sonunda ucaga yetisebildik.
......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sen"
RomanceNe olursa olsun ne yaparsa yapsın... unutamazki insan sevdigini her gördüğünde yine carpar yüregi yine canlanır o içindeki sevda iste benimde aynen bu gibi sevdam İyi okumalar^^