Berk arabasından indi.
"Simdi gör bakalım artisligin kime Deniz efendi."
"Arkana milleti alıcana tek teke gel lan!"
"Gor sen simdi Berk kim seni *#&#*#^''
Arabadan 3-4 adam indi has *****.
....
Uyandığımda yolun kenarında üstüm basım yırtıktı kasımın yanı patlamıstı ordan akan kanlar beyaz yüzümde kurumustu tek hatırladıgımsa 5-6 yumruk atıktan sonra adamın bitanesi biseyle kafama indirdi ve karanlık.
......
Eve gittim Babanem uyuyordu birden Hazal dan mesaj geldi.
"Kapıyı aç"
Kapıyı actım Hazal yuzuku gorunce cok sasırdı ve gözleri doldu boynuma atladı.
"Hepsi benim yuzumden."
"Senle bi alakası yok."
"A-nlatıcam"
"Gec iceri."
Iceri gecti odama cıktık babanem farketmesin die odaya cıktık Hazal'ın gözleri dolmustu.
"Se-y"
"Derin nefes al" Hazal nefes aldı ve herseyi bi hamlede anlattı.
"Deniz bak senin beni altattını dusundugumde Berkle cıktım bunun babası mafyamış benden kendimden sogutmaya calısıyodumki anladı tartıstık ayrıldık seni kıskandıgı icin yani."
"Mafyaysa yandık daha devamı var bu tek dovmelik is deyil bu arda Melis bi sekilde tahlil yaptırmalıyız"
"Bana sarılırmısın?"Ona sarıldım sımsıkı sarıldım sonra bana bakıp.
"Su kasına pasuman yapmalıyız." "Gerek yokya."
"Bananeya benim yüzümden bak vicdan azabından ölürüm bak."
"Tamam tamam."
Hazal'ın Gözünden
Banyoya gittim hala keendimi suclu hissediyordum belki oldurselerdi napardım ben hemen gozlerimi sildim ve malzemeleri aldıp odaya döndüm.
"Agladınmı sen?"
"Yo-o susta pasumanını yapıyım"
Pamuga biraz ilac doktum ve kasına basırdım en sonunda yara bandını taktım.Asagı indik Melis bana baktı ikimizi gordu ve sinirlendi.
"Nine ben hamileyim."
"Ne nası?!"
"O gece cok icmisti."
"Hemen evlenisiniz cocuhlar!"
Lanet ya hemen atıldım.
"Ama olmayadabilir."
"Nası guzum ozaman test yaptıralım."
"Hay-ır ne ge-re-k vat?"
"Melis hamileyim diyosun neden korktunki yoksa deilmisin?Bu konusmadan sonrA geri cıktı ve evden tüydü.
.....
Okul icin eve gittim hazırlandım okula geldim.Hocadan hemen sonra geldim ve girdigim anda 1kova su ustumden asa dokuldu "Cok komik!"Hertarafım su olmustu ve ilerledim an bi kova un geldi.
"Öhö-öhö Berrkkk!!!"Öfkeliydim berk geldi benim halime baktı "Cok yakısmıs ahahHah."
"Sen tam bir ^&&#^&@*sın senden nefret edi-"
"Sanırsam seni müdür cahırdı."
"Öf!" Onu omzumla ittirdim ve cantasindan aldıgı suyu yüzüme bosalttı iyice heyerim yapısyapıS olmustu.
"Naptını sanıyosunya sen @#!*@*&@, bir insanmisin ah pardon yanlıs soru sen insanmısın!"
Hoca bana donup "Hazal hemen mudurun odasına hemen" Sinirlenerek gittim.
....
"Efendim mudur bey"
"Okuldan cıkıyosun."
"Nasıl?!"
"Kovuldun okula gec kaldın ve bida yok yazıldın yani gidiyosun."
"Bi sans daha verseniz."
"Sans bitti."
"İmza versek peki nutfen?"
"Sana bir gercek soyleyeyimmiben Berk'in babasıyım."
"Nas-"
"Hadi ama benin zaman kaybına ihtiyacım yok."
Kapıyı sertce carptım.
.......
Okulum yok calısmam gerek bi is bulmalıydım ablamın calıstıgı sirket eleman arıyordu.
"Merhaba,hala eleman arıyormusunuz acaba?"
"Evet isterseniz goruselim."
"Cok saolun."
.....
Eve vardım ablam okuldan kavulduma sinirlendi ablam bi moda sirletinde calısıyordu ve oraya uygun giyinmeliydim alısverise cıktık hemen ben nekadar salas beyeniyorsam ablam okadar dar begeniyordu.
....
En sonunda bi elbisede karar kıldık.(Bu elbisede karar kıldık)
......
Yarın oldu gec kalmamak icin 9:00da olan ise7de kalktım makyajı falan yaptıktan sonra hemen hazırlandım ve cıktım.
......
Iceri girdim hemen is gorusmesi icin ofise girdim beni bekliyolardı.
"Merhaba,Hazalcım."
"Merhaba."
"Baslıyalımmı?"
"Tabikide!"
.......
"Buda en son soru Hazal giyim tarzın nasıldır?"
"Genellikle bol giyinirim ama dar stlaprez.........toprak rengleri iyi olabilir."
"Tarz anlayısın iyi gibi bakalım zamanla yüksebilirsin ofisin 4.katta."
"Cok tesekkur ederim."
.....
2-3 arkadas edinmistik Deniz arıyordu.
"Alo efendim"
"Okuldanmı atıldın?"
"Evet ise girdim."
....
Dosyaları inceliyordumki gizli numara aradı.
"Hazal cokmutlu olma bence cunku oyun da yeni başlıyo bu sadece baslangıc."
"Sen-n kimsin?!"
"Yakında ögrenirsin Hazal."
Ve kapattı noluyodu neden böyle seyler oluyordu neden?!
.....
Cıkıs gelmisti dosyalarımı elime alıp cıkmıstım o telefondan sonra korkuyordum deniz de cagıramazdım bida yaralanmasına izin veremezdim yurumeye basladım.
.....
Yoldan gecmem icin bekliyordumki siyahlı bi araba onumde durdu ve beni iceri soktu ve kapıyı kapattı ben cıkmaya calısıyordum.
"Bırakın beni!"
"Sus yoksa uyuturuz!"
"İmda-"Ve gozlerim karardı amk arabamı neden almadım!
......
Gözlerimi yavasca actım ve karanlık pis orümcekli bi odadaydım sandalyeye baglanmıstım ve kapıyı biri actı Berk!Tabiya.
"Nasılsın bakalım!Bence gayet iyi gözüküyosun."
"Berk cıkar beni dedim sana!"
"Ama ilk önce senle bisey konusnamız lazım."Karsıma bi sandalye cekti ve cebinden bi sey cıkardı ama göstermedi.
"Elimde ne var acaba!"Elini açtı ve kolyemdi nası onu nasıl aldı.
"Bunu yapmıcalsın dimi?"
"Sana bağlı sevgili anneciginin fotorafı benim elimde."
Ve yine o @&@5@@&@/@& igneden yaptılar lanetya o annemin fotorafını bisey olsun o mafyayıda ****** o Berkde *****
......
Busefer gozlerimi actıgımda havuzun basında ellerim bağlıydı.
"Bu fotorafı almakmı istiyorsan bogulmadan o tıpacı acıp kendini kurtarıcaksın ama dikkat et havuz derin!"
"Ama-"
"Yoksa sevgili annecine 2.defadamı kaybediceksin!"Bunu yapmam lazımdı annemi2.kez kaybedemezdim o benim biricigimdi erin bi nefes aldım ve atladım.Düsdügüm gibi dipe battım yuzmeye basladım ama tıpa havuzun ortasındaydı cok az kalmıstı nefesim daralmaya baslamıstı
.......
Bogulmak uzereyken tıpaya açtım nefes nefeseydim.
"Ver o fotorafı ver oho-oho"
"Tamam sakin ol getiriyorum!"elinde ufak bi kutuyla geldi icind kuller vardı ve ustume doktu.
"Al bakalım hahhah"
"Allah belanı versinya"Aglamaktan gozlerim sismisti ve yine o lanet iğneden yemistim.
.......
Gozumu actıgımda ofisin kantin koltuklarından biriydim ustum basım yara bere icindeydi.
.......
Eve vardım ablamın gelmesine 15dk vardı heryerimi temizledim kapatabilldigim kadar yaralarımı kapattım ve zil caldı gelen deniz ve ablamdı yuzumde hala izler vardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sen"
Storie d'amoreNe olursa olsun ne yaparsa yapsın... unutamazki insan sevdigini her gördüğünde yine carpar yüregi yine canlanır o içindeki sevda iste benimde aynen bu gibi sevdam İyi okumalar^^