"Biz bu emreyle aynı mahalledeydik birlikte okula gidiyoduk sonra bu bana aşık oldu istemedim zorladı en sonunda bigün herkezin icinde "İstemiyorum seni anlamıyonmu be!" Diye bağırdım o günden sonra arkadastık hic bu konuyu açmıyodu noldunu bilmiyodum bu sıra hap kullanıyodu ama son 4 5 gündür böyle"
"Benim aklıma bi fikir geliyo ama" "Bence bu hap yan etki yapıyo olabilir sence"
"Bencede"
...
Uyuyakalmışım ve tahmin edin kimin yanında denizin eli benim belimde benim kolum denizin boynundaydı oha uyanıyo uyumus taklidimi yapsamki aha kalktı uyuyo taklidi yapıyodum ama beceremedim ve gözlerimi açtım "Öpücük borcumu ala bilirmiyim hanım efendi" "O azcık zor" "İllada benmi alıyım yani" "Git o barbiyi op" belimden tutup yaklaştırarak "Benim sevgilim kıskanmışmı?" Diyip burnumdan öptu "Seven kıskanır yavrum" "Bide bana odun der yavrum dedi hatunum diyimde gör sen" "Maçomu olmaya karar verdin?" "Olabilir hatunum" "Gözlerini kapatta opiyim" gozlerini kapattim an telefonumdan igrenç bi kız açıp onu dudana yapıştırdım gülmeye başlamıştım gozlerini açıncada "Görürsün sen" deyip dudağıma yapıştı en sonunda çekildi "Ben giddiyorum eve sevgilim." El saaladı bende eve gittim eve geldigimde eylul havada ucuyodu "Noluyo?" Dedigimde "Y-ok bisey" dedi olanları anlatmalıydım ama emre bunu bilirdi ama mesajlaşmlArı onlarıda gorebilirdi buldum hani su gorunmez kalemler varya onlardan alıcaktım hani beyaz yazan ısık tuttugunda gozuken onu alıcaktım okudugundada imha edicektim hemen aldım ve emrenin neler yaptıklarını anlattım ona verdim "oku" dedimmve ısıklı kalemi verdim 6 7 dakika sonra geldi "inanmıyorum" dedi bende kağıdı yaktım ve imha ettim ağlamaya başladı "Ama ben ben ondan hoslanmıstım" "Denize noldu?" "Deniz beni sevmiyo kaç kere pesinden kostum" "Emre peki?" "Bak mesajlaştık".
"Emre:Naber"
"Eylul:İyi"
....
Sonra onu aramış ve demiski "S-ey yemeğe çıkalımmı?" "Ol-ur" demiş bu cocuk neyin pesinde "eylül senden bisey istiyebilirmiyim" "Tabiki pıtırcığım" ve anlatmaya başladım.
...
Eylül beni çağırdı"Sence" "Bence onlar deilde su olmalı" "Evett ayy cok guzel" ona siyah mini siyah straplez bi elbise gösterdim saçlarınıda altlarını dalgalandırdık.Emre kapı zilini çaldı ben kendimi lavaboya kilileyip ses çıkarmadım.
Eylül'ün Gözünden
Emre eve geldi çantamı alıp arabasına bindik emre takım elbise giymis ins herkes yolunda gider bende hap kullanıp kullanmadını öğrenebilirim gelmistik kapıyı açtı ve elimden tuttu araban cıkarken ayağım takıldı ve ona tuttum aniden göz göze gelmistik öpüśücektikki garson icine sıçtı "Arabanızı garaja parkediyimmi efendim" sinirli bi sekilde "et!" Dedi yanağımdan öptü ve içeri gectik yemek yedik falan filan tam beni bırakıcakken "İçeri gelsene" dedim İçeri geldi sonra ona neskafe yaptım ama icine uyku ilacı kattım aşırı derecede o uyuduktan sonra hazal geldi yanında bi doktor vardı ilacı kullandını ama yanlış kullandığı icin boyle intikam almak istedigini soyledi doktoru gonderdik emreyi bağladık uyanıncada Emre seninle bi sey konusmamız lazım dedik.
"Emre o ilacları yanlıs kullandıgın icin böyle oluyosun bu sen değilsin"
"OLABİRLİR ama bu ilact kendimi buluyorum sakinlestirici icirdik ve ceketinden ilaclarını alarak üstüne tekrar günde yarım yazdık uyandıgındaysa gelip "Koltukta uyuya kalmışşın bitanem" dedim hazal geldi ve ona ve denize yaptıklarını anlattı ama onu affettik denize haber verdi.
.....
Hazal'ın Gözünden
Kurtulduk oyeoyeoye ertesi gün okula denizle birlikte gittik bi mezuniyet partisi varmış denize hemen "gittsekmi" dedim "Olabilir" dedi deniz sınıfa girdi bende miraya olanları anlattım sınıfa geldimde ise barbi suratlı denizin yanındaydı beni gördü ve denizin dudağına yapıştı "Deniz?!" Dedim ve sınıftan ağlıyarak çıktım.Yinemi yinemi yanlış kisiyi sevdim yinemi bi banka oturdum Deniz yanıma geldi "Bak o kız bana 5 yıldır aşık her sevgilim olunca ayırmak icin boyle yapıyo" "Defol" "Defolmuyorum" "Siktir et"diyip kalktım
....
Mirayla kantinde yemek yiyodukki cem geldi kankam olur kendisi "Naber obur prensesler"dedi ve güldü "Ne yani yerken güzel gorünelim die 10 saattemi yiyelim" dedim deniz geldi ve bizi gordu ben caktirmadan baktım ama neyse bizim masaya onune gelen geldi gelen geldi masa 4 kisilikken9 kisilik oldu gAribim denizde ordan čaktırmadan bakıyodum.
....
Son derste bitti mirayla gidicektim off denize haksızlıkmı ettimki kendime ev arıyacaktım "Kanka bildigin satılık veya kiralık ev biliyomusun?" "Evet kanka denizin evinden once 200 metre sonra falan bi satılık ev var" "Bakarım ben oraya"
.....
Yeni bi sabah olmustu odamdaydım pencerem açıktı nedense kalktığımsa odamda kafeste bi kus vardı ve yanında birde not vardı adı melek olsunmu? Diyodu yerimm hemen giyindim ve kusumu alıp denizin kapısını çaldım açtığında pijamalıydı actı anda sarıldım "Affettimm!" Gulumsedi ve beni dondurdürdü yere bıraktığında kuşumuzu aldım "Meleğimizide aldım" "İki melek bi ara gelmemeliydi" dedi ve yastık fırlattım "Kıskanç melegim" dedi ve "Ben mi dun senin kantinde gozleri gormeliydin bukelemun gibi gozleri acmıs bakıyodun be salak" dedim ve guldum kusu aldı ve sephaya koyydu "Gel bakalım" dedi ve gıdıklamaya başladı "Ayıcığım dursanaa" en sonunda "Benim cok uykum var" uyucam dedi ve gitti bende kapının üstüne buzlu soğuk su koymustum çığlık attım deniz uyandi kapıyı açtı ve an buzlu su üstüne hucumladı gormeniz lazım djdjdhsjsj gülme krizindeydim ama gelip bana sarıldı cok soguktu pislik "Dondumm" "Çok guzel dimi cok iyi serinledin" "en sonunda karnina tekme attim ve banyodan bi kova suyla geldim "Gel lo burayada gösterem sana soguhu pislik seni" ustune bosaltiim suyu.
...
Satılık eve bakmaya gittik.E vi görunce inanamadım evin bi kösesinde..Arkadaşlar gerçektende hikaye sıkıcıysa nütfen yorm yazın ya silicem yada düzenleme yapıcam.(!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sen"
RomanceNe olursa olsun ne yaparsa yapsın... unutamazki insan sevdigini her gördüğünde yine carpar yüregi yine canlanır o içindeki sevda iste benimde aynen bu gibi sevdam İyi okumalar^^