10

280 23 19
                                    

Bölüm bayağı bayağı geç geldi. Gerçi okuyan var onu da bilmiyorum. Varsa iyi okumalar!

"Lanet, lanet olsun ki." Dedim ve hıçkırıp göz yaşlarımı sildim.

"Shh." Dedi ve kollarıyla beni sardı.

"Seni evine götürmemi ister misin?"

"Hayır istemiyorum." Diyip ondan ayrıldım ve elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim.

"Bugün gecelere akmak istiyorum ağağağağğ!" Bağırıp sokağa doğru koşmaya başladım.

"Hey, Maria dur!" Bağırmasına aldırmadan koşmaya devam ettim. Karşıma birden çığlık atan kızlar çıkınca durdum.

"Kimsiniz kızım siz?" Dediğimde halen çığlık atıyorlardı.

"Siz hayran mısınız?" Diye sorup elimdeki bitmiş birayı atıp, diğerini açtım. Çığlık atmaya devam ediyorlardı.

"Var ya benim hayatım çok boktan. Ailemin öyle kızlarıyla çok ilgilenirmiş gibi durduğuna bakmayın siz. Beni zorla evlendirecekler. Şu Maria Joyde miydi neydi, benim iş de ona döndü anasını satayım."

"Maria sus!" Diye bağırıp yanıma doğru hızlı adımlarla geldi Cody. Gözlerimi devirdim. Kızlar onu görünce çığlığını şiddetlendirdiler. Gece yarısında bu kızların burada işi neydi? Peki ya benim işim?

"Siz, Aman Tanrım siz çok yakışıyorsunuz!" Diye bağırdı içlerinden biri.

"Amk, ne yakışması?" Diyip birayı tepeme diktim. Cody elimden alıp birayı fırlattı.

Sorun değildi.

Göğsüme soktuğum diğer birayı çıkarıp açtım ve hızlıca tepeme diktim. Cody hızlı bir hareketle onu da elimden aldı.

"Kızlar, siz Maria'nın saçmalamalarına bakmayın. İçti biraz, gördüğünüz gibi."

"Hiçte bile, ben hiçbir şey içmedim bira bey." Başım dönüyordu. Kızlar fotoğraflarımızı çekmeye başlamıştı bile.

"Kızlar bakın bu aramızda geçen saçma konuşmadan kimsenin haberi olmaması lazım. Eğer bu bir sır olarak kalırsa, size numaramı verebilirim." Diyip göz kırptı. Üç kız da erimişçesine baktılar.

"Ben gidiyorum amk bu ne ya." Diyip hızlı hızlı yürümeye başladım. Biram da bitmişti!

Cody üç dakika sonra yanıma gelince beni kucakladı.

"Hayır, hayır Cody hayır. Kesinlikle hayır istemiyorum eve gitmek filan daha az önce evden çıktım ben!" Diye bağırıp sırtını yumrukladım. Çok iriydi.

"Kes sesini güzelim." Diyip bir on dakika kadar yürüdü. Tabii ben de sırtında olduğum için mecburen onunla gittim.

Beni arabasının ön koltuğuna oturttu ve kendi de şoför koltuğuna ilerledi. O ilerlerken arabadan inip koşmaya başladım.

Kaçamadım tabii ki.

Beni kucakladığı gibi geri arabaya soktu. Koşarak kendi koltuğuna giderken yine indim ve yine koşmaya başladım.

Yine beni yakaladı ve oturttu.

Koltuğuna geçerken inip tekrar kaçtım.

Yine yakaladı.

Ama bu sefer beni şoför koltuğunun yanına  oturtmadı.

Kendisiyle birlikte şoför koltuğuna oturttu.

"Yaramaz bir kızsın Marie." Diye kulağıma fısıldadığında titredim. Arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.

Olamaz!

Şu anda Cody Christian'ın kucağındaydım sürtükler!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The SetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin