Pronolog

37 1 0
                                    

Ați întilnit vreodată prietenia adevărată? Să simți că esti protejat și că ai mereu pe cineva alături? Ai putea da zile din viața ta pentru cineva? Să renunți la zilele frumoase de vară, la prima zăpada, la minunatul Crăciun, la cadourile de sub brad, la Paște si ouăle lui roșii, la zilele leneșe de duminică, la cinele în familine, le apusurile de pe plajă, la zilele bune și rele trăite de tine pentru prietenii cărora chear le pasă de tine?
Te-ai gîndit vreodată așa? Să renunți la tot ce ai mai scump pentru persoanele dragi ție?
În viață ai și prieteni și dujmani. Dujmani cruzi și nemiloși care te vor ataca până nu mai reziști. Si stau la pândã și atacă când ești mai nepregătit. Și nu te gândi că ț-ia dat o lovitură și ai scăpat. NU. Nu te va lăsa pînă nu își va împlini scopul.
Nu te întreabă dacă ești pregătit pentru o nenorocire. Te surprinde când te aștepți mai puțin. Nu te întreabă dacă e prea devreme sau prea târziu, nici dacă e corect sau nu.
Nu te întreabă dacă merți să fii rãnit, umilit, batjocorat, trădat, mințit sau judecat.
NU
Prietenia adevărată nu o gasești pe toate drumurile. Găsești o persoană cu care ai ceva în comun și gata ai gasit prietenia adevărată. Nu așa. Un prieten loial și credincios ți-l faci cu mîna ta. Cu propria ta mînă. Și îi dovedești că merită să luptați împreună. Să luptați pentru scopurile voastre în viață. Dar problema multor prietenii adevarate este viața și dorințele fiecăruia. Cînd dorința vieții tale de duce pe drumul din dreapta și dorința vieți prietenului tău îl duce pe drumul din stînga. Ce faci? Ce faci? Majoritatea hotărasc să se duc pe drumuri diferite și să uite tot. Dar de ce? De ce să faci asemenea prostie? De ce? Pentru că noi nu avem voință. Dacă am da dovadă că putem trăii într-o lume grea am putea păstra cu grijă fiecare "obiect" și sentiment al vieți noastre. Si am putea lupta pentru o viață alături de cei dragi. Daca tu ai drum în dreapta iar el în stînga faceți împreună un drum drept în fața pe care să mergeți împreună.
O prietenie adevărată este ca o floare. Nu înflorește pînă nu este udată. Așa că aveți grijă de prietenii vostrii. Ține- ți aproape de voi și nu vă despărțiți ori ce ar fii. Aveți mare grija de dorințele voastre și nu lãsați pe nimeni să strice prietenia dintre voi și prietenii voștrii.

Pwp... Scuze pentru greșeli.

Moarte pentru prieteni! [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum