Adio!

7 1 0
                                    

    Mă ridic din pat și mă uit prin cameră. Nu îi văd pe Alex și Lili. Patul lui Lili este făcut. Asta nu înseamnă decât că ea a făcut patul apoi a coborât în bucătărie cu Alex. Mă schimb și mă duc jos. Totul era un dezastru. Toate erau aruncate, sparte și trântite pe jos. Mă duc ân bucătărie și la fel! Ce s-a întâmplat aici? Unde sunt Lili și Alex? Pe masa din bucătărie era un plic roșu. Cu mâinile tremurate îl iau de pe masă. Îl desfac și citesc.
       Dragă Maia!
     Presupun că ai observat deja lipsa prietenilor tăi. Ți-am spus că nu o să mă las prea ușor. Așa că dacă vai vrei să îți vezi prietenii vino la vechiul depozit.
                                        Cu drag, Călăul tău!
    Lacrimi îmi apar pe față și încep să tremur. Nu pot să cred ce îmi face. Când începusem să cred că totul o să fie bine...  Ce fac? Nu pot să îi las de izbeliște acum. Ei mi-au fost mereu alături. Mai ales ei.
    Ies pe ușă și chem un taxi. Nu mă pot oprii din plâns. Taximetristul obsearvă și îl văd cum se îngrijorează.
    -Domnișoară sunteți bine?
    -Nu. Nu sunt bine deloc!
    Atunci șoferul ia de pe bord un pachet de șervețele și mi-l dă. Îi mulțumesc și cobor din taxi. Eram în fața vechiului depozit. Era ruginit și vehi. Intru încet înăuntru, era foarte întuneric. Merg prin întuneric ceva timp până în fața mea apare o lumină puternică. Câd privesc în față pe niște scaune legați la ochii era chear prietenii mei. Fug la ei și le dau eșarfele de la ochi.
    -Maya! Pleacă! Acum! Țipă ei la mine.
    -E prea târziu!
    O voce din întuneric se aude în toată încăperea. În fața mea apare Axel. Zâmbește malefic.
   -Ascultă bine Maya! Aștept momentul ăsta de ani de zile!
    -Dă-le drumul. Țip eu.
   -Nu pot eu! Doar tu poți!Maya, poți salva doar unul dintre ei. Sau îi poți salva pe amândoi omorându-te.
    În mâna lui se află un cuțit ce îl ține în sus.
   -Nu Maya nu face asta! Iao pe Lili!
    Încep să plâng în hohote. Nu mă pot despărți de ei. Nu pot trăii cu unul dintre ei. Îi vreau pe amândoi. Dacă nu pot nu vreau nici unul. Am hotărât!
   -Bine Axel! Ai câștigat. Dar mai am o dorință. Vreau să mã lași să îmi iau rămas bun de la ei.
   -Offf. Bine măcar atât să fac.
   Spune și se retrage după ce îmi dă cuțitul.
   -Nu Maya nu face asta! Strigă ei.
   -Îmi pare rău. Axel dacă fac asta nu te vei mai apropia de ei!
    -Da!
   - Îmi pare rău! Am o viață frumoasă! Mi-ați fost mereu alături și vreau să vă mulțumesc. Vă iubesc enorm! Și pe voi și pe ceilalți. Vreau să nu suferiți! Vreau sã vă trăiți viața! Împăcați-vă cu ceilalți și nu vă despărțiți! Aveți grijă unul de altul! Vă rog! Astea sunt dorințele mele! Vă iubesc enorm! Nu mă uitați!
    Scot din buzunar brelocul cu inimioară și il dau lui Lili.
   - Ăsta e cadoul meu pentru tine!
   Mă duc la Alex și îl sărut. Îl sărut printre lacrimi. Îl sărut pentru ultima dată!
   -Iar ăsta e pentru tine! Adio! Vă iubesc și aveți grijă de ceilalți! Îi iubesc pe toți!
   Iau cuțitul și cu toată puterea pe care o mai am mi-l înfig în inimă.
   -Vã iubesc!
    Reușesc sã spun apoi văd negru și cad pe podea! Adio! Vă iubec pe toți!
   -Alex p.o.v-
   După ce Maya mă sărută se îndepărtează, spune că ne iubește și apoi cu toată puterea pe care o mai are își înfige în inimă. Lacrimi își fac apariția pe chipul meu. Lili începe să plângă și eu la fel. Apoi îl aud pe Axel cum râde. Nenorocitul! Îl vãd cum ne dezleacă apoi sar pe el și îl bat până îl omor. Lili sare lângă Maya și o ia în brațe. Mă duc lângă Lili și o iau în brațe.
    - A făcut totul pentru noi! Ne-a apărat și si-a dat viața pentru noi! Pentru ea viața noastră a fost mai importantă ca a ei! Te iubim Maya și nu te vom uita niciodată!!! Adio!

    Sfârșit!

       Heiii! Ultimul capitol! Sper să vă placă! Și mă bucur că am terminat această carte!
      Sper să va fii plăcut! Vă iubesc mult!
    Acum spuneți-mi dacă doriți un volum II!
       Vă aștept la cartea mea De ce trăiesc? Pwp! 😘😘😘

     

Moarte pentru prieteni! [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum