Friends

31 1 0
                                    

Bună. Mă numesc Maya și am 16 ani. Sunt o fată normală. Sunt veselă, jucăușă, glumeață dar și serioasă când este nevoie. Mă enervez repede, sunt cam impulsivă uneori și foarte protectoare. Sunt înaltă, brunetă și am ochii căprui. Sunt prietenoasă și am prieteni pe care îi iubesc enorm și mi-aș lăsa viața în mâinile lor. Sunt prieteni de încredere, loiali și credincioși. Sunt la fel de nebuni ca și mine. Suntem un grup de 8 persoane. Alex, Luka, Ryan, Luk, Nina, Nicol, Lili și eu. Asta este gașca mea nebună. Sunt cei mai buni prieteni pe care îi poate avea o persoană și mă mândresc cu ei. Îi iubesc mai mult ca pe mine. Nu am cuvinte. Să încerc să îi descriu pe fiecare în parte.
   Alex~ Tip marfă, șmecher și cel mai tare. Căpitanul echipei de baschet a școlii. Are un corp perfect, moartea fetelor din școală. Este un prieten adevărat, care nu te va lăsa niciodată la greu.
Luka- Este frumos și drăguț. Este un tip distractiv. Îi plac mult motocicletele și mașinile de curse. Participă mereu la curse, chear are talent în acest domeniu. Un prieten puternic care merită să îi asculți sfatul.
   Ryan~ Băiatul timid și rușinos. Căruia îi este teamă să vorbeasca cu persoanele straine. Tipul cu căștile în urechi și gluga pe cap. Se îmbracă mereu în stil rok. Prietenul căruia chear îi pasă de ce simți.
  Luk~Stilul băiatului tocilar dar drăguț. Învață nemaipomenit de bine și are un corp atrăgător. Chiar este un prieten care nu spune  NU cînd îi ceri ajutorul.
  Nina~ Fata drăguță dar neobservată de nimeni. Nu o deranjeaza faptul că înafară de prietenii din acest grup nimeni nu vorbeste cu ea. Este un prieten care te va iubi chear și atunci când tu îl ignori.
   Lili~ Rok. Este cuvântul care o poate descrie pe această fată. Doamne... Nu am mai văzut asemenea fara. Toată ziua stă pe un scheibord și ascultă muzică.       Ea este genul de fata pe cont propriu. Dar are noroc cu acest grup care nu o lasa sa facă prostii. Prietenă care știe cum să te facă să te simți bine atunci cînd nu esti.
Nicol~ Genul de fată cool și la modă. Îi plac hainele și pantofii. E cochetă. Prea cochetă. Dar ăsta este stilul ei. Este frumoasă și fițoasă. Dar un prieten care te va îndruma mereu pe drumul cel bun.


Pwp... Scuze pentru gerșeli.
Păreri? Care vă place mai mult?
  La media îi aveți pe ei.

Moarte pentru prieteni! [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum